PDA

Näytä koko versio : Smartxx v3

kustaawaasa
27.05.2008, 00:39
Olen asentanut boksiini kyseisen piirin ja myöskin linuxin.
Mutta nyt haluaisin asentaa Avalaunch dashboardin mutta en tiedä miten sen saa asennettua olen lukenut tdubelin ohjeita mutta niillä en ole saanut mitään aikaan.....
eli miten saa asennettua dashboardeja xboxiin????

Kiitos jo etukäteen vastauksista

PS. tarviiko minun hommata joku muu bios nyt minulla ei ole kuin alkuperäinen....

dobe
27.05.2008, 10:05
Hankit ensin siihen Smarttiin sellaisen biosin joka mahdollistaa homebrew sovellutusten ajamisen niin alkaa se avalaunchin asentaminenkin onnistumaan tai siis sen ajaminen sieltä boxin levyltä. Oletuksena Smartin piireissä kun ei tainnut olla muuta kuin se smartin oma ohjelmisto sisässä joka ei pahemmin käynnistele mitään.

kustaawaasa
27.05.2008, 19:06
Selvä juttu.... mutta mistä sellaisen biosin saa ja kuinka sen voi asentaa????
jos tolla palaneella emolla mitään enää tekee......

baabo
27.05.2008, 19:24
Xbinsistä saa. Tdubel on täynnä ohjeita, tosin hieman vanhentuneita. http://www.tdubel.com/

kustaawaasa
27.05.2008, 20:09
joo... mutta sanokaa joku biosin nimi joka varmasti toimii....
olen varovainen ettei kävisi hassusti ja olen vasta aloittelija joten en voi mitenkään tietää... nämä on teille ammattilaisille tietenkin selvää kauraa.

dobe
27.05.2008, 21:15
Eipä tohon oikeastaan ole kuin muutama vaihtoehto. Uusin Xecuter2, tai sitten EvoX M8. Cromwell tulee kysymykseen siinä vaiheessa jos tarkoituksena ei ole boxilla tehdä muuta kuin ajaa linuxia.

Ohjeita siihen kuinka ko piiriin asennellaan bios löydät esim Smartxx:n omilta kotisivuilta.

Hitec
28.05.2008, 13:24
Täydennystä edelliseen sen verran että sitten kun löydät sopivan biosin, niin muista fläshiä piirille xboxisi versioon soveltuva biosi, ettet päivittele piirille esimerkiksi "X2_v1-5" biosia, jos boxisi on versiota 1.6 tai toisinpäin.
SmartXX V3:n kyllä varoittaa jos yrität käynnistää boxia vääränlaisella biosilla.

kustaawaasa
30.05.2008, 12:16
En enää tarvitse ohjeita koska boksini on hajonnut...:eek:
mutta kiitos kaikille antamistaan ohjeista :)

PS. Kyseinen piiri olisi kaupan paketista puuttuu 2x6 piikkirima ja se johto hässäkkä joka kolvataan D0 pisteeseen siinä on kiinni nyt enää violetti johto muut ovat nypitty irti. varmaan jostain saa ostettua puuttuvat osat......
Tuo piiri maksaa uutena 33€ voin myydä tarjousten perusteella