PDA

Näytä koko versio : Hotswappaamisessa ongelma!

valittaja
29.10.2005, 20:05
Eli Kun koitan hotswapata xboxin kiintolevyn mulla tulee sellanen ongelma (luulisin että johtuu tästä) Siis tietokonetta ei ehdi pysäyttää pause-breakilla ennen että on primary masterin havainnnut. Tällöin tähän tulee primary master = none. Olen kokeilllut kahdella näppiksellä (usb ja ps/2)

Mikä neuvoksi?
Toista konetta en omista.

valittaja
29.10.2005, 21:23
Nyt keksin tyylin saada sen pysähtymään ennen primary masterin lataamista.

Mutta nyt tuli tällänen ongelma: Mulla ne asemat "hyytyy" heti sen jälkeen kun olen xboxin kovon laittanut eli ne ei enään toimi kovon kiinnittämisen jälkee. (käytän tarkasti tdubelin ohjetta "aloittelijan opas UXE, nkpatcher, avalaunch, shadow c drive").

Xboxin kovon kiinnitän siis siihen ideen missä ei ole asemia ja kiinnitän sen samalla lailla kuin pc:ssäni oleva kovo (mulla on yks kovo PC:ssä).
Sitten asemat niitä mulla on kaks ne on toisessa idessä (missä ei ole muutakun pelkät asemat). Onko nämä nyt oikein? PC kovon ideen laitan siis xboxin kovon näinhän sen kuuluu olla eli primary master?

Voisiko esim. Tdubel auttaa :o

Tdubel
29.10.2005, 21:47
Kokeile tehdä siten, että lataat koneen ensin Xboxhdm:n käynnistysvalikkoon asti. Eli ruudulla lukee "1 (Boot VGA console), 2 (Boot text-console)" tai vastaavaa. Hotswappaa siinä vaiheessa Xboxin kiintolevy ja suorita sen jälkeen koneen käynnistys loppuun asti.

Jos ymmärsin oikein, niin asemien pitäisi olla oikein liitetty.

valittaja
29.10.2005, 21:58
Joo pitää kokeilla huomenna, laitoin jo koneen takasin oikeelle paikalleen tähän pöydälle ni ei jaksa siirtää enään. :D

Sitten kysyisin sitä että saahan pc:n kovon ide olla irti kokoajan? Kun pc:n kovoa en tarvitse tässä softamodaamisessa.

Edit: Ps. Pääsis nyt midnight commanderiin niin alkais lyyti kirjottaan (ehkä) :D

Tdubel
29.10.2005, 22:09
Sitten kysyisin sitä että saahan pc:n kovon ide olla irti kokoajan?
Kyllä. Saa olla irti.

valittaja
30.10.2005, 12:39
Perkule ei toikaan konsti toiminut :mad:
Mun asemat siis lakkaa toimimasta heti kun olen kytkenyt xboxin kovon sisään.
Olen kokeillu jo 3 asemalla, mutta tuloksetta.
Mikä nyt neuvoksi?

Tdubel
30.10.2005, 13:26
Hmm... Olethan odottanut hotswappayksen jälkeen tarpeeksi kauan. Olen lukenut tapauksista, joissa sen jälkeen ei tapahtunut mitään noin 30 sekuntiin. Jos mikään ei auta, niin en nyt heti keksi mikä voisi olla vikana.

valittaja
30.10.2005, 17:15
Kyllä mää siinä tovin odotin.
Noh kokeilen vielä huomenna koulun jälkeen viimeisen kerran sitten jos ei onnistu annan asian olla.
Mutta mistä johtuu se asemien "hyytyminen" kun laitan xbox:in kovon kiinni ?

valittaja
05.11.2005, 10:54
Joo ei onnistu toi hotswappays. :mad: Oon kokeillu jo ihan kaikkea esim.toista konetta.