Näytä koko versio : tool akku kysymys
noniin eli mikä jalka siinä akussa pitää nostaa? oisko jotain kuvaa siitä, jos on niin pistää linkkii.. jos se jalka sitten katkee niin voiks sen korvata pienellä "tipalla" tinaa jonka siihen juottaa? pikaisia vastauksia, kiitos
Riippuu pikkasen siintä minkä valmistajan akku / mistä sarjasta oleva akku sinulla käsissäsi on. Kaikissa akuissa kun ei nyt sattuneista syistä satu olemaan identtisiä sisuskaluja, ompahan noissa ihan ensimmäisissä psp fat konsoleissa ollut jopa sellaisia akkuja joiden muuttaminen ainakaan mekaanisesti onnistunut.
Yleisesti ottaen ohje on tyyliin, avaat akun, etsit akusta piirin jonka pinnassa lukee S93C56, irrotat piirinjalan nro 5 irti piirilevystä.
Jos sen jalan saa poikki, niin sitä voi yrittää korjata, hiomalla hieman piirin kotelointia pois ja yrittämällä juottaa johdon sen irronneen jalan paikalle, pelkällä tinalla tuskin saat toimivaa aikaiseksi.
tää akku on ihan se normaali 3.6v 1800mAh FÄT mallin akku.. onks se viides jalka
vasemmalta-oikeelle? vai ylhäältä alhaalle tai toisinpäin
Ei ole olemassa sellaista kuin normaali PSP fat akku, sillä akulla joku valmistaja se valmistaja taasen määrittää sen mitenpäin se kyseinen lutikka siel emolla on, joten näkemättä minun hemmetin paha sanoa mikä jalka siintä emosta tulee nostaa irti. Yleensä tuossa ko lutikassa on merkittynä se pää jossa vasemmalla puolella ylin nasta on 1, ja oikealla ylin nasta on 8,
eli siis
1--o--8
2-----7
3-----6
4-----5
mitä jos nostan väärän? tässä lukee model-110 ja sony.. E: avasin tän ja siinä keskellä on sellanen iso valkonen läiskä niiku jotain liimaa ja se on hieman tummunutta. eli siis täysin kaikkien päällä peittää noin kolmas tai neljäs osan akusta
No jos nostat väärän, niin akku joko ei toimi ollenkaan, tai sitten akku toimii muuten normaalisti mutta se ei toimi tool akkuna.
missä kohtaa se juttu yleensä on? ku tähän keskelle on pistetty sitä liimaa? ni pitäisköhän se rapsuttaa irti et saa sen otettuu
No se riippuu ihan siintä akun valmistajasta, itte olen 3 eri valmistajan akkuun törmännyt jotka ovat kaikki olleet Sonyn orginaaleja joista Blake:n valmistama on ollut yksi, joka ei minulla ainakaan syystä tai toisesta loppu peleissä alkanut toimimaan pandora akkuna, siinä piirilevy on akun lyhyellä sivulla akun päässä, osassa akuista taas se piiri levy jolla se lutikka on niin on akun leveällä sivulla, no jokatapauksessa jotta sen löydät joutus niitä liimoja tai mitä tahnaa siel nytten sitten onkaan niin rapsuttelemaan jotta sen kyseisen piirin sieltä löydät.
nyt löytyi se osa jossa lukee antamasi koodi.. osa on poikittain:
JA KAUHUKSENI SAIN HUOMATA ETTä kummallakin lyhyellä puolella on 4 semmosta viiva rivissä ylöspäin.. mikäköhän näistä?
No empä ala arvuuttelemaan miten päin se osa siel laitteessa on, kuitenkin kahdella sivulla yhteensä 4 + 4 koipea, toisella 1 - 4 ja toisella 5 - 8.
Veikkaampa että, niillä viivoilla tarkoitat piirin jalkoja, jotka tosiaan ovat melko pieniä.
Olettamus, tosin voi poketakkiin tästä yleisesti käytössä olevasta tavasta merkitä noita lutikoita. Kun piirin päällä oleva teksti on luettavissa oikein päin. Vasemmalla puolella ylin nasta on 1, oikealla puolella ylin nasta on 8, jolloin oikean puoleisesta 4 nastasta alin on 5.
no joo.. sillon ku ei yöllä ollu enää ketään vastaamassa kiperiin kysymyksiini niin päätin tehdä kaiken itse :D sain PSPhen 3.90 m33-3 cfw:n ja olen nyt sitten taaas iloinen.
nee viivat oli niitä piirin jalkoja
Täs ois hyvävideo pandoras batteryn tekoon
http://www.youtube.com/watch?v=ZKFnuCfTPZo
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.