Näytä koko versio : Free Mcboot asentajaa
Moro. Löytyisikö henkilöä joka asentaisi mun muistikortille free mcboot-ohjelman tai mitä tiedostoja nyt tarviikaan olla että toimis niin, että mä lyön vaan muistikortin pleikkaan ja toimii 'varmuuskopioidut' pelit. Joko tampereelta tällaista henkilöä, tai sit lähetän postissa musitikortin. Tietty pientä korvausta vastaan...
Oon jo vastaillut tähän. En ollutkaan huomannut tätä viestiketjua, mutta kiitos sille kuka sitten suositteli minua mahdollisesti :)
Juu ja tosiaan, asensin sen hälle.
Itselläni olisi kanssa hakusessa FMCB:n asennus muistikortille. Sijainti helsinki, mutta postitsehan tuo onnistuu helpoiten. Kiitos etukäteen!
Leinonen
15.06.2009, 09:50
Itselläni olisi kanssa hakusessa FMCB:n asennus muistikortille. Sijainti helsinki, mutta postitsehan tuo onnistuu helpoiten. Kiitos etukäteen!
YV:tä sille Mysticy:lle.
http://www.consoleforums.net/member.php?u=4266
Minäkin voisin tuota asennella. Vantaalla majailen ja postin kautta onnistuu kuin myös tuominen tänne.
Paljonko otatte rahaa kyseisestä asennuksesta?:)
Paljonko otatte rahaa kyseisestä asennuksesta?:)
Free McBootin lisenssi ei varsinaisesti salli rahan ottamista asentamisesta. Lisenssi sanoo selkeästi
"1.You must not use Free McBoot to make money or be compensated in any way."
http://psx-scene.com/forums/attachment.php?attachmentid=14648&d=1222722199
Käytäntö kuitenkin lienee, että muutaman euron/dollarin voi ottaa vaivanpalkkaa postikulujen päälle...
P.S. Etsiskelen pääkaupunkiseudulta asentajaa, oon lähettänyt pari privaviestiä mutta ei ole vielä tullut vastauksia... Luulen myös osaavani käyttää "independence exploittia" action replayn/vastaavan cheatsysteemin+ps1 -pelin kanssa, eli jos noi löytyy lainaan niin sekin riittäisi (mulla on vanha "läski" ps2, jossa exploit toimii)
P.P.S. Kunhan saan McBootin itelleni, niin Itä-Helsingistä löytyy "jakelupiste" :)
Action Replay ja ps1-peli löytyi sukulaiselta lainaan, ja nyt on free mcboot asennettu... Eli tosiaan nyt itäisestä Helsingistä löytyy asennus, ja voin asennella tuota muillekin. Privaviestiä kehiin.
Etpä tarvitse noita enää sen jälkeen jos sinulla on toimiva free mcboot kortti, jossa tarpeelliset ohjelmat asennettuna, menee ensimmäisen asennuksen jälkeen freemc boot kortilla + usb tikulla jossa noobie asennuspaketti.
Juu, tiedetään... Itse asiassa sähläsin oman (tuon ensimmäisen) asennukseni kanssa, "noobie paketin" softat eivät menneetkään kortille, ainoastaan ulaunchelf tuli mukaan.
Toisen asennuksen teinkin niin että boottasin fcmb:llä, ja menin ulaunchelfin kautta takaisin freemcboot -asennukseen, formatoin muistikortin ja sitten onnistuikin kaikkien softien asennus.
Turuust löytyy myös asentaja, vaivanpalkka tietysti naamakertoimen ja sivilisäädyn mukaan. ;D
YV:tä en todennäköisesti muista lukea, mutta mailia voi laittaa mikrotuki ät dnainternet piste net.
Räähähenki
07.09.2009, 23:22
Viitsiikö joku tehdä tämän minullekin? Voin maksaa muutaman euron vaivanpalkkaa. :)
Edit: Asia hoidettu
löytyiskö asentajaa sastamalasta/nokia/tampere?
ja onko näin ettei toimi SCPH-9000x versioissa? vai tietääkö joku paremmin?
löytyiskö asentajaa sastamalasta/nokia/tampere?
ja onko näin ettei toimi SCPH-9000x versioissa? vai tietääkö joku paremmin?
Hieman onnesta kiinni. Olen itse käyttänyt SCPH-90004 versiossa, mutta samainen kortti ei sitten ole toiminut SCPH-90004 B / SCPH-90004CB koneessa. Toisin sanoen, pääsääntöisesti ei toimi SCPH-9000x koneissa, mutta alkupään koneet, joissa ei ole vielä laitteen firmwarea muutettu niin toimii. Tuosta vaan ei ole tarkkaa tietoa mistä SCPH-9000x koneesta alkaen noissa on tuo uudempi ohjelmisto jolla ei enää toimi.
Eipä tuo ole hirveä hinta postittaakkaan tuota jonnekkin kauemmas asennettavaksi. Kirjekuori ja postimerkki suuntaansa.
pyh perkule mulla on just toi cb, juuri ostin :p, mitä suosittelet? ei se kai paljo maksa koittaa..
eikö sitten päivitystä löydy softaan?
Leinonen
21.10.2009, 19:21
pyh perkule mulla on just toi cb, juuri ostin :p, mitä suosittelet? ei se kai paljo maksa koittaa..
eikö sitten päivitystä löydy softaan?
Ei se vaan toimi siinä uudemmassa, siinä on käytännössä ihan varmasti uusin firmware, jossa tuo on korjattu.
Toisinsanoen rahat hukkaan, jos tuommoisen hommaat.