PDA

Näytä koko versio : Ostamassa WII:tä

Ermu
28.06.2008, 11:09
Eli kuten otsikosta näkyy niin olisi tarkoitus hommata tuo WII ja oon miettiny et hommaisin sen mod-piirillä, mutta en ymmärrä oikein noitten päälle ja oon katsellut
tuollaista laitetta -> http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=560&ak=2&cid=26 Onko tuo kannattava ostos? Ja mitäs tuo "lattakaapeli" tarkoittaa? Jos tuo ei kannata niin mikä sit on hyvä mod-piiri?

dobe
28.06.2008, 11:26
Siihen lattakaapeliin yhdistetään erikseen ostettava ohjelmointilaite joka taasen yhdistetään tietokoneeseen.

Ohjelmointilaitetta jos ja kun vastaan tulee tilanne, että piiri ohjelmisto pitää vaihtaa.

Ihan hyvä valinta toi piiri. Ainakin tähän mennessä tehnyt alustapitäen sen minkä valmistaja luvannut.

skoll
28.06.2008, 12:18
hetkonen. eikö päivittäminen onnistu dvd:ltä?
http://www.d2pro.com/
-kotisivuilla ainakin näyttää olevan että pystyy.

dobe
28.06.2008, 12:39
Tuolla ohjelmointilaitteella päivitetään koko piiri, eli myös se osio piirin softasta joka huolehtii DVD:ltä päivittäessä siihen piiriin kirjoituksesta. DVD:ltä tapahtuvassa päivityksessä tuo koko piirin sisällön päivitys ei ole mahdollista.

* Fully configurable and updatable via DVD
* Onboard JTAG interface for in-system updates of FPGA core if necessary (Requires external USB programmer )

Piirin voi siis päivittää joko DVD:ltä tai erillisellä ohjelmointilaitteella. Useimmissa tilanteissa riittää pelkästään tuo DVD päivitys. Jos piirillä olevaan ohjelmaan tulee suunnattomia muutoksia niin siihen vaaditaan sitten tuo ohjelmoitilaite. Jos tuo laite on tarpeellinen päivityksen kannalta, siiintä mitä ilmeisemmin maininta jaettavan päivityksen yhteydessä.

Tumeski
28.06.2008, 15:11
Lisätään nyt myös se paras puoli tuossa kaapelissa. Jos joskus käy hassusti DVD päivityksessä, eli se päivitys menee mönkään niin tuon kaapelin kautta saa "forcella" ajettua uuden firmiksen sisään :) Eli vaikka se mod-piiri menee juntturaan sen saa korjattua. Muista kuitenkin, että esim NTSC levyltä otettu päivitys itse wiin piiriin onkin sitten vaikeampi homma korjata.