PDA

Näytä koko versio : PS2+magic switch pro

mustapug
30.10.2005, 12:47
Kun laittaa nuo 3 palikkaa Magic Switch Prosta konsoliin (slim-malli), niin jääkö luukku pysyvästi auki? Olen ainakin jostakin lukenut näin?
Onko tähän jotain tapaa korjata asia / pystyykö palikat asentamaan siten, että luukku menee vielä kiinni?

Shadown
30.10.2005, 18:50
Muistaaksnei luukku jäi auki pysyvästi.

En osaa sanoa miten tämä kiusallinen asia korjattaisiin.

Peteju
31.10.2005, 01:49
Etsi luukusta sellainen muovi tappi joka painaa yhden niistä asentamasi klipsin kohdalla olevan kytkimen alas.

katkaise muovitappi, ja voit sulkea luukun.

ainakin näin muistan jostain lukeneeni.

-Pete

puuparta
07.03.2006, 11:28
Etsi luukusta sellainen muovi tappi joka painaa yhden niistä asentamasi klipsin kohdalla olevan kytkimen alas.

katkaise muovitappi, ja voit sulkea luukun.

ainakin näin muistan jostain lukeneeni.

-Pete

Se saranatapin viereen tökättävähän on se ongelma. Itse asiassa et tarvitse lainkaan niitä muovilirpukoita. Riittää kun vaikkapa teipillä tai tinapaperipallukoilla saat ne kolme "anturia" siihen asentoon, että slimmi ei tajua, että luukku avataan swapmagicillä boottauksen jälkeen. Sen saranatappilirpukan itse korvasin avaamalla konsolin niin, että se takaosan "takuutarra" pysyi ehjänä ja laittamalla sinne anturin päälle pari milliä kanttiinsa olevan palan paksusta teipistä. Vuosi jannut käyttäneet tuon jälkeen ja works just fine.

Shadown
07.03.2006, 11:34
Sen saranatappilirpukan itse korvasin avaamalla konsolin niin, että se takaosan "takuutarra" pysyi ehjänä ja laittamalla sinne anturin päälle pari milliä kanttiinsa olevan palan paksusta teipistä.

Toi ei vaan enään onnistu uusimmilla, koska se takuutarta on nykyisin pohjassa yhden sellaisen muoviläpän päällä, joita on ruuvien päällä.

puuparta
07.03.2006, 13:23
Toi ei vaan enään onnistu uusimmilla, koska se takuutarta on nykyisin pohjassa yhden sellaisen muoviläpän päällä, joita on ruuvien päällä.

JESS, kerrankin oli taas tuuria sen osalta, että ei ole ihan bränikkä laite !! Ovat ilmeisesti Sonyllä huomanneet, että jengi tekee laitteelle mitä tahtoo ilman, että voivat todentaa masiinan olleen auki,,,