Näytä koko versio : m-chip2 mp-188 kokemuksia ja vinkkejä
Tuli hommattua tuommoinen mod piiri ja nyt pitäs asentaa se ja ohjeistä en löytänyt sit samanlaista konetta kun minulla on saa nähdä uskaltaako rueta asentaa ettei vaan laita väärään kohtaan piuhaa kiinni.. ja minun kone on scph-30004 eihän kellään ole kuvaa tuon asennuksesta?
Jos vähän kertoisit enempi modistasi.
Ei tule äkkisiltään mieleen minkälainen modi on kyseessä.
http://www.world-chip.com/mp188-1.htm
Tuossa on linkki valmistajan sivulle jos siittä on mitään apuja
Kyllä mä ihan selkeesti tuolta löydän kummankin konemallin ohjeet. (Gap ja non-Gap)
Mitä minä noita kuvia kattelin noi piirilevyt oli eri näköisiä kuin tuossa minun koneessa. tuossa näyttäs olevan toi piirilevy tuommoinen leveä malli ja minulla on kapea malli.
www.world-chip.com/installation/MP188/V4/MP188_V4E-72.jpg
On ihan selkeät ohjeet.
Jos koneesi on erimallia, on tuo kuva väärä.
Mitä muuten meinaa (Gap ja non-Gap) :confused: Sori kun kyselen tyhmiä :(
Eli toi mun pitäs olla varmaan v3 versio kun on 10 ruuvia pohjassa?
Kiitoksia paljon vastauksista et joku viitsii auttaa vähän tyhmepääkin :)
Jos koneesi on V3 on tuo kuva väärä.
V3 koneelle ei tunnu kuvaa edes löytyvän tuolta.
Tosin vanhempiin malleihin kylläkin.
Otin tuossa pari kuvaa jos joku viitsii tehdä noihin paikat mihin piuhat tulee laittaa niiin olisin todella kiitollinen.. ei kyllä se ohjeen tekeminenkään mikään helppo ole. mut kuvia saa käyttää vapaasti.
http://www.jl-import.fi/ps2/1.jpg
http://www.jl-import.fi/ps2/2.jpg
Mä voisin jossain vaiheessa duunata noi.
Noi juotospisteet ovat kuitenkin vastavat joka modissa.
Tämä on niin minun tuuria et ei sit ole asennus ohjeita :) eli toi taitaa olla v3? Kiitoksia kuiteskin paljon kun sentää apuja on tullut :)
Joo, jos koneesi pohjasta löytyy 10 ruuvia, niin kone on V3.
joo kiitoksia paljon jos viitsit katsoa ne juotos kohdat tuolle :)
Laita tämän kuvan ja järjestyksen mukaan F=V, G=U, H=T, I=Q, J=P, K=O, M=N ja N=M
www.consoleforums.net/kuvat/k1.jpg
Laita tämän kuvan ja järjestyksen mukaan A:sta I:in johdot.
www.consoleforums.net/kuvat/k2.jpg
Laita tämän kuvan ja järjestyksen mukaan D=R, E=4 ja A(3,3)=VCC
www.consoleforums.net/kuvat/k3.jpg
Laita tämän kuvan ja järjestyksen mukaan X=S
www.consoleforums.net/kuvat/k4.jpg
Laita tämän kuvan ja järjestyksen mukaan C=1
Paikannuskuva: www.consoleforums.net/kuvat/k5.jpg
Tarkempi sijainti: www.consoleforums.net/kuvat/k6.jpg
Laita tämän kuvan ja järjestyksen mukaan RST=RST ja Y=3
www.consoleforums.net/kuvat/k7.jpg
Mutta jos ollaan rehellisiä, niin mieluummin ostat tuon Matrix Infinityn ja juotat sen koneeseesi suoraan kiini.
Kiitoksia todella paljon.. Koitetaan miten se toimii :)
Pitänee kertoa kokemuksia jos tuon saa toimiin :) ei ollut köyhällä varaa ostaa muuta piiriä.. mut köyhän ei kyllä kannattas ostaa paskaa.. toivotaan että se toimii.
M-2 piiri oli jonkun toisen piirin klooni tosin en muista minkä..
saattoi olla messiah 2 kopio...
kuten Shadown jo mainitsikin niin juotos pisteet on kaikinpuolin samanlaiset
jokaisessa modissa, joissain modeissa saman asian ajava juotospiste on vain merkitty muualle "vastaavaan paikkaan" helpottamaan asennusta..
-Pete
Nyt tarvis nopeesti apuja eli tuossa 1 ja 2 kohdassa on samoja juotospisteitä voiko pitää paikkaansa? Kovalla innolla juotettu tuota piiriä paikalle :) Eli toi v ja u juotospiste meni tuossa ekassa ohjeessa jo täyteen.
Jos juotat vain antamieni ohjeiden mukaan niin ei ole toisia paikkoja.
Ainakaan K1 ja K2 kuvissa ei ole yhtään samaa kohtaa muutenkaan.
Eli kun tuossa k1 juotetaan kohta v ja u jo ja kohdassa k2 on kans v ja u kohta. se tässä hämää :confused:
Olipa hassusti selitetty toivottavasti tajusit.. Siis tuossa kohdassa olen jumissa ja en keksi ratkasua :confused:
Eikun perkele. Olen ite tossa kämmännyt.
Muutan sen tohon...hetki pieni...
Hieno homma :) on muuten sit seuraavaksi pikkusen ahdas juottaa :) onko kuvia valmiista juotoksista?
Nyt olisi korjattu.
Ei ole vastaavasta. Galleriassa ehkä jotain sinne päin.
Jep jos nyt pääsis jatkamaan :) Kiitoksia paljon taas kerran :) eipä sielä ollut oikein semmoisia kuvia mut eikun jatkamaan :)
Eihän muuten tampereen alueella ole ketään joka edukkaasti juottas loppuun ei niinku saa juotettua tuota k2 kohtaa rupee niin hirvittään et sielä on jalat yhdessä :)
Mitäs johtoa noissa modauksissa käytetään? toi mun johto on vähän huonoa..
Itse tilaan Amerikoista sellaista erikoisjohtoa, joka on mittatilaustyönä tehty minulle.
No just :) Pitää käydä bebekissä katsoon jos sielä ois parempaa piuhaa..
No just :) Pitää käydä bebekissä katsoon jos sielä ois parempaa piuhaa..
Itellä tuli Matrix Infinityn mukana Modpiirista jotain todella ohutta piuhaa. Käytin sitä kuitenkin hivenen haaskaavasti, joten se pääsi loppuun. No Tre Bebek auttoi asiaan. Pienintä mitä hyllystä löytyi, ihan hyvin on sillä pelannu.
Shadown: Minkäs moista toi sun "mittatilaus" piuha oikein on?
Tää on täällästä valmiiksi katkottua ja päistään kuorittua lankaa. (30/1)
Siis toi k2 kohta on nyt ylitsepääsemätön.. Ei auttanut uusi piuha etes.. oisko kellään vinkkejä miten toi ois helpoin juottaa.. on noin jalat niin lähekkäin toisia et meinaa väkisin mennä kaks jalkaa yhteen aina..
Mitä sillä fluxilla tehdään/mitä se on?
Se on sellasta tinan juoksetetta. Mene ja kysy Bebekistä.
Minun tuurilla se oli bebekissä loppuun myyty :mad: Kyllä nyt vastustaa tuon piirin asennus :)
Fluxi varmaan auttaisi.
Pistetääs nyt oikein offtopiciksia ja jatketaan kyselytuntia. Mitäs eroa on fluxilla ja pastella? Ite jostain tollasen paste-purkin otin matkaan ja on toiminu ihan hyvin "juotosapuna".
Noh Fluxeja sinällään on paljonkin erilaisia.
Pasta on kuitenkin sellaista "mämmiä" ja "perus" fluxi on nestettä.
Näin minä asian käsittäisin.
No niin meni hermot ja sen kyllä huomaa tilasin sit sen matrix infinityn kunhan se vain saapus pääsis juotteleen sen kiinni..
Onhan se modina huomattavasti parempi tapaus.
Taas tyhmä kysymys! Mitä meinaa bios gap ja no bios gap? onko ne jotain eri versioita?
Kone on tehty toimimaan eri bios-piirillä.
No niin nyt ois kone kasassa mut ei tule kuvaa :mad: kyllä voi vastustaa tämä homma
Oletko nyt minkä modin asentanut?
Matrix infinity modi on nyt asennettu.
Tuleeko kuva jos käynnistät koneen silleen, että painat resettiä kunnes sininen ejectin valo syttyy?
Eipä se ejektin valo syty kun pitää nappia pohjassa.. taitaa olla nyt isompi vika..
Todennäköisesti Reset-johto jossain välissä.
Tai sitten modissa oleva diodi osuu siihen häiriösuojapeltiin.
Nyt siittä tulee se matrix logo mut sammuu koko kone 10sekunnin päästä ite koittaa käynistyä uudelleen mut ei tule enään logoa.
Todennäköisesti se diodi osuu siis maihin.
Et varmaan laittanut modin päälle teippiä tms?
se on nyt tuossa kansi auki eikä ole sitä peltiä paikallaan ollenkaan.. onko se pelti elintärkeä toimimiselle?
Ei, mutta kandee se olla. Kun se on häirioiden poistoon. Mutta laita vaan sen diodin päälle teippiä. Sillä siitä selviät.
Joo mut kun se ei toimi ilman sitä kantta niin eihän se voi ottaa silloin se diodi peltiin. se vaan boottailee itsekseen vähän väliä tuossa.
Sitten olet kylla aikaan saanut jotain josta en tiedä mitään.
Itselläni ei ole koskaan vastaavaa ollut.
Niin näköjään :) saa nähä tuliko sutta ja sekundaa :)
Kannattaa tarkistaa nyt, että se emo on kunnolla painettu paikalleen.
Se isohko valkoinen liitin saattaa joskus jäädä vähän löysälle.
Modi on nyt pois ja ei toimi vieläkään tais tulla roskis kamaa.. OIsko voinut lähteä tinat pois sen sony piirin jaloista mihin tulee ne kaks piuhaa kun jouduin ottaan tinoja pois sieltä kun meni jalkoja yhteen.
Mielestäni oireet ei olisi tuollaiset.
Taitaa joutua uuden emon metsästykseen :) jotain sieltä meni paskaks..
Vaikea mennä sanomaan.
Itse en ole kuitenkaan koskaan edes kuullut vastaavaa.
Toi lähinnä kuulostaisi, että Resetissä joku ongelma. Jos kerta buuttailee yksinään.
Pitää tutkia tuota resetin johtoa ottaa se vaikka pois kokonaan ja koittaa uudestaan. kun se lähtee itsestäänkin käyntiin. eihän sulle ole jäänyt v3 emoa jos ei saa toimiin?
eipä vaikuttanut sekään johto mitään.. samanlaila boottailee.. mut nyt ei tole kuvaa ollenkaan.. ainut kuva on ollut se matrix logo joka näky pari kertaa.
Vaikea sitten kyllä sanoa mitään.
Nyt olen ihan jumissa tuon koneen kanssa.. tuli uus emo ja asensin tuon piirin siihen ja sama homma. kyllä meinaa masentaa tuo pleikka.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.