PDA

Näytä koko versio : Asentajaa Vaasasta? Apua, softmod reisille.

Celleri
29.10.2005, 23:50
Hello,

Softamodaus reisille, joten nyt olisi seuraava toimenpide se että saataisiin jo tilaukseen laitetut piirit asennettua. Periaatteessa asennus käy kyllä ominkin neuvoin, mutta jos Vaasasta löytyy joku homman ennenkin tehnyt kaveri joka suorittaa tämän kohtuu korvauksella (2 boxia) niin mieluiten sitten hoidetaan homma sitä kautta.

Jos homma hoituu laita vaikka pm niin soittellaan tai mailaillaan.

Toki jos joku osaa antaa vinkkiä miten kierrämme muuten ongelman kun softamodi meni käsille kun tiedostot on koneessa, mutta päätyy 21 erroriin boxi ja lukitusta on paha aukaista hotswapilla kun ei boxi sitä kai tässä tilassa avaa. Aluksi avasi sen siinä tilassa kun X tuli näyttöön ja nykäsi IDE piuhan irti.

Mitä hyötyä piiristä on vrt. softamodiin?

Niin ja edellen sitä asentajaa vailla :)

Tdubel
30.10.2005, 01:03
Ongelma olisi korjautunut kiintolevyn hotswappayksellä ja tiedostojen muuttamisella. Katso esimerkiksi AngeFINin tapaus:
http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=294

Celleri
30.10.2005, 02:40
No korjaantuu tai ei... kaverin kone oli se mitä värkäättiin. Omani tulee postissa joskus ensi viikolla. Ei jaksa säätää jos koko homma on bueno 19€ piirillä ja parilla juotoksella niin ei tarvitse tapella lukituksien yms. kanssa enää koskaan.

Luettiin kyllä kaikki mahdolliset keskustelut läpi mutta kuten asiaan kuuluu niin pari asennuskaljaa hieman heikentää harkintaa joten joku rikastui kun tilattiin 2x duox2 piirejä.

TimoW
11.11.2005, 12:24
Heps,

Jos olet löytänyt asennusapuja niin ilmoitteletko myös tännepäin. Tarkoituksenani olisi myös saada laite modattua enkä itse viitsi työhön alkaa jos joku sen korvausta vastaan suostuu tekemään.

Jos joku innokas Vaasasta hanskaa homman, niin ilmoitteletko itsestäsi.

squealer
16.01.2006, 22:58
mä oon jokusen DuoX 2 piirin asennellut ja asun Vaasassa :cool:

Tane
22.01.2006, 15:54
Täälläkin yksi Vaasalainen ja kokemusta lähinnä SmartXX:n piireistä:D