Näytä koko versio : Swap Magic 3.6 PLUS
Oiskos kellää kokemusta tästä:
Swap Magic 3.6 PLUS (CD+DVD)
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=173
Ois ihan kiva tietää että onko tuo todella toimiva ja jne.. koska tuo kuullostaa liian hyvältä.. ja tuohan ei tarvitse välttämättä ilmeisesti tuota luukku juttua koteloon? se vain nopeuttaa pelien vaihtoa?
:)
Väärä alue. Mutta siirretään.
Sitten asiaan.
Tuo on omakohtasesti sanottuna aika surkee tapaus.
Tuolla "flip lop" jutskalla ihan OK. Mutta ilman sitä aika taidonnäyttö, kun tota käyttää. Lisäksi toi ei kaippa ihan kaikkia pelejä pysty buuttaan.
Oi anteeksi... olin ihan ajatuksissani.... :p ja oli samalla vielä eka postaus :rolleyes:
Meinaatko että oisi hankala käyttää ilman sitä?
Meinaan.
Sitten kun alkaa laskemaan mitä saisi ihan oikealla modauksella ja katsoo hintaa vaikka asennuspalvelulla, niin melkein kääntyisin modiin.
Ainoa mikä tuossa levyhommasta on, että takuu säilyy, jollei tuota flip lop jutskaa laita.
ok..
Se onpi vaa siinä että kun itse asuu Hki eikä täältä päin enää saa mistään modpiirei varsinkaan asennuksen kanssa.. :mad: ... tietääkseni. niin tuo ei ole muutakuin tilaa vaan :D
eipä taida tuolla takuulla enään niin väliä olla kun on varmaankin mennyt jo aaaikoja sitten umpeen. :p kohta 3 vuotta vanha ps2.
Juu tosiaankin kun se Hevnettikin noilta osin lopetti myynnin.
Miten tällä käytännössä toimii varmuuskopiot? Eli toimiiko kaikista peleistä tehdyt varmuuskopiot (PAL, NTSC)?
Suositteleeko kukaan SWAPiä?
Olen tässä tuon usbextremen ohella törmännyt tuohon swappiin ja sen kautta tapahtuvaan exploittaamiseen. Olisi myös kiva kokeilla tätä yhdessä ja erikseen :) , mutta mikä näistä sopii parhaiten ja sopiiko, vanhalle läskille ja uudelle laihalle? Onko siis semmoista swappia joka toimii molemmissa malleissa?
Great Final
14.03.2006, 14:21
itse olen käyttänyt tuota swap magic ver 3.6 ja sen käyttö onnistuu mun mielestä ihan helposti ja on halvempi ku nuo piirit että mieluummin näen sen pienen vaivan mitä sen käyttämisestä koituu kun maksan piiristä enemmän, mutta mielipide kullakin.:)
Itse ajattelin nuo swapit tilata ja kysyisinkin, että missä vaiheessa se varmuuskopio täytyy laittaa koneen sisään? Sen siis tiedän että ensin alitetaan tuo buutticd mutta sen jälkeisistä operaatioista en tiedä
Siitä tulee ilmoitus ruudulle.
Oon lukenu ny vähän juttuja ettei kaikilla dvd-r levyillä käynnisty pelit, onko ongelma pelkästään swapin kanssa, eli toimiiko kunno mod-piirillä kaikkien dvd-r levyjen kanssa?
Lähinnä swapilla on ongelmia tietyillä peleillä. Kunnon modilla ei ole vastaavia ongelmia.
Lähinnä swapilla on ongelmia tietyillä peleillä. Kunnon modilla ei ole vastaavia ongelmia.
Eli hyvällä säkällä voisi tdk:n levyt toimia mod-piirillä mutta ei välttämättä swapeilla, joten taidan mod-piirin hommata. Pitää vielä kaverilta kysyä noita swappeja lainaan niin tietää sitten
Onko luetun ymmärtämisestä ongelmia?
Kirjoitin:
Lähinnä swapilla on ongelmia tietyillä peleillä.
Hyvä, eli levymerkeillä ei ole merkitystä tuossa.
Mutta silti niilläkin on vaikutusta. Mutta se koskee ihan modejakin, koska levymerkit ovat konekohtasia, ei modi tai swaplevy kohtasia.
Great Final
05.04.2006, 19:43
Mulla itellä on kyseinen swappi ja mulla on kaikki pelit mitä oon kopioinu toiminu...jos multa kysytään nii kannattaa tilata...
Mulla itellä on kyseinen swappi ja mulla on kaikki pelit mitä oon kopioinu toiminu...jos multa kysytään nii kannattaa tilata...
Hyvä, että joku tulee välillä kertomaan tämänkin. Yleensä tullaan kirjoittamaan silloin kun on ongelmia tai pettymyksiä ko. tuotteesta :) . Tyytyväisillä käyttäjillä ei ilmeisesti ole tarvetta hakeutua foorumeille :D .
Itsekin tätä tietoa olisin kaivannut jonkinaikaa sitten, mutta nyt tulollaan infinityllä modattu pleikka.
Juu itellä toimii kanssa tuon slide toolin kanssa mainiosti :), mutta kun flip topin tilasin ja sensin niin ei toiminu, mutta onneksi alkuperäisen kannen kanssa pelaa taas :)
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.