Näytä koko versio : Haudi! Kuinkas monella on Monster hunter freedom ja jos on tule mukaan.
axunator is back
24.08.2008, 15:53
Siis jos omistat Monster Hunter Freedom pelin PSP:llä niin suosittelen jotain kokoontumis ajankohtaa moninpeliin, koska aina kun menen moninpeliin siellä ei ole ketään. joten toivoisin että Monster Hunterin pelaajat ympäri suomea laittaisivat oman nimimerkkinsä ja varuste luettelon(myös ne mitä on arkussa):
Squal
Velociprey helm
Velociprey Mail
Velociprey Vambraces
Velociprey Tasset
Velociprey Greaves
Hunters Dagger+
Vile Serpentblade
Knight Lance
Bone Scythe
Tähän tapaan.Ja jos jaksat voit myös kirjoittaa tappamasi monsterit:Velocidrome slain:14, Gendrome slain:1, Yian Kut-Ku slain:1
toivon että tämä onnistuu.
Mä pelailen vaan nykyää tota Monster Hunter Portable 2nd G:tä enkku pätchillä ja toi Monster Hunter Freedom 2 löytyy aitona mutta ei enää jaksa sitä enään kun on uudempi :P jos xlink kai löytyy niin tuu pelailee oon samalla nikillä :)
Matias13
26.08.2008, 19:53
Monster hunter 2 peliä jaksoin pelata siihen asti että poistuttiin ekasta talosta missä peli alkoi joten voin kertoa että peli on todella huono eikä siitä löydy oikeastaan mitään hyvää en suosittele kenellekkään.
-Grafiikka
-juoni
-hahmot
-oikeastaan koko peli
+ohjekirjalla saa vaikka saunan sytytettyä
+Kun repii cdeestä kotelon pois niin siitä tulee hyvä lasin alusta jos on pieni lasi mutta siihenkään hommaan pelistä ei paljoa hyötyä ole.
Leinonen
26.08.2008, 20:44
Jeps, no oikeastaan itse voisin vaikka tullakkin pelaamaan :)
Monster Hunter Freedom 2 saattaa olla PSP:lle laajin ikinä tehty peli.. Korjatkaa jos olen väärässä..
Tietokonekkin jääny viikon ajan kakkoseksi, ku on tullu pelattua vaa MHF2 ^^
Monster Huntteria...eh ? Tämä se on vaan niin mahtava peli. Itse olin PS2 aikoina lätkyttänyt tätä kaverin kanssa. Kovat oli skapat kuka pieksee Troublesome Pairin ensin (jeph...TP on alkuperäisessä pelissä aivan järkyttävän vaikea...Nykyisissä kyseisen tehtävän suorittaa 10minuutissa). Mutta eipä siitä enempää. PSP:lläkin on tullu jokaista saatavaa monsteria tullu lätkytettyä. Nykyäänhän on siis tuo Portable 2nd G pop. HR9, Pelikello näyttää "546:43". Kaikki questit tehty offlinesta mutta onlistä puuttuu enään HR9 tason Crimson ja White Fatty.
En omista Xlinkkiä... Omalla kotiseudulla on ööh...6 ihmistä jotka pelaa/pelasivat monsteria. Vieläkin pelaan melko aktiivisesti "Ultimate Kvartetti" peli porukan kesken x)...
Varusteita minulla on niin kamalasti (arkussa kolme sivua geareja...) että en jaksa ruveta edes luettelemaan. ATM on päällä kuitenkin Full nargat ihan vain _seksikkään_ninja_lookin takia ja kourassa Nargan GS...Edustus mielessä leikitty =D Mutta eihän nargassa mitään vikaakaan ole. Joka aseelle löytyy sopiva gemmaus, itsellä näyttäisi olevan nyt evade +2, evade inc, divine protection ja fast sharpeningi...Ihan OK combo. Tosiaan.... "Tarvittaessa" mitä sitä skilleistä välittämään...*grhm* alasti....
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2009, Jelsoft Enterprises Ltd.