PDA

Näytä koko versio : 1.52-->2.00-->1.50-->?.??

Tenho2
09.08.2008, 23:08
Eli Pepsissä on nyt 1.50 firmis ja Olen kyllästynyt kikkailemaan kaikenlaisten launchereitten kanssa että sais nuo varmuuskopioidut pelit toimiaan.
En oo pahemmin 1,5 vuoteen seurannut noitten firmiksien kehitystä yms. joten ajattelin kysäistä asiaa täältä hepuilta jotka oikeasti näistä tietäisi.
Elikkäs itse kysymykseen, mikä FW olis tällä hetkellä kaikista paras/ sellainen ettei tarvitsisi aina temppuilla puoltatuntia että saa pelit toiminaan. Bonusta olisi vielä jos olisi kohtuu helppo päivittää nykyinen tähän haussa olevaan firmikseen.

tatti
09.08.2008, 23:17
Eli Pepsissä on nyt 1.50 firmis ja Olen kyllästynyt kikkailemaan kaikenlaisten launchereitten kanssa että sais nuo varmuuskopioidut pelit toimiaan.
En oo pahemmin 1,5 vuoteen seurannut noitten firmiksien kehitystä yms. joten ajattelin kysäistä asiaa täältä hepuilta jotka oikeasti näistä tietäisi.
Elikkäs itse kysymykseen, mikä FW olis tällä hetkellä kaikista paras/ sellainen ettei tarvitsisi aina temppuilla puoltatuntia että saa pelit toiminaan. Bonusta olisi vielä jos olisi kohtuu helppo päivittää nykyinen tähän haussa olevaan firmikseen.

http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=5729 Tuosta oppaasta löydät faktat ynm. Helppo prosessi :)

Shadown
09.08.2008, 23:18
Lukases tämä vaikka ensin:
http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=5764

Tenho2
10.08.2008, 01:22
Kiitoksia ripeistä vastauksista! Oikein yllätyin! :) Lisääkin infoa varmaan saa silti kertoa, mutta minäpä lukaisen nuo ensiksi.
Niin ja kiitos vielä kerran!

Matias13
10.08.2008, 10:42
Miksi ihmeessä et ole päivittänyt ylöspäin vaan olet kikkaillut launchereiden kanssa?

DatsuniG
10.08.2008, 12:35
Miksi ihmeessä et ole päivittänyt ylöspäin vaan olet kikkaillut launchereiden kanssa?

En oo pahemmin 1,5 vuoteen seurannut noitten firmiksien kehitystä yms.

Lue tarkemmin ensikerralla.

Matias13
10.08.2008, 13:03
Tarkoitinkin sitä että miksi ihmeessä et ole seurannut tai oikeestaan ei niitä tarvi seurata lataa vaan uusimman mitä löytyy

Shadown
10.08.2008, 13:09
Tarkoitinkin sitä että miksi ihmeessä et ole seurannut tai oikeestaan ei niitä tarvi seurata lataa vaan uusimman mitä löytyy

Kaikki ei ole 24/7 kiinnostuneita PSP:stä.

..ja miten niin uusimman? 1,5 vuotta sitten ei pahemmin ollut puhetta custom-firmwareista. Alkuperäisest nimenomaan kaikki homebrewit ym. ajettiin alkuperäisellä 1.50 firmiksellä ja alkuperäiseen 2.0 firmikseen nostettiin väliaikaisesti, jotta vähänkään uusimmat pelit toimisi.

Nykyisin tilanne on kokonaan toinen ja on olemassa CFW:et ja firmiksen päivitys ja alennus takaisin on jäänyt historiaan.

Matias13
10.08.2008, 18:26
Itse käytän pspeetä vain matkoilla koska muuhun se ei oikein kelpaa sillä hyviä pelejä on vähän ja en minä ainakaan 24/7 pspeetä katsele. Olen pelannut ehkä 200-300h 2 vuodessa. Kun joku sanoi pelanneensa Monster Hunter freedomia 700h minä jaksoin pelata sitä ekasta talosta pihalle asti.

Tenho2
11.08.2008, 01:30

Siitä syystä en ole seurannut koska ei ole oikeastaan ollut ylimääräistä vapaa-aikaa. Viikot meni koulussa/töissä/Tyttöystävän kanssa(Hän ei kyllä ikinä ole pelaamisesta valittanut. :) ) ja viikonloput on mennyt sitten isoveljen Nissania tehdessä. :) Joten jos satunnaista musiikin kuuntelua ei lasketa niin PSP on oikeastaan ollut vaan repussa/laukussa ja hyllyllä. Melkein aina kannoin sitä kyllä mukanani mutta hyvin harvoin laitoin sitä edes päälle. :D
Kuten varmaan rekkaamis päivämäärästä näkee niin sillon -06 loppuvuodesta tuli enemmänkin pelailtua ja kikkailtua ton vekottimen kanssa.

Matias13
11.08.2008, 09:58
ok. Tai en minäkään kyllä pspeetä koko aikaa päivitä vaan silloin jos peli sitä tarvitsee tai jos siinä on joku hyödyllinen juttu mukana

Tenho2
11.08.2008, 22:08
ok. Tai en minäkään kyllä pspeetä koko aikaa päivitä vaan silloin jos peli sitä tarvitsee tai jos siinä on joku hyödyllinen juttu mukana

Tuntuu että mä olen vieläkin näistä ihan pihalla vaikka olen koittanut jonkin verran aktiivisemmin seurata ja etsiä infoa. :D

Onko muuten kenelläkään ajatusta miksi en pysty tekemään normipäivitystä vekottimeen? Esim. UMD:n kautta, tai PSP:n oman updater:in kautta? o_O

dobe
11.08.2008, 23:34
Olisiko koneessa mahdollisesti jo uudempi / sama firmware sisässä kuin saatavilla oleva.

Tenho2
12.08.2008, 00:00
Olisiko koneessa mahdollisesti jo uudempi / sama firmware sisässä kuin saatavilla oleva.

Siellä on nyt FW. 1.5. Muistaakseni uudempia on jo taidettu julkaista. ;)
Eikun ihan tosissaan. En oo tota vielä ehtinyt testata että lataa koneelle heittää muistikortille ja siitä eteenpäin, mutta toivottavasti nyt ei kyllä tarvitsekkaan jos saisin sinne heitettyä ton CFW:n...

dobe
12.08.2008, 07:18
Niin tosiaan tämä oli tää tapaus, eipä ollut oikeen ajatus matkassa kun tota illalla kirjoitteli. Jos se ei muilla keinoin taivu customiksi niin viimeistään sitten pandora + mms yhdistelmällä :) Se cfw päivitys nyt ei kuitenkaan sinun tilanteessa eikä nyt muutenkaan ole ihan sellainen et päivitystiedosto muistikortille ja psp:stä sen jälkeen vaan painetaan nappia, hieman joutuu askartelemaan.

En sitten tiedä noista normi päivityksistä, jos niissäkin on sama kuin jossain cfw päivityksissä, että alla piti olla vähintään tietty cfw ennenkuin päivitys oli mahdollista.

Tenho2
12.08.2008, 15:58
Niin tosiaan tämä oli tää tapaus, eipä ollut oikeen ajatus matkassa kun tota illalla kirjoitteli. Jos se ei muilla keinoin taivu customiksi niin viimeistään sitten pandora + mms yhdistelmällä :) Se cfw päivitys nyt ei kuitenkaan sinun tilanteessa eikä nyt muutenkaan ole ihan sellainen et päivitystiedosto muistikortille ja psp:stä sen jälkeen vaan painetaan nappia, hieman joutuu askartelemaan.

En sitten tiedä noista normi päivityksistä, jos niissäkin on sama kuin jossain cfw päivityksissä, että alla piti olla vähintään tietty cfw ennenkuin päivitys oli mahdollista.

Juu siis tarkoitin nimenomaan noita Sonyn virallisia päivityksiä, koitin joskus päivittää FW:n 2.0(1.5 oli allan niinkuin nytkin.) mutta kun käynnistin UMD levyltä päivityksen niin näyttö vaan meni tyjäksi ja sit pysty painaan vaan X ta O Toisesta lävähti naamalle tyhjä "POP UP" ikkuna jossa oli vaihtoehtoina muistaaskseno taas X ja O... :)