PDA

Näytä koko versio : Kolme boottia ja punainen/oranssi merkkivalo vilkkuu

PC-ToN
27.08.2005, 11:10
Kyseessä on tietojeni mukaan ilman modausta pimennyt xbox, versioltaan 1.0. Kun starttaa (vihreää valoa) niin jää käyntiin kolmannella "nykäyksellä" ja vilkuttaa oranssia ja punaista. Kyseessä ei ole se tavanomainen 5. lpc-pinnin vika (reset) vaan aivan jokin muu. Xbox jättää reset-linjan 0,2 volttiin viimeisellä käynnistysyrityksellä (pitäisi olla 3,3V). Laite myös yrittää ladata biossia kun painaa eject tuon vilkuttamisen aikana. Vilkkuminen jatkuu mutta ruutuun ilmestyy pätkä käynnistysanimaatiota ja taustalla kuuluu tuo tuttu sample. Tämän jälkeen ei muuta tapahdu, ruutuun jää vain seisomaan tuo animaation häivähdys.
Vastaavia tapauksia olen pari löytänyt netistä mutta ratkaisua ovat nekin vailla.
Tässä yksi esimerkiksi:
Okay I went to turn on my XBOX today and the screen froze, then I turned it off. When I went to turn it back on it:
blinked green
off
blinked green
off
blinked red/orange
I don't know what's wrong with it, but could one of you gentlemen help me out

Nyt on hyvät neuvot tarpeen. Olen edelleen sitä mieltä että laite on hajonnut ilman modia kuten myyjä vakuuttaa, vaikka siiten on asennettukin SmartXX OPX (modia minulla ei ole).

Dream
30.08.2005, 15:19
Mulla oli ihan sama ongelma ja sain kuntoon (http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=351).

PC-ToN
04.09.2005, 14:59
Tossa omassani on käytetty modia ja sillä ei ole pelannut joten bios lienee ehjä. Testasin myös tsop-yhdistystä siinä toivossa että jos bios on hajalla niin edes osa siitä on ehjä; ei auttanut. Vastaavan vian tunnistaa siitä että boxi yrittää bootata kun painaa ejectiä valojen vilkkuessa.