Näytä koko versio : sama homma kuin ps2 kiintolevy pelaaminen
eli ystäväni teki semmoisen jännä jutun että laittoi kovon ps2 ja siirsi sinne pelit ja muistikortille jonkun tiedoston ja onnistui pelaamaan niitä pelejä sillä tavalla kiintolevyltä suoraan joten onko samanlainen juttu mahdollista ilman piirin asennusta xbox :lle eli pitäisikö kovolle pistää jotain tai hommata muistikortti ja sille joku tiedosto että .iso varmuuskopiot toimisivat ? :confused: :confused:
Xboxissa toki pystyy ilman modiakin pelaamaan kiintolevyltä pelejä.
Mutta se vaatii softamodausta.
Aiheesta enempi osoitteessa http://www.tdubel.com
Muistettavaa on, että koneeseen pitäisi vaihtaa isompi kiintolevykin suoraan.
Vakio levylle ei mahdu kuin yksi peli, jos ihan aina sitäkään.
Kiintolevynvaihto taasen tuottaa entisestäänkin enempi päänvaivaa softamodauksessa, että melkein asennuttaisin modin.
EDIT: Tässä nyt suora linkki, josta nyt vähän saa selkoa mitä softamodaus vaatii.
http://www.tdubel.com/artikkelit/softamodaus.html
Softa modauksessa on aina riski, että kone menee siihen jamaan, ettei sitä kuntoon saa ilman modin asennusta. Joten en suosittele, jollei tuon kaltaisista asioista ole aiempaa kokemusta.
Modin asennus on selkein tie. Asentaa/asennuttaa modin ja kaikki pelaa samantien.
Softamodissa on myöskin riskinä jonkin pelin päivitys, joka "mitätöi" modauksen. Tänä päivänä tosin ei taideta tuota Boxin "käyttöjärjestelmää" kehitellä, joten tätä vaaraa ei enään ole.
Modilla modattu kone toimii aina, jos se vain on oikein asennettu kertaalleen.
Halvimmillaan modauksen modilla saa reilulla 50€ asennuksineen.
Mistä saa niin halvalla asennuksen sitten ?? oisko jotain sivuosoitetta :) ?
Ihan vaikka suoraan multa.
Työn osuus on 30EUR ja modi noin 25-30EUR.
Allekirjoituksessani on paremmin asennus/korjauspalveluistani.
Hmm eli mites mun pitäs toimia että saan teillä modattua xbox :sini
Ihan villi veikkaus.
1) Ostat modin esim. Modpiiri.com:sta
2) Lähetät modin ja koneen postissa Shadown:lle (Riihimäki)
3) Odotat, että saat koneesi takaisin viikon kahden kuluessa (?)
Tietysti sellainenkin saattaa onnistua, että Shadown hommaa tuon modin.
Tai sitten koneen vain tuo ja hakee.
Okei paljon tarvitsen rahaa lähettämiseen ja muuhun tavaraan jota modauksessa tarvitaan jos lähetän tuotteen siilinjärveltä asti sinne ? ja voisitteko te valita "halvan" ja hyvän piirin valmiiksi asennusta varten joten paljon tämmöinen maksaisi noin € :ssa ???
Postithan on 8€ suuntaansa +takaisinpäin viellä 3€ ennakkomaksua.
Työt 30€ ja modi noin 25-30€. Modiksi voisi valita Duox2.
eli jos ottas tämän DuoX2 ORIGINAL + V1.6 LPC REBUILD + V1.6 ASENNUSOHJEET
niin sehän on 27 € ja jos te ostaisitte sen niin paljonko siitä tulisi kuluja minulle jos postikuluja sitten ei laskisi mukaan siis yhteensä ?
Jollei postikuluja lasketa, niin 30€ +mainitsemasi modin hinta.
Onnistuisitteko asentamaan tämän piirin jos saisin huudettua sen itselleni elikkäs tässä olisi linkki kyseista Duo X2 piiriä varten :) http://www.huuto.net/fi/showitem.php3?itemid=20020145
Kyllä se onnistuu. Noita varmaan eniten tuleekin laiteltua.
Okei nyt meni se huutaminen jo 2€ yli oikean hinnan joten nyt sitten ma tilaan sen piirin modpiiri. comista koska viimeksi kun tilasin viikonloppuna vain spiderchipin 1kk kuluttua ja se pirulainen ei edes suostunut toimimaan :D mutta kuitenkin nyt on rahat sitä varten ja 30€ modausta ja sitten semmonen homma eli millä voin lähettää halvimmalla sinulle sen boxin shadow ? ja voisitko sitten noutaa sen esim matkahuollosta tai postista tai mistä lie millä sen voisi halvimmalla lähettää koska rahatilanne menee postikulujen takia niukille koska uuden koneen osat söivät lompakkoa =( ja minä varmaan maksan takaisinpäin lähetyksen ?
Jees, eli postin kanssa olen pelaillut yleensä.
Posti maksaa sen 8€ suuntaansa. Koska postiennakolla se tulee takas, tulee takaisinpäin lähetykseen vielä 3,15 lisää, jonka maksat itse.
Mutta siis olitko ostamassa Spider chippiä?
Meinaan älä helvetissä sitä osta.
Haha minä tein jo sen virheen kerran ja tällä hetkellä se pirulainen makaa kaapissa muiden atk tavaroiden joukossa :D eli ei toiminu :D okei mutta miten minä varaan sinulta ajan lähetystä varten ? ja siis lähetän vissiin rahat sinun tilillesi eli sen 30€ ?
Tämä "varaus" voi olla vaikka tässä.
Lähetät koneen postissa ihan normaalisti ja maksat asennushinnan postiin ennakkomaksuna konetta noudettaessa.
Eli kun olen modauksen tehnyt, lähetän koneen sinulle takaisin ja sinä maksat ennakkomaksun postiin, joka on asennushinnan ja postimaksun kera yhteensä 41,15€.
Ahaa tehdään näin mutta minä teen sen piirin tilauksen heti ma aamuna että ne varmasti lähettävät sen ja sitten ilmoitan sinulle kun se on tullut käykö ? ja yksi kysymys kumman minä ennemmin tilaisin näistä kahdesta ? DuoX2 ORIGINAL + V1.6 LPC REBUILD + V1.6 ASENNUSOHJEET
vai DuoX2 WHITE ottaisin ennemmin tuon DuoX2 WHITE koska se on halvempi mutta voin ostaa tuon kalliimmankin jos se on siitä kiinni että se on parempi vai suositteletko jotain toista tuolta modpiiristä ? Eli siis lähetän sen koneen sinulle ja maksan vain postikulut ja sitten vain maksan postiennakon siitä paketista kun se tulee johon kuuluu asennusmaksu ? =)
Sinun ei tarvitse välttämäti erikseen ilmoitella. Lähetät vain koneen suoraan. Laita vain pakettiin mukaan vähän viitteitä, että mistä on kyse.
Voit tilata ihan kumman tahansa. Eroina noissa on, että Whitessä ei ole "ware" biossia ja se biossi pitää asennuksen yhteydessä sinne laittaa.
Mutta laitan sen samaan hintaan. Muuten modit ei eroa toisistaan, kuin väristä.
Yksi vaihtoehto on tietysti tuo Smartxx LT. Mutta tuskin tulet sen ominaisuuksia paljoa käyttämään.
Ja tosissaan, maksat postiin sitten sen 41,15 jossa on jo postimaksu.
Rahat siirtyvät sitten tililleni.
Onko mahdollista että sinä asentaisit sille biosin joka sitten lukee varmuuskopioita vai pitääkö minun itse etsiä se vai maksaako se lisää sitten jos tekisit ? tai siis hmm onko se bios jonka aiot asentaa samaan hintaan niin sellainen joka lukee varmuuskopioita ?
Johan mainitsin aiemmassa viestissäni, että laitan sen samaan hintaan.
Juu anteeksi kun mietin vaan että onko se semmoinen bios joka lukee varmuuskopioita kun olen kuullut jostain että niissä tulisi semmoinen bios joka ei mukamas lukisi varmuuskopioita pyydän anteeksi
Whitessä tulee juu. Mutta kuten sanoin, niin "korjaan" tilanteen, jos päädyt siihen Whiteen.
Olisiko muuten mahdollista että pystyisit pistämään sen ohjelman (nimeä en muista) jolla pystyisin katsomaan dvd elokuvat ilman sitä kaukosäädintä tai sitten levylle pistetyt divx tai xvid leffat ? Olisiko sellainen mahdollista ? Tuliko se nyt kiintolevylle koskan en usko että se tuli biossiin :confused:
Juuh eli se white tulee huomenna postilaatikosta sisään joten voin laittaa ylihuomenna viim paketin postiin joten mitäs minun nyt pitäisi tehdä tai tietää muuta kuin sinun osoite jonka nyt haluaisin tietää :D
Osoitetiedät saat osoitteesta: www.consoletech.org ja se Riihimäen aentaja.
Eikä sitten muuta tietoja tarvita.
ookkei sopiiko että laitan xboxin orginaaliin pakettiin ja kuplamuovia ... tartteeko lähettää muuta kuin tuo piiri sen mukana tulleet johot ja xbox ... ainiih yks metallipala tosta cd asemasta on irrallaa vissiin semmonen joka vaikuttaa ettei se heilu niin jos kykenet laitatko sen samalla takas kun sinä kuitenkin joutuisit ottamaan sen irti jos se olisi siinä kiinni ? Okei eli laitan huomenna paketin postiin ja katsoin ne yhteystiedot ja millasta lappua pitäs laittaa mukaan tai viestiä ?
Lähinnä mainitse yhteystietosi ja ei tarvitse kuin kone ja modi.
okei posti meni etuajassa kiinni täällä joten en saanut pakettia lähetettyä joten se lähtee vasta maanantaina sinne joten mitä luulet milloin voin saada konsolin takaisin jos se lähtee täältä maanantaina ?
voitko sanoa kokemuksesta että toimiiko sen jälkeen pelit jotka on usa ja ntsc versioita pal :in lisäksi ?
Niin paketti meni tänään postiin joten millainen ruuhka siellä on että saako ennen ensi viikonloppua konsolin takaisin ?
Viikko parikin voi mennä.
Mutta tosissaan NTSC pelitkin tulee toimimaan.
Joudut tosin hankkimaan RGB-kaapelin luultavasti. Muuten kuva näkyy mustavalkoisena NTSC-peleissä telkkarissasi.
voisitko muuten tässä jos aikaa on niin valaista miten tietokoneella saa xbox pelit toimimaan eli miten emu toimii ? kun koneessa ainakin on tehoja että ei oo siitä kiinni ja dcd asema on ja muuta mutta ei lue levyjä tai löydä eli miten saan emun ja sen lukemaan levyjä ?
voisitko muuten tässä jos aikaa on niin valaista miten tietokoneella saa xbox pelit toimimaan eli miten emu toimii ? kun koneessa ainakin on tehoja että ei oo siitä kiinni ja dcd asema on ja muuta mutta ei lue levyjä tai löydä eli miten saan emun ja sen lukemaan levyjä ?
EIpä oo XBox emulaattoria PC:lle. Eikä PC:n asemaa saa lukeen Boxin DVD:tä, koska boxin kiekoissa data alkaa ulkoreunalta.
Okei voitko vaikka ilmoittaa sähköpostilla kun laitat paketin minulleppäin ja niin sain tässä sellasta tietoa että saisin varmaan 3 kaveria lähettämään sinulle mustan laatikkonsa jos se sinun asennus on niiden mielestä hyvä =) nii juu se mun osote on sit repotoni@hotmail.com ...
Mikä päivä te haette ja lähetätte ne paketit ? ja haluatteko postitunnuksen ?
Posti tuo paketteja aina kun niitä pyydän.
Nyt on kova ruuhka taas, joten paketteja haetaan harvemmin.
Eeeeli tämäkö tarkoittaa että saatan saada paketin takaisin joskus kuukauden päästä ? :(
Ainiin eikös se riittänyt ihan että jos pisti siihen lähetyslappuun lähettäjän tiedot että osaatte laittaa takaisinpäin ? anteeksi että kyselen näitä mutta kiinnostaa vain tietää (first time is allways a first time ) ...
Kuinka kova ruuhka siellä on että onko mahdollista saada se konsoli takaisin perjantaina jo kun viikonloppuna olisi ystävän luona kutsut ja sinne olisi vain ollut kiva ottaa konsoli mukaan 4 ohjaimella varustettuna mutta tämähän ei tietysti onnistu jos teillä on siellä kauhea kiire =( ... haluaisin vaan tietää tämän että ilmoitan ystävilleni voinko tuoda konsolin mukanani ... Kiitoksia (tiedän tämä alkaa jo rassata sinua kuitenkin )
Ei ole kyllä mitenkään mahdollista.
jos saan kysyä niin milloin saatatte modata xbox sini ja milloin sen jälkeen ehkä lähetätte sen takaisin ... siis jos sais enintään ja viimistään ajat että tietää millon pitää olla rahat vielä ...
Tällä viikolla varmaan ainakin postista tilaan sen tänne. Varman ens viikon alussa sen modaan ja lähetän takas.
Joko haetutit konsolin ? oliko kaikki kunnossa eli piiri ja konsoli ja tiiätkai mihin se metallipala kuuluu ? x)
Ei ole viellä tullut, vaikka koneet on jo tilattu kotia.
Postin mukaan meni maanantai aamuun. Mutta sillon varmaan tulee.
Voitko luvata että saan sen konsolin ens viikon to mennessä ? kun se ois vähän tyyliin pakko olla mulla perjantaina :D
Siis jos se nyt tulee ma sinulle se konsoli ? eli meneekö niiden biossien ja sen dvd homman asentamiseen kauan ? Vai pitääkö maksaa jotain extraa ?
Enköhän saa perjantaiksi ainakin.
Nooh mites kävi kusettiko posti sua ? vai tuliko paketti ja oliko kaikki kunnossa ja mukana ??????!?!?!?!?!?!? =P
Joo kyllä se on tuossa jo.
Oliko piiri kunnossa ja tunnistitko mihin se metallipala kuulu ? :D
En ole edes katsonut. Varmaan aamusta sen teen ja lähetän. Tai sitten vasta keskiviikkona.
Okei mutta olisin TOOOODELLA kiitollinen jos voisit laittaa jo huomenna sen kuin tartteis sen oikeesti perjantaiks =/
Jos laitan sen keskivikkona niin saat sen hyvässä lykyssä jo torstaiksi.
Jos laitan sen keskivikkona niin saat sen hyvässä lykyssä jo torstaiksi.
Ellei mihinkään "peräkylään" tartte postittaa, niin tosiaan menee yleensä päivässä ja voi hakea sillä pakettikoodilla postista.
Niin kyllähän tossa vieressä ois kuopio mutta mitenpä sieltä haet sen laatikon kun itse asut siilinjärvellä ja amiska loppuu aina 3 aikaan ja isä pääsee vasta 5 töistä kuopiossa niin noh tottakai se vois olla mahdollista mutta miten saan sen paketin kun asun eri paikkakunnalla ? ...
Kone on valmis ja lähtee ihan just postiin.
Laitan tuon seurantanumeron privana.
eli piirin sait sisään metallipalan kohalleen ja toimi ja luki varmuuskopioita ja biosin asennus onnistu sekä se dvd homma ? eli ei räjähtäny käsiin ? :D
Juu kone toimii hyvin ja kaikki muutkin =) mutta laatikko oli vaan vähän kärsiny makalla :D eli mitään kauheeta ei tapahtunu =) niin nyt mulla ois yks ns pro kysymys eli mitenkä saan kytkettyä xbox sini kotiverkkoon että voin lähettää rei ittimen kautta tiedostoja kiintolevylle ? musaa jne eli miten tämä tapahtuu
Muistaakseni asiaa on jauhettu aika monta kertaa täällä foorumeillakin, kunhan vain etsit (Etsi toiminnolla).
Lisäksi www.tdubel.com asiasta on jotain.
Jollet löydä, niin avaa ihan uusi aihe asiasta, niin katsotaan.
Hei muuten yks kysymys miks toi ei lue tavan cd levyjä ? =(
XBOX:n asemat ovat ranttuja levyjen suhteen.
CD-RW levyjä se varmaankin lukee.
Juuh mutta voinko kysyä ehtä asiaa vielä jos sopii eli miten ton sun asentaman softan oliko toi nyt multimediasenter myös niin saa toimiin netissä eli et se connectais sinne jonnekkin niinku pitäs ? kun se ei saa nyt yhteyttä sinne minne pitäisi ...
Edelleenkin avaa oma aihe ja myöskin täsmennä kysymyksesi.
Samalla myöskin avaa aihe oikeaan paikkaan.
Tuo myöskin kysymyksessäsi selväksi millä kalustolla yrität Internettiin ottaa yhteyttä ja mihin XBMC:n pitäisi Internetissä ottaa yhteyttä.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.