Näytä koko versio : Kuvia sisuksista
Niille, jotka ei Xbox-Scenen uutisia seuraa, mainittakoon, että SmartXX on saanut yhden testi koneen käsiinsä ja napsinut mukavasti kuvia sisuksista.
http://dwl.xbox-scene.com/pictures/XeDK-smartxx/
Joo huomasin.
Mielenkiintoista vain tuo siinä mielessä, että nyt on mahdollista modien olla valmista ennenkuin koko masiina on kaupoissakaan.
Ainakin Smartin suhteen.
No ainakin olemma samantapaisella hardwarella vielä liikenteessä joten modin ilmestyminen jouluksi alkaa näyttää jo aikalailla mahdolliselta.
-Pete
Simppa88
28.10.2005, 21:18
Pictures removed on request of Microsoft Corporation
valittaja
30.10.2005, 13:24
Toi linkki ei enään toimi.
Onko joku tallentanut koneelle noita sisus kuvia tai onko niitä jossain muualla internetissä? Pliis kertokaa. Mua haluttaa saada nähdä kuvia 360 sisältä!
Tämän paketin pitäisi sisältää samat kuvat (löysin linkin, mutta en ole ladannut):
http://rapidshare.de/files/4461442/X360_SDK_LTD.rar.html
Vois ton paketin laittaa jakoon, kunhan saan dedikoidun palvelimen pystyyn ensin.
valittaja
30.10.2005, 19:43
Kiitos Tdubel!
Taitaa tulla xbox360 modi jouluksi :)
EDIT: Korjaan: julkasuksi.
Itse kyllä aika paljon epäilen, että tulee.
Nuo boxithan Team Smart joutui luovutttamaan jo poliiseille.
Äsken latasin tuon pakun, niin sisällä on vain 2 kpl:tta toimivia kuvia?? Siis 2/46 toimii. Mikähän...
Äsken latasin tuon pakun, niin sisällä on vain 2 kpl:tta toimivia kuvia?? Siis 2/46 toimii. Mikähän...
Ite oon kyl kuullu et toi paketti sisältää 42 ihan toimivaa kuvaa ;)
Joo, latasin paketin äskettäin myös itse ja kaikki kuvat (42 kpl) toimivat.
Mullakin toimi vain 2 kuvaa?
Voitko tdubel lähettää ne mulle spostiin?
Vika ei luultavasti ole lataamassasi paketissa. Kokeile IrfanView-ohjelmaa (käytän sitä itse ja kuvat toimivat).
Jep jep, toimii sillä. Mutta eihän meikäläiselle sano nuo kuvat mitää ihmeellistä :) ne oli vain nähtävä, kun on aparaatti kerran tilattu.
Mistä kohasta tuosta voi imuttaa tuommosen paketin missä on nuita kuvia?
Mistä kohasta tuosta voi imuttaa tuommosen paketin missä on nuita kuvia?
Valitse Free, odota noin 30 sekuntia ("Download-Ticket reserved. Please wait X seconds"), kirjoita vaaditut merkit kohtaan "Please enter XXX here" ja valitse "Start Download".
No niin nyt sain imutettua tuon paketin.Kiitti avusta
Edit:No eipä sitä huvia kauvan kestäny kun eihän nuista näy kun 2 kuvaa vaan.
Joten onko missään jaossa nuita kuvia missä näkyisi nuo kaikki kuvat ?
Nonii.
http://virtue.laatikko.org/images/Xbox360_2/
Tässä olis jotain kuvia niistä sisuksista :)
Kyseessä siis oma kone joten toivomuksia otetaan vastaan mistä napsin lisää kuvia.
Kuvien tämän hetkinen sijainti on vain väliaikainen, pistän tänne uutta linkkiä sitten kun kuvat siirtyvät.
Edit:No eipä sitä huvia kauvan kestäny kun eihän nuista näy kun 2 kuvaa vaan. Joten onko missään jaossa nuita kuvia missä näkyisi nuo kaikki kuvat ?
Lue pari viestiä taaksepäin (vinkki IrfanView).
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.