Näytä koko versio : xbox pimeenä
saksijuh
19.12.2004, 19:02
Tämä minun lootani ei inahdakaan. Puolitoista vuotta vanha, eikä mitään virtelmiä. Kun laitta virran, ei tapahdu mitään. Onkohan jokin virtapiikki polttanut jotain. Voiko itse tehdä mitään, vai onko vietävä samantien jonnekin maksulliseen huoltoon. :( Juska
Mitä teit ennenkuin se pimeni?
saksijuh
20.12.2004, 17:37
Normaalia pelaamista ja sulkeminen. Seuraavana päivänä ei enää toiminut. Selostus on toisen henkilön. En itse pelaa tällä. Paikka on hieman syrjässä, joten sähköverkossa saattaa olla joskus virtapiikkejä. Kone ei ole internetverkossa.
Yksinkertaisimmillaan sulake palanut vain.
saksijuh
20.12.2004, 17:44
Kiitos. Minulla on kotelon aukaisuohje. En tiedä sulakkeen paikkaa, mutta varmaankin on löydettävissä ilman erikoiskikkoja. J.
Kyllä pitäisi.
Jos vaan tiedät millanen sellainen sulake on.
saksijuh
21.12.2004, 21:48
Näytin poweria ammattilaiselle. Sulake ei ollut palanut eikä päälisin puolin näkynyt palamisen merkkejä. Onko vika sitten emolevyssä? Onko mitään helppoa tehtävissä. Oletan, ettei näillä xbox hinnoilla kannata juuri lähteä kantelemaan korjaamolle. J.
En kyllä yhtään osaa sanoa.
Mutta tosissaan korjaamolle ei varmaan kannata viedä.
Kannattaa silti kokeilal vaihtaa virtalähdettä? Helppo operaatio ja jos vaikka saisit jonkun toisen boxista lainaksi niin tietäisi ainakin onko vika siinä. Ja sitten modpiiri.com:Sta uusi tilalle 36e hintaan.
Mul kosahti virtalähde just toisest boxist ku katti juoksi päin aukinaista konetta ja kovo tipahti virtalähteenpääl ja veti maihin :D Vähä se rätisi ja paukku ja tuloksena oli ainakin yks räjähtäny konkka powerissa...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.