Näytä koko versio : Xbox poltetut pelit
Eli ongelma on tämä, omistan Xboxin jossa on Thomsonin asema, mod piiri asennettu Executer 2 ja uusi lukupää vaihdettu mutta kuitenkin en saa toiminaan kaikkia poltettuja pelejä. Käytän TDK:n, Maxellin ja Samsungin levyjä.
(itseasiassa omia poltettuja en ole saanu toimimaan ollenkaan)
Missähän mahtaa olla vika pitäisikö DVD asema vaihtaa vielä
poltto-ohjelmana käytän DVD Decrypteriä ja hitainta polttonopeutta
ihmetyttää kuitenkin kun olen kaverilta lainannut(ei alkuperäisiä) ja ottanut niistä kopiot itselleni niin ne toimii moitteettomasti
mikä avuksi???
Asiaan vaikuttaa myöskin polttava asema.
Itse asiassa se taitaa kaikista eniten vaikuttaa asiaan. Eikä itse media, kuten aiemmin on luultu.
Toisaalta levyt pitää polttaa UDF -muodossa tai xISO, joten tuo taitaa olla se ongelmasi.
Tuossa vähän enempi asiasta:
http://www.tdubel.com/artikkelit/xboxtoimlevpolt.html
no enpä ole saanu toimimaan kyllähän noiden poltto-ohjelmien pitäisi tunnistaa pelit mulla on ollu valmiit ISO -tiedostot josta olen polttanut pelit
Joko käytät medioita, joita XBOX ei pysty toistamaan tai polttoasemasi ei sovellu alkuunsakkaan XBOX:lle tehtyihin levyihin.
epäilen että miksi ei sovi esim. tossa on peli jota olen yrittänyt polttaa on iso. tiedosto peli toimii valikkoihin asti mutta sen jälkeen jää loading... ruutuun ja toisessa pelissä peli toimii moitteettomasti jonkin aikaa mutta sitten tulee ilmoitus että levy on likainen ym.
polttavana asemana on LG dual layer ja tunnistaa kyllä kaikki levytyypit mitä olen käyttäny oli sitten + tai -
eikös nämä uudet Decrypter ja Nero Express tunnista suoraan että kyseessä on Xbox muoto
ainakin kaverit on poltellu suoraan ISO tiedostoja ja eivät ole muuttaneet Xiso muotoon.
En tiedä mitä tekisin turhauttavaa tuntuu että olisin kokeillu kaikkea mahdollista
epäilen että miksi ei sovi esim. tossa on peli jota olen yrittänyt polttaa on iso. tiedosto peli toimii valikkoihin asti mutta sen jälkeen jää loading... ruutuun ja toisessa pelissä peli toimii moitteettomasti jonkin aikaa mutta sitten tulee ilmoitus että levy on likainen ym.
Erittäin hyvä esimerkkitarina siitä, miten aseman kirjoituksen taso vaikuttaa levyn lopulliseen toimintaan.
polttavana asemana on LG dual layer ja tunnistaa kyllä kaikki levytyypit mitä olen käyttäny oli sitten + tai -
Tällähän ei ole mitään merkitystä mitä asemasi osaa kirjoittaa, vaan sillä mitä asemasi jolla toistat levyjä pystyy toistamaan.
eikös nämä uudet Decrypter ja Nero Express tunnista suoraan että kyseessä on Xbox muoto
Todennäköisesti ei. Tosin ne polttaa suoraan sillä muodolla, jota image määrää.
ainakin kaverit on poltellu suoraan ISO tiedostoja ja eivät ole muuttaneet Xiso muotoon.
Niin, kavereilla on asemat, jotka pystyy kirjoitusjälkeen, jota sinun XBOX pystyy toistamaan.
En tiedä mitä tekisin turhauttavaa tuntuu että olisin kokeillu kaikkea mahdollista
Osta vaikka kokonaan uusi polttava asema alkuun.
Tai ainakin päivitä sen polttavan firmware ja polttele mahdollisimman hitaalla nopeudella..
Ei auttanut toi firmwaren päivitys ja nyt ajattelin hankkia viimeinkin toisen polttavan elikkäs milläs asemilla porukka on poltellut pelejä että ne toimis
Itselläni joku vuoden parin vanha LG.
Sillä pelittää kyl kaikki.
Täältä löytyy NEC ja hyvää laatua tekee.
joo mul on LG:n dual layer ja ei toimi pelit eli ilmeisesti tavallisella polttavalla toimii ku pitäis tietää etukäteen ennen kuin ostaa
mulla on kärkkäiseltä ostettu 49€ hintanen gigabyte dvd+-rw polttava ja kaikki xisona poltetut pelit toimii moitteettomasti, udffänä on joskus ongelmia dvdrrä levyillä mutta rw levyillä on tähän asti toiminu kaikki..
Polttavana Lg:n duallayer :) aihioina Verbatim printable ja tavallinen, samsung, memorex. Boxeissa asemina olleet, phillips, samsung ja thomson.
Minullakin on Nec. Ainoa mikä on tuottanut päänvaivaa on xboxin asema.
Minullakin on Nec. Ainoa mikä on tuottanut päänvaivaa on xboxin asema.
Minäkin olen huomannut sellaisen ilmiön että enemmänkin vaikuttaa tuo boxin asema.Itse polttelen gigabyten asemalla levyt, mutta boxi on senverran nirso ettei huoli kuin dvd miinus levyjä oli ne sitten r tai rw. Cd-r:t ja rw:t on toimineet levyn merkistä riippumatta, boxissa on samsungin asema.
Ehdottomasti itse polttava asema vaikuttaa asiaan suuresti.
Tietysti Xboxin asemissakin on eroja, mutta se määrittä lähinnä lukeeko asema millä lailla eri formaatin aihioita. Ei siis varsinaisesti mitä eri valmistajien levyjä.
On aika huono mennä vertaamaan pelkästään omia yksiä asemia.
Itselläni on omakohtaista kokemusta monista polttavista asemista ja erityisen monista eri xboxin asemista.
LGn dual layer oliskohan 4167 ja toiminu kaikki mitä polttanu uuden neron asennuksen jälkeen. Boksissa HL-DT asema. Levyjä koitettu Sonyja ja Fujifilmejä.
Polttimena vanha NEC-1300a, jokainen (halpis-)kiekko +/-R ja RW mitä olen boksille tarjonnut on toiminut ihan ilman mitään rimpuiluja tai ongelmia.
Polttanu vaan kaikki levyt 2x nopeudella. Isot pojat puhui että varmemmin toimii kun ei mitään 16x kärytettyjä levyjä käytä. Tosin tuo poltinkaan siis ei ole kun maksimissaan se 4x.
Niin, ja boksi 1.6B ja LG/Hitachi asema.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.