PDA

Näytä koko versio : kuka väsäis?

Sat_nC
17.10.2005, 19:52
Moro. Voisko joku jolla on kokemusta väsätä paikoilleen softamodaukset, isompaa levyä jne.? tavoitteena olis saada mediacenter tosta boxista ja lisäksi mahdollistaa nettiselailu. En yhtä kertaa varten jaksais opiskella koko rasian sisältöä...
Jos tuossa on jokin arveluttava osuus, niin teen sen itse, ettei toteuttajalle tule vastuuta siitä.
Rahapalkka. tai pelejä (originaaleja sellofaanissa).

LISÄYS: mielellään modaaja jostain helsingin tuntumasta.

---a--

Shadown
17.10.2005, 20:14
Jees, siirsin jutun oikeammalle paikalle.

Dream
17.10.2005, 20:31
Laita mod piiri kiinni.
Smartti on tohon sun juttuun paras.
Ei oo vaikeeta toi modaaminen.

Sat_nC
17.10.2005, 21:00
Laita mod piiri kiinni.
Smartti on tohon sun juttuun paras.
Ei oo vaikeeta toi modaaminen.

...mut ekaks pitäis tietää mitä ja minne. sen jälkeen softaa sisään jne. en jaksais tumpeloida tuota kokeillen. Siksi haluaisin jonkun tekevän tuon.

valmistuspäivä 24.7.2003, joten kolvaamatta ei kai onnaa?

---a--

Dream
18.10.2005, 08:43
Eli nettiin ja peilailu käyttöön.
Linuxsista mulla ei oo mitään hajuu. Muutakun se että tarviit kaks eri biossiin toinen cromwell ja x2.
Että voit tehä noita asioita.
Smartxx piireistä en voi kertoa mitään kun en oo kokeillu siitä.
Yhteen duox2 modpiiriin oon laittanut irrallisen kytkimen jolla voi biossin vaihtaa halutessaan helposti.

Tee itse kyl tääl jengi auttaa sua..

Shadown
18.10.2005, 10:10
Muutakun se että tarviit kaks eri biossiin toinen cromwell ja x2.

Väärin. Cromwell mahdollistaa vain Linuxin käytön, mutta ns. "ware -biossitkin" mahdollistaa Linuxin käytön.

Sat_nC
18.10.2005, 10:32
yritän silti teettää tuon modauksen jollakulla ja maksan siitä.
-vapaaehtoisia?

vaihtoehtoja on vaan mulle liian monta(piireistä, levykokojen kautta biosseihin); diggaan vain hyödyntämisestä, asentamisesta vain silloin kun osaan sen (eli tässä tapauksessa diggailisi).

ominaisuudet nuo medialeikkeleiden toisto, paljon levytilaa. netin selauskin olis toivottavaa (paitsi jos sen käyttö on hankalaa tai järjetöntä toteuttaa).

Vapaaehtoinen asentaja vois ilmoittautua mulle ja ehdottaa minkä piirin hommaan, kuinka ison levyn jne. ja muut hankittavat lisäkilkkeet (kunnon letku lcd:n ja xboxin väliin, usb-töpseli, jotain muuta???) -paljon näihin palaa rahaa?? asentajan rahallinen kompensaatio sovitaan myös.

---a--

Dream
18.10.2005, 11:12
Väärin. Cromwell mahdollistaa vain Linuxin käytön, mutta ns. "ware -biossitkin" mahdollistaa Linuxin käytön.

Jep!! Tota en tiennyt mut nyt tiedän kiitos. Linuxia en ole asentanut vielä...

Modpiiri.com tarjoaa kattavat vaihtoehdot sun modaus projektiin.
Shadown varmaan modaa sun laitteen rahaa vastaan?
Hinnat on modpiirin sivuilla.

Stl
18.10.2005, 16:21
Sat_nC, pistin sulle YV:tä.