Näytä koko versio : kovalevylle siirretyt pelit ei toimi
oon siirtäny xboxiin pelejä flashfxp,simplex ja xferillä ja pelit ei lähde toimiin.
missä vika? boxissa 120g kovalevy ja evolutionX. jo sisällä olleet pelit toimii hyvin
ja siirsin yhden vanhan pois ja taas takasin ja se toimi ok joten siirrossa ei oo vikaa.
saatiin vika korjattua. E-asema oli ihan täynnä niin xbox ei suostunut avaan enää
uusia pelejä. Mutta vastaus sun kysymykseen joka tapauksessa on että se ei herjannu mitään. yritti alottaa pelin latauksen ja palas samantien takas alkuvalikkoon.
Juu, tuota vähän epäilinkin.
Olen xferranut pelejä kovalevylle, mutta muutama niistä ei suostu käynnistymään. Kovalevyllä on tilaa reippaat 40gigaa, joten ahdasta ei pitäisi olla. Muutamassa pelissä oli vaihtoehtoisia default.xbe tiedostoja, mutta mikään ei suostunut käynnistämään peliä.
Mikä neuvoksi?
Mulla ei uuden xbmc:n kanssa toiminut myöskään osa peleistä. Vikana oli se
etten ollut asetuksista sallinut videotilan vaihtoa. Kun osa peleistä oli NTSC mallia.
Sen kun enabloi niin johan alkoi ainakin täällä toimimaan.
Jep! No nyt toimii kaikki muut pelit paitsi Race Driver 3. Minulla on se multiversio, sekä pal-versio kovalevyllä. Kummassakin pelissä oli kolme default.xbe tiedostovaihtoehtoa. Minkään kanssa ei suostu käynnistymään. Olen kokeillut käynnistää peliä XBMC, EVOX ja UNLEASH-X:ssä.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.