Näytä koko versio : Ongelma 380.PBP tiedoston kanssa
fallenone
05.07.2008, 14:04
AAAAARGHHH!:mad:
Brickasin PSP:ni tänään poistamalla vanhingossa 380.PBP tiedoston PSP:n juuresta. Miten saan korjattua tekemäni virheen?
-fallenone
>ViGiLanTe<
05.07.2008, 14:14
AAAAARGHHH!:mad:
Brickasin PSP:ni tänään poistamalla vanhingossa 380.PBP tiedoston PSP:n juuresta. Miten saan korjattua tekemäni virheen?
-fallenone
Jos sait Custom Firmwaren asennettua PANDORA-akun avulla, niin siitä löytyy se vastaus. Pandora-akulla saat PSP:si Unbrickattua, mutta sinun täytyy tehdä sitten Magic Memory Stick, ellei sinulla nyt ole.
Googleta Pandora Software, lataa se ja kato PSP-oppaat osiossa miten sitä käytetään...
fallenone
05.07.2008, 14:24
Jos sait Custom Firmwaren asennettua PANDORA-akun avulla, niin siitä löytyy se vastaus. Pandora-akulla saat PSP:si Unbrickattua, mutta sinun täytyy tehdä sitten Magic Memory Stick, ellei sinulla nyt ole.
Googleta Pandora Software, lataa se ja kato PSP-oppaat osiossa miten sitä käytetään...
Olen asentanut CFW Pandoran jigkick batteryn avulla ja minulla on Magic Memory Stick. Ongelmana on se, että käynnistäessä pspn pandoralla lähtee 3.80 m33 asennus ohjelma käytiin. 3.80 m33 uudelleen asennus ei onnistu. PSP ilmoittaa, että "Cannot find 3.80 file on root". Pitääkö minun formatoida muistikorttini uudestaan?
fallenone
05.07.2008, 16:14
Ongelma ratkaistu. Kiitos >ViGiLanTe< avusta!
>ViGiLanTe<
05.07.2008, 20:35
Ongelma ratkaistu. Kiitos >ViGiLanTe< avusta!
Hehheh, eipä kestä:D:o Olet muuten ensimmäinen henkilö, joka kiittää minua avusta :D:D
Itseä lähinnä huvittaisi tietää, miten PSP:n voi brikata poistamalla .PBP-tiedoston? :=D
Edit: Mjaha, tutkiskelin hieman... Ilmeisesti johtui siitä, että koitit vetäistä PSP:hen DDC:llä uuden firmiksen, jota ennen poistit tuon 380.PBP:n? DDC kun formatoi ensin flashin ja sitten vasta tarkistaa, että onko 380.PBP paikallaan. :]
fallenone
05.07.2008, 23:18
Itseä lähinnä huvittaisi tietää, miten PSP:n voi brikata poistamalla .PBP-tiedoston? :=D
Edit: Mjaha, tutkiskelin hieman... Ilmeisesti johtui siitä, että koitit vetäistä PSP:hen DDC:llä uuden firmiksen, jota ennen poistit tuon 380.PBP:n? DDC kun formatoi ensin flashin ja sitten vasta tarkistaa, että onko 380.PBP paikallaan. :]
Poistin tiedostoja muistikortilta tyylillä "ctrl + a, shift + del" ja epähuomiossa poistin lähes kaiken muistikortin juuresta. Sain kuitenkin ongelman jo korjattua. :)
Kysäisempäs tähän väliin, niin ei tarvitse uutta topiccia tehdä. Eli, onko mahdollista että brickkaus voisi korruptoida pspn flash piiriä, tai tehdä muutakaan pahaa?
Kaikkihan on mahdollista aika lahjakkaasti saa kyl kädettää tai sitten huonoa tuuria tms. Jokunen PSP tullut nyt vastaan josta flashi rikottu tavalla tai toisella, eli muistiin kirjoittaminen onnistuu mutta kun yrittää lukea flashistä backupin niin se ei onnistu. Eli kyseinen konsoli alkanut toimimaan vaikka mitä teki.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.