Näytä koko versio : DuoX2 mikä bios?
Tietäskö kukaan mikä bios tossa piirissä alkuperäisenä on bank0?
Lähinnä nyt kovon vaihtoa ajatellen, siis yli 139gb...
Modpiiri.com ilmoittaa näin:
tukee myös yli 139 gb kovalevyjä (jos haluat kaikki F: asemalle päivitä LBA48 tukevalla biosilla)
Eikö tuon biossin pitäisi olla joka tapauksessa LBA48 tukeva, vaikka käyttäisi myös g-asemaa?
Kyllä asia on näin.
Vähän virheellisesti mainittu.
Mutta on se tietty selkeämpää, jos päivittä biossin ja kaiki menee F:lle.
Bank0:ssa on kummiski joku X2 49XX biossi, jossa LBA48 tuki silleen, että yli 139 menevä tila menee G:lle.
Tarkennan vielä, että raja on 137 Gt - ei 139 Gt niin kuin Modpiiri.com ja muutama muu sivusto virheellisesti väittävät.
Edit: Lisätietoja mm. sivulta http://www.48bitlba.com/.
Kyllä asia on näin.
Vähän virheellisesti mainittu.
Mutta on se tietty selkeämpää, jos päivittä biossin ja kaiki menee F:lle.
Bank0:ssa on kummiski joku X2 49XX biossi, jossa LBA48 tuki silleen, että yli 139 menevä tila menee G:lle.
Ite oon kohtapuoliin iskemässä 160 gigasta lättyä boxiin (1.4 eli käyttää tällä hetkellä DUOX2 bank 0:llaa). Tarviiko bios siis vaihtaa jos haluaa että g:tä ei oteta käyttöön? ...ja kumpaan pankkiin tarvittaessa uusi biossi ladataan?
Kiitos jo etukäteen.
Muistaakseni juu. En nyt ihan tarkkaan muista millanen versio siinä modissa oli alkujaan tuosta X2-biossista.
Biossin voit laittaa kumpaan tahansa. Helpoiten vain Flashit sen nykyiseen bankkiin, jolloin konetta ei tarvitse avata.
Flashaus-ohjeet ja muut on luettu, joten hommassa ei ole enää muuta kuin se että mikä bios sitten olisi passeli käyttötarkoitukseen?
Mä oon käyttänyt evox M8+ biossii.
Hyvin on toiminut.
X2.5035 tai joku paranneltu m8+
M8-biossissa ei ole vakiona LBA48 tukea ollenkaan.
Selkeintä on käyttää uusinta (5035) X2-biossia.
M8-biossissa ei ole vakiona LBA48 tukea ollenkaan.
Selkeintä on käyttää uusinta (5035) X2-biossia.
Tuon 5035 biossin imaisinki jo koneelle. Ja tosiaan sieltä saa ominaisuuden että kaikki tyhjä tila menee F:lle.
Saa ja se on jo siinä biossissa valmiina ilman mitään muokkaamista.
Kysytäänpä edelleen: Eli olen tähän asti käyttänyt 1.6 xboxissa DuoX2:n mukana tullutta EvoX M8_1 biossia. Nyt päivitin kuitenkin bank0:ssa olevan Xecuter2:n päälle uudemman version (5035). Xboxissani on 160GB:n kovalevy, joka on jaettu F- ja G-asemiin. Kuitenkin tuo uusi Xecuter näyttäisi oletuksena käyttävän optiota, jossa F-asema saa kaiken tilan. Tietenkään en ollut ottanut asioista selvää ennen kuin käynnistin boxin tuolla Xecuterilla, ja se ei löytänyt mitään F- ja G-asemilta. Onneksi mitään ei myöskään ollut hävinnyt, kun käynnistin uudelleen Evoxilla.
Kysymys kuuluukin, että jos muokkaisin tuon Xecuter-biosin siten, että se käyttää F- ja G-asemia, niin säilyykö kovalevyn sisältö tämän jälkeen ennallaan?
Nähtävästi kyllä pitäisi.
Sen paketin mukanahan tulee se editointi ohjelma tuota varten.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.