Näytä koko versio : äänet ei toimi
jameskagel
16.06.2008, 19:26
niin siis äänet hävis ihan itestään ku pelasin street fighteria tai välillä kuuluu lyhyitä pätkiä mutta tökkii tosi veemäisesti..voiko asialle tehä jotain vai pittääkö tyytyä vain kohtaloonsa?
original
16.06.2008, 19:50
Ootko kokeillu säätää ääntä? Kattoa akun virtaa? Coldboottaa se ja sano mitä tapahtuu.
Leinonen
16.06.2008, 19:54
Mulla hajos vähän samalla tavalla, äänet kuuluu vain jos kuulokepistokkeeseen työntää kuulokeplugin puoliksi sisään...
Mulla hajos vähän samalla tavalla, äänet kuuluu vain jos kuulokepistokkeen työntää kuuloke pluginpuoliksi sisään...
Itsellä täsmälleen sama juttu! Onkohan kovin yleistä?
jameskagel
16.06.2008, 21:11
Mulla hajos vähän samalla tavalla, äänet kuuluu vain jos kuulokepistokkeen työntää kuuloke pluginpuoliksi sisään...
just sama juttu ku testasin mikä lie
Leinonen
21.06.2008, 11:46
Joo en tiiä mikähän siin on... Monella kaverillakin hajonnut samallatavalla.
Leinonen
21.06.2008, 11:49
Itsellä täsmälleen sama juttu! Onkohan kovin yleistä?
On. Todellakin on. Jonkunlainen tyyppivika kai...
jameskagel
23.06.2008, 07:16
laittelin sähköpostia tuonne tekniseentukeen niin vastaus tuli että kuittia vastaan takuuseen vaikka ei olisi enää voimassa katsotaan siis tapauskohtaisesti no enpä omista kuittia ku kaverilta ostin joka oli ostanu sen netistä aika paha ruveta enää jäljittämään no enivei 120 euroa vaihtokone omasta maksoin 80 eskoo huippu homma.....
Jotain pirun kosketushäikkää siellä näyttäis olevan...
Vedä nyrkillä, se auttaa:D
No älä ihmees.
Onko Takuu viellä voimassa Vai onko Custom Firmware?
jameskagel
21.07.2008, 17:14
joo joku customi homma on ostin valmiiks modattuna...sillon toimi vielä kyllä siinä joku kosketus härö on ku painaa näytön alakulmaa niin tulee äänet takasin..pitäs jollekkin tekniikan ihmelapsele viedä niin kattos juotokset kuntoon kalliita vaan on semmoset prkl
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.