Näytä koko versio : XBOX:in etupaneelin irrotus?
Kun xboxia purkaa niin siinä kansi ja pohja osa. Mutta mitenkäs pohjaosasta saadan vielä se etupaneeli irti?
Googletus uusilla hakusanoilla tuotti tulosta:
removing_the_xbox_front_panel (http://www.llamma.com/xbox/Repairs/removing_the_xbox_front_panel.htm)
Mä en kyllä nyt ihan tajunnut.
Ensinnäkin se etupaneeli ei ole kiini kannessa. Eikä se musta kyl ollut pohjassakaan suuremmin.
Kansi kuitenkin kandee ottaa irti.
Kun xboxia purkaa niin siinä kansi ja pohja osa. Mutta mitenkäs pohjaosasta saadan vielä se etupaneeli irti?
Googletus uusilla hakusanoilla tuotti tulosta:
removing_the_xbox_front_panel (http://www.llamma.com/xbox/Repairs/removing_the_xbox_front_panel.htm)
No eikös nuo ohjeet ole jo ihan tarpeeksi hyvät? Kampeamalla noiden ohjeiden mukaisesti.
Ensinnäkin se etupaneeli ei ole kiini kannessa. Eikä se musta kyl ollut pohjassakaan suuremmin.
Kansi kuitenkin kandee ottaa irti.
Viestissäni kysytään: mitenkäs pohjaosasta saadan vielä se etupaneeli irti?
Ja etupaneeli on jo irroitettu linkittämieni ohjeiden mukaan.
Kyllä, kysymyksessä kysytään mten saada etupaneeli irti?
Mutta toisaalta samassa viestissä olet itse linkittänyt, kuten itsekkin totesit, ohjeet sen irrottamiseen.
Joten mikä tässä oli ylipäätään ongelma?
Itse käsitin, että tarkoitit, että se paneeli olisi pohjassa jotenkin kiini, jota se ei muistaakeni ole.
Sehän on, kuten linkissäkin näkyy, lähinnä sivuista ja keskeltä kiini.
Toisin sanoen kysyit ja vastasit itse kysymääsi...
Viestissäni kysytään: mitenkäs pohjaosasta saadan vielä se etupaneeli irti?
Ja etupaneeli on jo irroitettu linkittämieni ohjeiden mukaan.
Nyt pitää kysyä, että "Anteeksi mitä?". Siis käsittääkseni, kun tuon muovisen (musta, kirkas, vihree, tai mikä ikin'ä onkaan väriltä) paneelin on saanut irti, ei koneesta enää tule muuta "etupaanelia" irti. Olisikos pohjassa oleva "paneeli" osa sitä faradayn häkkiä, mikä siellä on?
Itse en tosin ole ottanut kyllä tuota paneelia irti.
Pajoittelen että tekstini ovat olleet ehkä vähän vaikeasti ymmärrettäviä.
Postasin tosiaan tuon kysymyksen joku päivä. Sitten samana iltana löysin googlettamalla nuo ohjeet ja editoin ne ensimmäiseen viestiini.
Ongelma siis oli ja ratkesi jo ennen kuin kukaan ehti vastata kysymykseen.
Linkitin nuo ohjeet siksi tuohon jos jollain muulla olisi sama ongelma.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.