PDA

Näytä koko versio : Joku outo juttu

original
03.06.2008, 17:21
Mitäs tää tarkottaa???
Unable to add cookies, header already sent.
File: /home/forums/domains/consoleforums.net/public_html/includes/class_core.php
Line: 3239
Tuli kun olin postaamassa.

dobe
03.06.2008, 18:05
Uusimmassa foorumisoftassa jotain kakkaa, joka saa aikaan tollaisia hassuja ilmoituksia, toinen mistä huutelee niin on tyyliin jotain

Warning: in_array() [function.in-array]: Wrong datatype for second argument in [path]/includes/functions_databuild.php on line 1353

Itselleni tulee tuota parin sivun verran aina kun kirjoittelee jotain, joskos seuraavassa päivityksessä tuo olisi korjattu.

baabo
03.06.2008, 18:06
Juuh tännekkin tulee... Luulin vain että johtuu siitä kun on noscript päällä.

Leinonen
03.06.2008, 19:22
Sama tuli minullekkin kun oli myyntiosioon laittamassa uutta ilmoitusta.
Sitten yritin uudemman kerran jo onnistu :)

KORJATKAA!

Poim1n
03.06.2008, 20:14
kun painaa edit ja tallenna niin ei tallenna.. pitää mennä -> laajenna ja sieltä tallentaa .. ;G

Leinonen
04.06.2008, 00:17
Just huomasin itekkin. Jumii vaan siihen.
Olin siitä juuri tänne tulossa krtomaan mutta sie kerkesitkin ensinnä..

KORJATKAA!!!

Shadown
04.06.2008, 10:05
kun painaa edit ja tallenna niin ei tallenna.. pitää mennä -> laajenna ja sieltä tallentaa .. ;G

Itse asiassa se kyllä tallentaa muutokset, mutta jostain syystä se pikaeditointiikkuna ei sulkeudu.

Epäilen, että ongelma on yksi modi. Pitänee katsoa tämän päivän aikana. Alkuviikolla oli sen verta juttuja, etten ehtinyt perehtyä, kun vika noin muutenkaan ole ihan mahdoton.

Shadown
04.06.2008, 10:28
Vika on nyt korjattu.

Viimeisen päivityksen aikana, kun FTP:llä olen siirtänyt kamaa, on mennyt joku tiedosto rikki. Siirsin kaikki tiedostot uudestaan palvelimelle ja vika korjaantui sillä.