PDA

Näytä koko versio : backupit eivät toimi wasabin kanssa??

JussiPik
17.05.2008, 19:30
Heippa kaikki!

olen tällainen aloittelija-modari joten kyselen nyt vähän neuvoja ongelmaani mikä on seuraavanlainen:

Asensin wiihini Wasabi-modpiirin ja se toimii nyt (muutaman kämmin kautta) moitteettomasti.ongelmani on se että backupit eivät toimi ollenkaan,tavalliset pelit toimivat mutta ei poltetut.

Olen kokeillut polttaa Sony dvd-r 16x ja dvd-rw 4x levylle Nerolla ja Imgburnilla hitailla nopeuksilla (1x-4x).poltot ovat onnistuneet hienosti,Wii tunnistaa levyn ja rupeaa lukemaan sitä(ainakin äänestä päätellen) mutta ilmoittaa vain tekstin "unable to read the disc" ison kysymysmerkin kera.:confused:

Eli johtuuko tämä teksti juuri siitä että wii on niin tarkka siitä dvd-levyn merkistä?
en usko että vika on ainakaan imagetiedostoissani,koska ne ovat oikean kokoisia tavulleen.

Olen myös lukenut,että Verbatimin levyt ovat vissiin parhaita tähän polttamiseen,mutta onko polttavalla asemalla merkitystä?
poltan avovaimon kannettavalla(3v. vanha HP).

Siis neuvoja ja kokemuksia toivoisin saavani :rolleyes:

Ja jos on jotain yksityiskohtia mitä olen unohtanut mainita niin rohkeasti voi kysyä.

dobe
17.05.2008, 20:30
No tunnetusti nuo DVD-RW tai +RW kiekoille kirjoitellut backupit eivät ole oiken toimineet juuri minkään konsolin kanssa, ja Wii ei tee tämän suhteen poikkeuksia. Herää kysymys mistä tiedät, että Wasabi toimii ja on asennettu oikein jos backupit eivät toimi :)

Sonyn -R kiekot ovat ainakin minulla toimineet täällä minulla vierailleiden Wii konsolien kanssa, eli vikaa alkaisin paikallistamaan polttavan aseman, tahi poltettavan datan suunnalta. Millähän yhdistelmällä nuo backup imaget sitten on tehty tahi onko niitä käpistelty jollain ohjelmalla ennen polttoa.

JussiPik
17.05.2008, 20:45