PDA

Näytä koko versio : Assassin's Creed apua

baaaaaa
29.05.2008, 19:13
Sain pari päivää sitten pelin nimeltä Assassin's Creed. Nyt minulla on siinä ongelma. En tiedä, onko se bugi vai teenkö asiat väärin.
Kun olen minun omassa pääkaupungissa Masyafassa, painan Back, ja oikealla ylänurkassa lukee:

Talk to Masyaf's Leader in Damascus
Talk to Masyaf's Leader in Acre
Talk to Masyaf's Leader in Jerusalem

Kun olen matkannut kyseisiin kaupunkeihin, menen paikkaan nimeltä Assassin's Bureau. Se on jokaisessa kaupungissa.
Mutta kun menen sinne, se tyyppi sanoo:
-Hei. Miten sinun etsintäsi menee?
-Minun etsintäni jatkuvat
-Ooh, okei. Älä anna minun häiritä.

Kun olen kaupungissa, painan taas Back ja siellä lukee:
0/6 etsintää suoritettu. 3 etsintää täytyy olla suoritettu, jotta pääsisit Assassin Memoryyn.

Tiedän, mitä pitäisi tehdä, mutta mun kartassa ei näy yhtikäs mitään tehtävistä. Olen kiivennyt kaikkiin view pointteihin,
mutta en löydä mitään esim. Eavesdropia.

Auttakaa ; (

Simppa88
29.05.2008, 20:12
Itsekkin olen pelin lävitte pelannut PC:llä tosin, mutta en osaa vastata. Selaile läpipeluuohjetta josko löytäsit vastauksen:

http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/930278/50832

tatti
29.05.2008, 20:17
Sain pari päivää sitten pelin nimeltä Assassin's Creed. Nyt minulla on siinä ongelma. En tiedä, onko se bugi vai teenkö asiat väärin.
Kun olen minun omassa pääkaupungissa Masyafassa, painan Back, ja oikealla ylänurkassa lukee:

Talk to Masyaf's Leader in Damascus
Talk to Masyaf's Leader in Acre
Talk to Masyaf's Leader in Jerusalem

Kun olen matkannut kyseisiin kaupunkeihin, menen paikkaan nimeltä Assassin's Bureau. Se on jokaisessa kaupungissa.
Mutta kun menen sinne, se tyyppi sanoo:
-Hei. Miten sinun etsintäsi menee?
-Minun etsintäni jatkuvat
-Ooh, okei. Älä anna minun häiritä.

Kun olen kaupungissa, painan taas Back ja siellä lukee:
0/6 etsintää suoritettu. 3 etsintää täytyy olla suoritettu, jotta pääsisit Assassin Memoryyn.

Tiedän, mitä pitäisi tehdä, mutta mun kartassa ei näy yhtikäs mitään tehtävistä. Olen kiivennyt kaikkiin view pointteihin,
mutta en löydä mitään esim. Eavesdropia.

Auttakaa ; (

Oletko yrittänyt auttaa ihmisiä? ne löydät helposti, kun pyörit pitkin kaupunkia ja näet rähjääviä sotilaita rouvan tai herran ympärillä!

baaaaaa
29.05.2008, 20:27
Itsekkin olen pelin lävitte pelannut PC:llä tosin, mutta en osaa vastata. Selaile läpipeluuohjetta josko löytäsit vastauksen:

http://www.gamefaqs.com/console/xbox360/file/930278/50832

ei auttanut. olen memory block nelosessa, ja olen tehnyt kaikista kolmesta kaupungista tehtävät, mutta se on vain se Bureau juttu.

baaaaaa
29.05.2008, 20:29
Oletko yrittänyt auttaa ihmisiä? ne löydät helposti, kun pyörit pitkin kaupunkia ja näet rähjääviä sotilaita rouvan tai herran ympärillä!

Olen tehnyt kaikki save citizen tehtävät. olen nyt palauttanut jo kerran Assassin's Creedin pelikauppaan, enkä haluaisi vielä toista kertaa.

tatti
29.05.2008, 20:41
Olen tehnyt kaikki save citizen tehtävät. olen nyt palauttanut jo kerran Assassin's Creedin pelikauppaan, enkä haluaisi vielä toista kertaa.

Voi olla laitekohtainen bugi!!! kerran mulle kävi näin ku pelasin tony hawkia, en päässy eteenpäin kunnes menin kaverin luokse vetämään sen kohan läpi, tallensin omalle muistikortille ja sitten kotia pelaamaan.

ramse
24.08.2008, 18:35
Auttakaa ; (Vanha viesti mutta vastataan.Mene uuteen kaupunginosaan. Sellaiseen johon ei alussa päässyt ja sitten kiipeät viewpointiin (jonnekin korkealle). Sitten ilmestyy ne muut viewpointit sun muut näkyviin.