Näytä koko versio : Modaamaton Xbox vika??
Mulla on tuossa vieressä modaamaton xbox joka ei käynnisty
kun painaa 1. kerran power nappia- ei käynnisty, toisen kerran - ei käynnisty, 3 kerta punainen- oranssi vilkkuu, ei kuvaa ruutuun vieläkään.
4.kerta xbox buuttaa siihen saakka että meinaa ladata toin xboxin alkukuvan. kone on pudonnut...
mikä voisi mahdollisesti olla vikana???
versio 1.0
meinaa ladata ? eli tuleeko kuvaa tai mitään ? valot vilkkuu vai pysyy vihreenä ?
Valot jatkaa vilkkumista oranssi-vihreä. lataa sitä xboxin alkulogoa vain hieman alkuun. eli keskelle ruutua tulee vain pieni vihreä "pallo".
Alkulatausääni menee kyllä loppuun saakka. Tekee joka keralla saman, kun koettaa montakin kertaa.
Kokeileppa niin että välillä käynnistelet sitä siitä eject nappulasta ja välillä virtanapista. Minun boksini tekee sitä että ei lähde aina päälle vaan välillä vilkuttelee valoja, joskus jumittuu videon alkuun joskus tulee virhe ym. tuollaisia asioita. Sitkeästi kun 1-5 minuuttia yrittää niin se kyllä lähtee loppujen lopuksi päälle, joskus hyvinä päivinä kun boksi on mukava se päättää lähteä laakista päälle :). Ainoa ero että minun boksini on modattu mutta pääperiaate on sama. Jos tuo ei auta niin minä en sen enempää osaa neuvoa.
Valot jatkaa vilkkumista oranssi-vihreä. lataa sitä xboxin alkulogoa vain hieman alkuun. eli keskelle ruutua tulee vain pieni vihreä "pallo".
Alkulatausääni menee kyllä loppuun saakka. Tekee joka keralla saman, kun koettaa montakin kertaa.
Tarkastappas IDE johdon kaikki liitokset että on kunnolla kiinni. oma boxi ainakin jumahtaa alkulataukseen jos IDE johto ei ole kunnolla kiinni.
Tosin sillon jumahtaa äänetkin ja valo jää vihreäksi joten tuskin on tuo..
Pura boxi ja tarkasta että emolevy näyttää ehjältä.
ide piuhat oli kaikki kiinni , tarkastettu. Olisiko mahdollisesti kovo sökö?
Voinko vaihtaa toisesta Xboxixta kiintolevyn toiseen suoraan ilman mitään kikkoja?
boxeissa tulee aina lukittu kovo mukana jota ei voi vaihdella koneesta toiseen.
jos laittaa lukitsemattoman kovon modaamattomaan niin saa vain virheilmoituksen.
mutta.. iske joku kovo siihen kiinni niin näät pääsetkö vihreätä "palloa" pidemmälle :)
jos pääset virheilmotukseen niin sitten vaan mod-piirin osto ja uusi kovo :)
tälläisen tiedon löysin
http://forums.xbox-scene.com/index.php?showtopic=432896
Vaihdoin vanhan pc:n kiintiksen koneeseen. muuten sama tilanee kuin aikaisemmin mutta kone jämähtää niin kuin ennen ainoana erona että ensin vilkuttaa punainen oranssi --> Sitten muuttui puinainen-vihreä- vilkutukseksi
Vaihdoin vanhan pc:n kiintiksen koneeseen. muuten sama tilanee kuin aikaisemmin mutta kone jämähtää niin kuin ennen ainoana erona että ensin vilkuttaa punainen oranssi --> Sitten muuttui puinainen-vihreä- vilkutukseksi
vaikuttaisi siltä että kone menee siihen virhetilaan vaikkakin ei kuva pysy perässä. vilkutus on muistaakseni vihree-punaista jos tulee jokin errori.
jokin siellä on nytten saanut osumaa :/
kannattaisko silti modata? Miköä voisi olla paikka josta xboxi helpoiten hajoaa?
Jos itse xboxin emo on rikki, on modaaminen aika turhaa.
Jos vika sijoittuu vain kiintolevyyn, niin modauksen jälkeen ainakin toisen kiintolevyn saa helposti paikalleen.
Emossa ei ainakaan silmämääräisesti näy mitään vikaa, joten toidan kuitenkin modata niin sitten sen näkee...
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.