PDA

Näytä koko versio : M/V:PS2 ja pari peliä

ramse
08.04.2008, 20:08
Vanhan mallinen PS2. Ostettu silloin kun julkaistiin. Ollut minulla siitä asti. Ei modattu.
Mukaan kaksi alkuperäistä Sonyn Dualshock ohjainta ja Sonyn alkuperäinen muistikortti. Pelit Gran Turismo 4 (Orginaali) sekä Crash Twinsanity (Platinum). Hintaa koneella 50€ + postit.

30€ lisähinnasta mukaan voin laittaa verkkosovittimen ja 120gigan kovalevyn, jolloin pelit toimivat kovalevyltä. Kovalevyllä tällähetkellä 15 peliä. Tarkempia tietoja YVllä tai sähköpostilla, kuvia saa sähköpostilla pyydettäessä.

Vaihdossa kelpuutan PS3/XO Guitar Heron kitaralla tai XOn pelejä ja langattoman ohjaimen. Peleistä kiinnostaa etenkin Mass Effect, Gears Of War, Lost Odyssey, mutta muutkin käy. Kone tervolassa. TARJOA! Uskoisin että lähtee halvemmallakin ja vaihdot kiinnostaa enemmän.

Mikz
09.04.2008, 08:40
hmmmm, kiinnostaisi kyllä hieman toi paketti... Tervolassa, joka on rovaniemen naapurissa? Vai muualla suomessa, olisin itse rovaniemellä...

ramse
09.04.2008, 20:23
hmmmm, kiinnostaisi kyllä hieman toi paketti... Tervolassa, joka on rovaniemen naapurissa? Vai muualla suomessa, olisin itse rovaniemellä...Rovaniemen vieressä juu. Valitettavasti kone on alustavasti myyty.

Mikz
10.04.2008, 09:15
Ok, eipä sitten mitään anna mennä vaan :D