PDA

Näytä koko versio : Vanha Gamertag eloon?

Poim1n
28.04.2008, 08:12
Moro.
Ostin x360 ja tein Live!:en gamertagin (1kk ilmainen Gold tuli boxin mukana)
ja nytten kun se kuukauden jakso loppui niin meinasin ostaa kaupasta semmoisen 3kk lipukkeen. Mutta rupesin sitten katsomaan että mistäs minä voin laittaa sen lipukkeen sisällön ylös gtagiini. Joten vonko laittaa tuota "aikaa" enää tuohon "kuolleeseen" gamertagiin. Ja jos niin miten?

Ei muuten mutta kun gamerscorea siinä on jo jokun verran ja esim halo 3 skilli on jo keskivertoa niin ei jaksaisi aloittaa alusta :/

Kiitos.

LuutnanttiII
28.08.2008, 20:41
Moro.
Ostin x360 ja tein Live!:en gamertagin (1kk ilmainen Gold tuli boxin mukana)
ja nytten kun se kuukauden jakso loppui niin meinasin ostaa kaupasta semmoisen 3kk lipukkeen. Mutta rupesin sitten katsomaan että mistäs minä voin laittaa sen lipukkeen sisällön ylös gtagiini. Joten vonko laittaa tuota "aikaa" enää tuohon "kuolleeseen" gamertagiin. Ja jos niin miten?

Ei muuten mutta kun gamerscorea siinä on jo jokun verran ja esim halo 3 skilli on jo keskivertoa niin ei jaksaisi aloittaa alusta :/

Kiitos.

Eli siis sun vanha tagi on muuttunut silver tiliksi. Kirjaudut sillä ihan normaalisti. Menet marketplace välisivulle ja valitse redeem code kohdan. sinne sitten syöttelet sen koodiin ja voilaa...
ps.jos tarttet 13 kuun tilin niin mulla olisi pari myynnissä 34 egellä (siis 12+1)

jos se tili on vanha xbox tili niin pitää ilman kirjautumista valita se palautus toiminto ja sinne syötellä vanhan tilin tiedot. niin se tekee vanhasta xbox tilistä 360 tilin.