Näytä koko versio : Voiko korjata?
original
15.06.2008, 22:24
Hahahhahahahaha tämmöne tuli:
vBulletin viesti
Invalid Käyttäjä specified. If you followed a valid link, please notify the administrator
Kertoisitko missä yhteydessä se tuli?
original
15.06.2008, 22:28
Katsoin käyttäjien kuvia, sieltä painoin Aki- käyttäjää ja se tuli.
http://www.consoleforums.net/member.php?u=1372
Kieltämäti outo, koska muutamia muita käyttäjien sivuja tarkastellessa toimii.
Pitää tarkistaa homma.
Tuo vastaava ilmoitus on tullut muulloinkin vastaan juuri tähän 3.7 versioon siirtymisen jälkeen, mutta olen ne nyt tähän asti saanut ihan fiksusti korjailtua.
original
15.06.2008, 22:40
sOri offtopic mutta jos haluutte täydellisen suomenkielisen foorumin niin kokeilkaapa katsoa käyttäjäsivuanne, muokkaa kaverilistaa ja taas käyttäjäsivua niin lukee: Tämänhetkinen toiminta: Modifying friend list tjsp.
Sekä jos kattoo jonkun muun käyttäjätietoja ja oikealla on befriend *käyttäjän nimi* tai "Break friendship"
Suljetuissa viestiketjuissa kun painaa Suljettu:
Sorry! This thread is closed!
:wink
sOri offtopic mutta jos haluutte täydellisen suomenkielisen foorumin niin kokeilkaapa katsoa käyttäjäsivuanne, muokkaa kaverilistaa ja taas käyttäjäsivua niin lukee: Tämänhetkinen toiminta: Modifying friend list tjsp.
Sekä jos kattoo jonkun muun käyttäjätietoja ja oikealla on befriend *käyttäjän nimi* tai "Break friendship"
Suljetuissa viestiketjuissa kun painaa Suljettu:
Sorry! This thread is closed!
:wink
Kuten aikaisemminkin sanottu, niin kaikkea ei ole edelleenkään suomennettu. Tässä uudessa versiossa viel enemmän noita suomentamatta olevia kohtia, noiden lisäysten takia mitä ei aikaisemmissa versioissa ole ollut. Kaiken lisäksi Vbullettiin kun ei tainnut olla valmista kielipakettia suomeksi, vaan kaikki on pitänyt itse kääntää.
Jep, kaikki on itse suomennettu. Itse asiassa olen itse suomentanut suurimman osan yksin.
original
15.06.2008, 23:01
Jaa :eek:
:oops: anteeksi luulin että kielipaketissa vikaa.
Edelleenkään tuolla id:llä ei pelaa, mutta vedin noi countressit läpi ja ainakin nyt toimii Aki- ja Aki oikein ainakin jos etsii nimellä "Aki" jäseniä ja likkaa niiden nimiä.
Mjaa, toi väärä ID on edelleenkin tuolla gallerian puolella. Pitänee sitä ihmetellä huomenna.
Ajoin galleriankin countressit ja nyt katosi koko nimimerkki sitten kuvista. :D
Pitää katsoa, josko saisi oikean ID:n käsin kantaa sörkkimällä, mutta se on kyl lopultakin huomisen huolia.
Vika on korjattu.
Ilmeisesti Plazan sulauttamisessa ei ole usereiden yhdistämisessä galleria ollut perässä ja jäänyt "roikkumaan" väärällä ID:llä nuo "Akin" kuvat. Muokkasin sitten käsin ID:t kohilleen.
Juu mulla tais tosiaankin olla kahdet nimimerkit tuolla gallerian puolella. Hienoa jos saitte korjattua.
Ei sulla ollut kaksia nimerkkejä galleriassa, koska galleria käyttää ihan vaan foorumin tunnuksiä hyödykseen, mutta ylipäätään on kaksi Akia; Aki ja Aki-, mutta kummankaan ID tunnus ei vastannut galleriassa olevaa Aki- tunnusta. Eli jossain vaiheessa Aki- tunnuksen ID on vaihtunut ja luultavasti kaksi Aki- tunnusta on yhdistetty juuri fuusinon yhteydessä ja gallerian puolelle jäänyt ID on jäänyt pois käytöstä ja ID ei ole vaihtunut tunnuksen yhdistämisen yhteydessä.
Nyt vain herää kysymys, että oko sinun (Aki) tunnuksena myöskin tuo Aki- tunnus?
Ainakin niissä on eri sähköpostiosoitteet.
Äh nyt meni pää sekaisin. Siis ennenhän olin tällä foorumilla nimimerkillä "Aki-". Sitten fuusioiduttiin plazan kanssa ja samalla nimimerkistäni poistettiin tuo viiva. Galleriaan jäi näköjään roikkumaan nuo mun vanhat kuvat nimimerkillä Aki-..
Foorumin uutta "Aki-" käyttäjää en tunne mitään kautta. Noi kuvat ei sitten ole mitään arvokkaita, ja löytyvät varmaan jostain omalta koneelta...
Äh nyt meni pää sekaisin. Siis ennenhän olin tällä foorumilla nimimerkillä "Aki-". Sitten fuusioiduttiin plazan kanssa ja samalla nimimerkistäni poistettiin tuo viiva. Galleriaan jäi näköjään roikkumaan nuo mun vanhat kuvat nimimerkillä Aki-..
Foorumin uutta "Aki-" käyttäjää en tunne mitään kautta. Noi kuvat ei sitten ole mitään arvokkaita, ja löytyvät varmaan jostain omalta koneelta...
Kuvat on kuitenkin sinun?
Jeps kaikki "Aki" ja "Aki-" käyttäjän kuvat galleriassa on mun ottamia.
Ok, koetan tässä jossain vaiheessa vaikkapa siirtää kuvat sinulle käsin phpmyadminilla. Ei pitäisi olla kummoinenkaan operaatio.
Nyt on kantaa rukattu ja Akin kuvat on oikein.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.