PDA

Näytä koko versio : Monster Hunter Portable 2nd G Käännetty Englanniksi!

Poim1n
08.09.2008, 13:36
Kaikille Monster Hunter Freedom 2 faneille tiedoksi että kauan odotettu jatko-osa Portable 2nd G on vihdoin käännetty englanniksi. (ennen oli vaan JP)

Homma on helppo.
Omistat sitten varmuuskopion pelistä (.iso) tai sitten alkuperäisen Monster Hunter Portable 2nd G:n UMD-levyn niin homma on sama.

Lataat täältä (http://www.teamhgg.org/) Papimerupsp nimisen tiedoston. (tarvittaessa myös language pack)

Purat zipin ja laitat sen kansion psp/game.

Käynnistät sen ja valitset missä peli on, valitset sen ja painat X jolloin se patchaa pelin. Kun homma on tehty paina HOME ja poistu valikosta.

Käynnistä peli ja nauti :)

HUOM: Peli on käännetty 90% enlanniksi. osa turhanpäiväisistä lörpöttelyistä on japaniksi joka ei kyllä haittaa peliä yhtään.

Matias13
08.09.2008, 16:35
noin huono peli kuin tuo monster hunter niin pitäisi vetää pois markkinoilta

pmhoa
08.09.2008, 17:43
10 miljoonaa pelisarjan omistajaa ajattelee toisin. Ei ole mitään väliä onko peli huono, hyvä tai laadukas kunhan menestyy. toi peli vaatii skilliä ja nee joilla ei ole sanovat monster hunteria huonoksi. Mutta nyt asiaan, toi enkku pätchi on ollu vähän aikaa jo netissä mut hyvä opas kuitenkin jos jolla olis vapaa aikaa niin voisi kääntää suomeksi jotta mun pikkubroidi voisi pelata :D

Poim1n
09.09.2008, 17:30
noin huono peli kuin tuo monster hunter niin pitäisi vetää pois markkinoilta

Vissiin kun aloitit pelaamaan niin kyllästyit ekoihin helppoihin ja tylsiin questeihin.
Tai sitten olet vaan liian noobi osataksesi pelata kyseistä peliä.

...Mutta nyt asiaan, toi enkku pätchi on ollu vähän aikaa jo netissä mut hyvä opas kuitenkin jos jolla olis vapaa aikaa niin voisi kääntää suomeksi jotta mun pikkubroidi voisi pelata :D

Niin tiedän kyll mutta itse löysin vasta äskettäin ja päätin sitten lisätä tietoa tänne (kun kukaan ei ollut vielä kerinnyt) jos jotkut eivät tietäneet :)