Näytä koko versio : Xboxin tuulettimen vaihtaneet miten on pelannu.
Tuli tos vaan mieleen kun kovalevy kilahti niin oliskohan tuularilla ollu osuuttasiihen kun mul pyörii low rmp fan 12 voltilla koneessa ja kovalevy käy 47 - 50c muita arvoja en saa ulos kun kone on v1,6.
Tuuletin on YS TECH, FD128025LB-N(2A1) Ultra Silent, 80x80x25mm, 2-kuulalaakeri, 3-pin. virtaliitin ( emolevylle ) 1.600 rpm, 0.72W, 17dB, 23,5 Cfm. Toiminta-alue n. 4 - 12V.
Kone kyl pelaa ihan moitteita muuten paitsi toi kovalevy hajos tais tulla vaan kilsat täyteen (Maxtor).
Saattaa olla, että kiintolevy vain käytöstä meni.
Tosaalta tuo Cfm arvo kuulostaa aika alhaiselta.
Joo ei noi lämmöt ole vielä ongelma kovolle. Itselläni PC:ssä pyörii nyt tuossa 40 korvilla, siihenkin on suunnattu juuri yksi tuuletin. Aikoinaan vanhassa kotelossa (pienessä) oli jonkin aikaa 6 kovoa, jotka oli sitten ängetty vähän minne sattuu. Taisivat olla silloin 24/7 päällä ja lämmöt 50 paremmalla puolella, eikä mitään ongelmia.
Eikä tuo tuulettimen cfm:kään mikään niin pieni ole. Varmasti kohtuu hiljainen kyllä tuolla. Papst:han (hiljainen malli) hönkii jotain 11 pintaan. Ja sitten ne sirkkelit pääsee sinne 40 paikkeille.
http://www.coolputer.fi/tuulettimet.asp?jar=koko
Ootteko ite vaihtanu tuulettimen Boxiinne?
Itse oon ollu tyytyväinen vaihtoon.
Ootteko ite vaihtanu tuulettimen Boxiinne?
Itse oon ollu tyytyväinen vaihtoon.
Enpä oo. Kuitenkin suurin melunlähde taitaa olla se kovo, ettei se tuuletin sieltä sitten niin hirveästi mekkalaa pidä. Muutenkaan ei ole Boxilla tullut tehtyä oikein mitään pariin kolmeen kuukauteen.
Niin ei se tuuletin mua peleissä häirinnyt yhtään mut kun katon leffoja hiljasilla äänillä ni orginal tuuletin kuuluu ääntenläpi.
hyvin on pelannu Nexus 80x80 kotelotuuletin Melutaso 17.6 dB. Ilmavirtaus 20,2 CFM, pyörimisnopeus 1500rpm.
Mullakin on hyvin toiminu säädettävä Akasa Crystal Red Led Fan 80 x 80 x 25
Tekniset tiedot:
-80 x 80 x 25mm
-kuulalaakeroitu
-2000-3800RPM
-25.6-49.1CFM
-22.05-38.86db
-3 ja 4 pin liitin
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.