Näytä koko versio : xbox crystal +Duox2 ORIGINAL +väärä bios
Hei olen ostamassa xboxin crystal mallia käytettynä jossa on Duox2 ORIGINAL valmiina, Mutta siihe on tungettu väärä bios, mietinkin saako tuota biossia mitenkää helposti vaihettua oikeaan vai ostanko suosiolla uuden mod-piirin ?
btw jos uuden chipin ostan ajattelin samrtxx SmartXX LT OPX piiriä, onko tästä millaisia kokemuksia?
Onko tietoa mikä versio tuo boxi on?
Kenties 1.6?
Smartti on kyllä hyvä modi.
ei ole vielä, vaikuttaako boxin version jotenki?
Jos piiriä ei voi korjata sen irrottamin/ uuden laittaminen ei kai ole mahdoton homma ammattilaiselle ? (olen paska kolvaamaan joten en sitä itse tee :o )
Jos kone ei ole 1.6, on homma helppo.
Vaihdat vain modin kytkimestä bankkia ja flashit perään 1.0-1.5 koneelle tarkoitetun biossin.
Meinaan 1.0-1.5 koneet buuttaa ja toimii 1.6 koneelle tarkoitetuilla biosseillakin. Tosin yleisten ohjeiden mukaan ei ole suositeltavaa pitkällisesti käyttää väärällä biossilla konetta.
Jos kone taas on 1.6, on ainoa vaihtoehto "hotswappaus". Tai sitten vaihtaa modi.
Jos modi on piikkirimalla, niin vaihdossa ei tarvitse juottaa kuin D0 -johto ja DuoX2 modin BT -johto pois.
hmm siis nyt se ei kuulemma käynnisty ollenkaa mod-piiriltä, vain normaaliin tilaan eli sitä uutta biossia ei taida oikee saada flashittyä muute ku hot-swappauksella?
Toi nyt alkaa kuulostamaan jo asennusvialta.
Siis en tiiä mitää näistä xboxin modauksista mutta se heppu joka on myymässä sitä konsolia sanoi näin:
"asennettuna mod Duox2 ORIGINAL mutta väärä bios (ohjelmointitaitoisille). Eli piirin kanssa ei lähde käyntiin mutta ilman piiriä lähtee eject nappulasta käyntiin normaalisti."
Eli flashänny vaa väärän biossin sen alkup. päälle, eikai se muute tosta eject nappulasta käynnistys?
Mene ja tiedä. Ehkä on vain flashitty väärin.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.