Näytä koko versio : Softamodaus
Softamodasin tollasen vihreän limited edition boxin UXE+PBL+UnleashX ohjeella mikä on neuvottu Tdubelin sivuilla. Kaikki meni muuten hyvin mut DVD asema ei lue enää levyjä. Mikähän vikana? Asema aukee ja menee kiinni mut kun esim alkuperäsen pelin laittaa sisään ni UnleashX ilmottaa et Unknown disc.
lillbear
17.08.2005, 20:38
Humm humm eenpä ole koskaan aijemin törmännyt tuollaiseen ongelmaan...
Softa Modin jälkeen ja olen niitä jokusen :) itsekkin tehnyt TDubelin ohjeiden mukaan.
Noo katellaan mitä viisaammat kertoo...
Homma ratkesi ainakin osittain siten et mul on versio 1.4. Thomson DVD asemal boksi ja SmartXX v2 piiril. Ni mun boksis kaverin Philips DVD asema toimi vielä ihan hyvin ni laitettiin se mun boksiin ja kaverin limited edition boksis taas mun Thomson DVD asema toimi ongelmitta. Ihan hyvä näin mut mikähän tähän voisi olla syynä, ois kiva kuulla
Simppa88
21.09.2005, 17:02
Siis se menee niin että:
Thompson on paskin = lukee huonointen erillaisia levyjä
philips tulee toiseks = lukee paremmin kuin thomson ja huonommin kuin samsung
Samsung paras = paras lukupää :p
Asian on vähän monimutkaisempi.
Thomsoneita on kahta mallia; vanhaa ja uudempaa.
Näistä se vanhin versio ei toista edes kunnolla CD-RW levyjä, mutta uudempi mukisemati.
Philipsistäkin on kahta mallia; vanhaa ja uudempaa.
Näistä se vanhin toistaa CD-RW levyt, muttei CD-R levyjä. Uudempi toistaa CD-R levyjäkin kohtuu hyvin.
Samsungista on myöskin kahta mallia. Tosin tämä vanhin on aito Samsungi, joka toistaa miltei kaiken. Uudempi on periaatteessa Toshiba, Samsungin kuorissa. Tämä asema ei toistakkaan CD-R levyjä kovinkaan hyvin. CD-RW levyjenkin kanssa joilllakin ongelmia.
Sitten on ihan uusi tuttavuus. Menaan Hitach-LG.
Tämä toistaa tietojeni mukaan CD-RW levyjä hyvin ja CD-R levytkin menee.
Näistä kaikista asemista vain vanhin Thomson ei toista edes kunnolla DVD-R levyjä. Muut toistavat ihan OK. Tosin kaippa + levyt on toiminnaltaan varmempia kaikilla.
Mua ei kyl varsinaisesti kiinnostanu mikä lukee mitä, vaan mix kaverin boksin oma Philips ei softamodin jälkeen enää toiminu sen boksis mut mun boksis toimi ja mun uudempaa mallia oleva Thomson toimi siinä. Ja Philipsin asema toimi mul vielä ihan hyvin mun boksis. Ei se mistään levyistä ainakaan olliu kiinni et se Philips ei enää kaveril toiminu ku se ei hyväksyny aitoja pelejä ees.
_Rurouni
26.09.2005, 20:35
Tuohon kommentoisin että + levyt toimivat varmemmin... Itselläni käyneissä boxeissa on kaikissa DVD-R:t toimineet loistavasti, mutta +R:ien kanssa ollut vaihtelevuutta. Jopa vanhempi samsung joka ei lukenut yhtäkään +R levyä, useampaa merkkiä kokeiltuna. CD:ihin en ole noissa niin perehtynyt, mutta parhaat kokemukset itsellä on ollut philipseistä, jotka ovat mukisematta lukeneet kaikki dvd:t mitä olen niihin lykännyt.
Lukemiseen vaikuttaa aika paljon asema millä levy on poltettu.
Niin varmasti on. Mut joku siihen kaverin boksiin tai asemaan tuli ku se ei sen softamodin jälkeen se Philipsin asema hyväksyny edes aitoja xbox pelejä ku se oli siinä boksis paikallaa mut mun boksis toimi taas ihan ok.
Minä en ainakaan osaa sanoa tuohon yhtään mitään.
Muuta ei tule mieleen, kuin kaapeloinneissa jotain häikkää.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.