Näytä koko versio : apua!
sain boxini .pari kk sitte ja päätin sitte tänään päästä liveen. boxi on siis modeemin kautta yhteydessä mutta kun sitte aloin yhdistää niin se meni siihen testaus hommaan ja kaikki muut ok paitsi ip-adress failed mikä vikana?:confused::confused:
Ennustajantaidot hivenen ruosteessa, ei kerro onko modeemissa millaiset asetukset, eikä kyl kerro sitäkään onko boxissa verkkoasetukset määritetty miten, eli saako se edes modeemilta mitään fiksua, ja laskeeko modeemi sitä edes liikennöimään.
Ilmeisesti modeemi kuitenkin ehjä kerta tietokoneella internet toimii kyseisen tekeleen kautta.
ja viel oliko tästä nyt ihan pakko tehdä 3 eri viestiketjua?
Ennustajantaidot hivenen ruosteessa, ei kerro onko modeemissa millaiset asetukset, eikä kyl kerro sitäkään onko boxissa verkkoasetukset määritetty miten, eli saako se edes modeemilta mitään fiksua, ja laskeeko modeemi sitä edes liikennöimään.
Ilmeisesti modeemi kuitenkin ehjä kerta tietokoneella internet toimii kyseisen tekeleen kautta
joo oli ja mist's saan modeemin asetukset ja miten ne pit'' laittaa_
voisitko kertoa_
No itse ensimmäiseksi ottaisin laitteen mukana tulleen manuaalin käteen ja katsoisin mitä se asiasta sanoo. Adsl yhteyden modeemit normaalisti ovat joko reitittävässä tilassa tai sitten siltaavassa tilassa (vaikuttaa jonkin verran siihen miten tietokoneella tai xboxilla asetusten tulee olla). Tietokone tai xbox konsoli niin voi olla joko asetus hakea verkkoasetukset automaattisesti tai sitten niissä manuaalinen määritys käytössä.
No itse ensimmäiseksi ottaisin laitteen mukana tulleen manuaalin käteen ja katsoisin mitä se asiasta sanoo. Adsl yhteyden modeemit normaalisti ovat joko reitittävässä tilassa tai sitten siltaavassa tilassa (vaikuttaa jonkin verran siihen miten tietokoneella tai xboxilla asetusten tulee olla). Tietokone tai xbox konsoli niin voi olla joko asetus hakea verkkoasetukset automaattisesti tai sitten niissä manuaalinen määritys käytössä.
,no sen verran oon kattonu että boxissa on automaattinen ja auttaisko jos kertoisin modeemin nimen?
Leinonen
28.04.2008, 15:26
entäs jos itse katsoisit sen ohjekirjasta?
entäs jos itse katsoisit sen ohjekirjasta?
kyllä haussa on mutta saattaa kestää että se löytyis sillä se on 3,5 v sitte tungettu varastoon niin....:D;)
ja sit tossa se mun modeemi http://cid-27a0d8386aadedd8.spaces.live.com/?mkt=fi-FI&partner=Live.Spaces
eili ohjekirja löyty. kysykää mitä lystäätte vai laitanko sen tähän?
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.