Näytä koko versio : Tittelit
Arvonimet meni remonttiin ja loin uuden järjestelmän:
0 viestiä = Uusi jäsen
50 viestiä = Jäsen
200 viestiä = Aktiivinen jäsen
1500 viestiä = True Jäsen
Tuo viimeisin arvonimi on melko mahtipontinen, koska rajapyykki on jo aika haastava saada kiini, muttei mahdoton. Olenhan itsekkin kirjoittanut jo yli 5 000 viestiä
gerbiili71
13.06.2008, 11:02
Ihan jees, mutta noita rajoja voisi tietysti hilata vaikka vielä vähän ylöspäin niin loppuisi pahimmiltakin teinispämmääjiltä/yhdenlauseenanteilta puhti ja turha egonkohotus. No ehkä se vaan on silleen, että joillakin foorumeilla päteminen on sitä elämää -- säälittävää kyllä. Onko foorumisoftaan semmoista valmista kilkettä jolla voisi rajoittaa viestien määrää jossakin tietyssä aikamäärässä? Keep up the good work! :)
Mietin kyllä tota samaa mitä sinäkin, mutta siinä sitten mentäisiin asiapohjaisten kirjoittajien kustannuksella, jolloin tämän kokoluokan foorumeilla olisi melko vaikeaa saavuttaa asiaviesteillä noita rajoja.
Mutta onhan tuohon valmistajuttua, että voi rajoittaa, mutta siinäkin on taas kerran samajuttu. Mentäisiin asiakirjoittajien kustannuksella, jotka kärsisi tälläisestä rajoitteesta.
Heh. Itsellä enää tuhat viestiä! \o
Leinonen
13.06.2008, 11:38
Hmm.. Miksikäs minusta tuntuu että tällä puhutaan minusta :D
Minulle parempi voisi olla ''Fiktiivinen jäsen'' :D
Ja diaz\ Eikös olisikin ikävää jos tuo sinun ''psp-moderaattori'' vaihtuisikin yllättäen True jäseneksi :D
Jep, moderaattoreiden ja ylläpitäjien tittelit pysyvät ennallaan, eivätkä reagoi milläänlailla uuteen (eikä vanhaankaan) järjestelmään.
Lisäksi "Super moderaattorit" saavat itse muokata titteliään, kuin myöskin ylläpitäjätkin. Alueelliset moderaattorit on "nimennyt" ylläpito ja ne säilyivät ennallaan.
Mutta minun mielestäni "True PSP-Moderaattori" kuulostaisi jämäkämmältä. :]
Ääh, tarvitaan vielä joku 500 tai enemmän, mutta vähemman kuin 1500 titteli.
Leinonen
13.06.2008, 22:32
Totta.
Se olis vielä hyvä =)
Mihis sitä tarvitaan? Ei noiden titteleiden todellinen arvo pelkästään kirjoitusmääristä voi kertoa muutakuin juuri jollain lailla aktiivisuudesta ja 200 kertoo jo aika paljon tämän kokoisesta foorumista ja on loppujen lopuksi sekin jo aika vaikea saavuttaa ainakin asiapitoisilla viesteillä.
Moni ei saavuta edes 200-300 viestiä vuosien aktiivisuuden myötä. Oma yli 5 700 viestiä on räikeä poikkeus, mutta alkujaan vastasin melkein kaikesta vastailusta suurimpaan osaan foorumin kysymyksistä ja jos laskee keskiarvoa niin se on romahtanut viimeisimpänä vuonna, etenkin jos laskee sen suhteen mihin olisi nykyään mahdollista vastata. Ennen PSP-Plazan fuusiota olin omin sormin kirjoittanut noin neljänneksen kaikista viesteistä. Eli saa yrittää moista pelkillä asiapohjaisilla viesteillä.
Leinonen
13.06.2008, 23:44
Noei sitten :D
Se on vaan niin tylsää kun joku 1000 viestin ajan on sama titteli... :D
Noei sitten :D
Se on vaan niin tylsää kun joku 1000 viestin ajan on sama titteli... :D
Jep, ja yli 1 500 viestin on ikuisesti sama titteli.
Leinonen
14.06.2008, 00:10
Nii-in. Nyyhkis..
LOL
original
15.06.2008, 18:17
No mutta onhan sevyvä esim. Leinosella on 405 viestiä kertynyt mutta tarkoittaako se että hän tietää minua enemmän psp:stä?
Hyväkun ei oo enää arvonimiä.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.