Näytä koko versio : Hotswappi
Mikähän vois olla vikana ku yritin modata Xboxin ohjeella UDE+PBL-TME+UnleashX. Kun yritin hotswapata Xboxun kovalevyn se ei onnistunut useista kerroista huolimatta. Xboxhdm ilmoittaa aina että kovalevy ei ole yhdistetty. Tein kaikki ohjeiden mukaan ja olen ennenkin tehnyt ja on onnistunut. Ide kaapeleiden vaihdon nopeudesta se ei ainakaan ole kiinni koska olen monesti vaihtanut hitaamminkin ja on toiminut. Mikä se oli se juttu et jos DVD-aseman takaa ottaa ide kaapelin irti ni kovo ei lukitu,oliko se näin? ja mihin virhetilaan pitäs sillon mennä?
Mikä se oli se juttu et jos DVD-aseman takaa ottaa ide kaapelin irti ni kovo ei lukitu,oliko se näin? ja mihin virhetilaan pitäs sillon mennä?
Katso viesti:
http://www.consoleforums.net/showpost.php?p=5212&postcount=16
No onnistuhan se lukuisten yritysten jälkeen. En kyl ymmärrä mix sai noin monta kertaa yrittää. Mä muuten kokeilin sitä silleenkin et revin DVD-aseman takaa IDE-kaapelin irti ja käynnistää ni meni virheeseen 12. Mut ei hotswapanny tuossakaan tilassa? Mut pääasia et onnistu.
Mä muuten kokeilin sitä silleenkin et revin DVD-aseman takaa IDE-kaapelin irti ja käynnistää ni meni virheeseen 12.
Niinhän sen kuuluukin.
Niin mut ei se mul kyllä onnistunu siis hotswappays tolla taktiikalla et otetaan DVD-aseman takaa IDE-kaapeli irti ja käynnistetään ja sit rauhas vaihetaan kaapeli. Ni ei xboxhdm löytäny xboxin kovalevyä.
Jaa-a, tiedä sitten mikä on.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.