PDA

Näytä koko versio : Xbox 360 Premium/pro ja pelien backupit

tuomala
19.05.2008, 17:40
oon ajatellu hankkia tollasen boxin http://konsolinet.fi/tuotekortti.php?path=5/25/1627&utm_source=hintaseuranta&utm_medium=ppc&utm_campaign=hintaseuranta ja haluaisin kysyä että

-pystyykö tuolla pelata ware pelejä vai pitääkö minun alkaa päivittelemään Firwareja.

-tarvitseeko olla jokin tietty asema jolla niitä voi pelata tai jonka voi päivittää.

-onko pelin polttaminen dvd+r dualayer levylle kovin hankala homma ja tarvitseeko siihen jonkin tietyn ohjelman.

dobe
19.05.2008, 17:59
Muokkasimpa tuota otsikkoa hieman ei niin provosoivaksi ja sitten niitä vastauksia

Ilman aseman firmwaren päivittämistä noilla Xbox 360 konsoleilla kykenee pelaamaan tasan tarkkaan alkuperäisiä xbox (vaatii kiintolevyn) ja alkuperäisiä xbox360 pelejä, jotka ovat samalta alueelta kuin itse konsoli, eli tässä tapauksessa PAL.

Firmwaren vaihtamisen jälkeen on mahdollista pelata xbox360:sen varmuuskopioita, sekä vanhan boxin varmuus kopioita ( edellytyksenä kiintolevy).

Pelien polttamiseen soveltuu esimerkiksi ilmainen Imgburn niminen ohjelma, ja polttamisessa ei ole sen kummempaa kikkailua, kunhan se levyn image joka ajatellaan polttaa on luotu oikein ja pitää sisällään kaiken olennaisen tiedon.

Tällä hetkellä ei taida sellaista xbox360:sen asemaa ollakkaan jonka firmwarea ei kykenisi vaihtamaan, osa vaatii hieman enemmän askartelua kuin toiset.

tuomala
19.05.2008, 21:03
"Tällä hetkellä ei taida sellaista xbox360:sen asemaa ollakkaan jonka firmwarea ei kykenisi vaihtamaan, osa vaatii hieman enemmän askartelua kuin toiset."

no mikäs dvd-asema on kaikkein helpoin päivittää ja missä konsoleilla on mikäkin asema ?

mKo
19.05.2008, 21:22
no mikäs dvd-asema on kaikkein helpoin päivittää ja missä konsoleilla on mikäkin asema ?Uusissa boxeissa taitaa melko pitkälti olla Hitachi/LG 79 ja Benq asemia. Benq menee helposti softapäivityksellä, mutta tuohon hitachiin joutuu juottamaan 79passkeyn joka vaatii vähän (tai oikeastaan aika paljonkin) taitoa.
Ainakin muualla euroopassa on tullut vastaan myös uutta asemaa (Lite-on) joka ei ilmeisesti ainakaan vielä ole modattavissa. Siitä en tiedä että onko kyseisiä asemia jo Suomeenkin rantautunut.

tuomala
20.05.2008, 08:06
eli jos minun boxissani tulee tuo hitachin asema vastaan niin minä olen kusessa koska en ala mitään lisä-sälää juottelemaan boxiini. pitää toivoa että minulta sitten löytyy se BenQ asema

tuomala
20.05.2008, 16:03
mites muuten näen sen että mikä asema minulla on ilman että takuu menee jos avaa kotelon

E: niin jos olen päivittänyt tuon Firmwaren ja jos xbox360 menee rikki niin pysyykö takuu kuitenkin vai lähteekö takuu siinä samalla kun päivitän firmwaren että voin pelata "varmuuskopioita"

baabo
20.05.2008, 17:35
Levykelkasta näkyy... Kannattaa hieman ensin tutustua aiheeseen ennen kuin kyselee.

tuomala
20.05.2008, 20:03
no eikös tämä ole sitä aiheeseeen tutustumista :D niin rukeaako takuu jos päivittää firmwaren ?

mKo
20.05.2008, 20:40
no eikös tämä ole sitä aiheeseeen tutustumista :D niin rukeaako takuu jos päivittää firmwaren ?
Kaikkiin esittämiisi kysymyksiin löytyisi vastaus tältä foorumilta hakua käyttäen.
Esimerkiksi tässä tapauksessa melko hyvät hakusanat olisivat: xbox 360 & takuu.

Konsolia purkaessa irroitettava sinetti vie takuun mennessään.

tuomala
20.05.2008, 20:49
mites toi firmware oikein päivitetään. pitää näköjään kotelo avata

Dream
20.05.2008, 20:55
mites toi firmware oikein päivitetään. pitää näköjään kotelo avata

Lue kaikki oppaat ja katso videot, kysy sitten vasta lisää.
http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=6365

Leinonen
20.05.2008, 21:00
Pitää, ja jos sinulla ei ole SATA liitäntää koneessasi, niin joudut ostamaan vielä sellaisen SATA kortin. tässä (http://www.consoleforums.net/showthread.php?t=6365&highlight=xbox+modaus)
Olisi joitakin linkkejä. Hakuakin saa käyttää.

Leinonen
20.05.2008, 21:01
No perskeles...Dreami kerkesit pikkusen ennemmin :D