Näytä koko versio : Outo ongelma
chewmeister
02.06.2005, 12:13
Ongelma tuli eteen Soul caliburin kanssa kun yritin siirtää sitä xboxiin aikaisemmin siirsin speed kings nimisen pelin ja se siirtyi ongelmitta, mutta Soul caliburin kanssa kone jumittui molemmilla kerroilla n.90% samaan kohtaan kahdesti ja kone käynnistyi molemmilla kerroilla uudestaan ja kun tämä image sattui olemaan käyttiskovolla kovon virtavalo paloi koneen käynnistyessä uudestaan tauotta ja kovalevyä ei tunnistettu vaan tuli ilmoitus ettei löydä koko kovoa, mutta tämä korjaantui molemmilla kerroilla kun otin virrat pois ja käynnistin uudestaan. Joskus aikoja sitten saman ongelman kanssa tappelin kun tämä foorumi oli vielä Tec Dubelin sivuilla, mutta samat ongelmat näköjään tiettyjen Xbox pelien kanssa taas ilmaantuneet. Yleensä näissä tilanteissa olen vaan siirtänyt imagen usbkovolle ja liittänyt sen läppäriin ja siirtänyt sen kautta xboxiin ja se kun on aina onnistunut.Toivottavasti jollain olisi hajua mistä voisi olla kyse.
chewmeister
03.06.2005, 16:16
No voi pahus ei ketään sitte osannu heittää ajatuksia, mistä toi ongelma vois johtua :(
Itel tuli mieleen joskos jotain emon piirisarja ajureita taikka biosia päivitän jos auttais kaikkee muuta melkeenpä kokeillu jo
hmm.. muistuttaa samantapaista vikaa joka mulla oli omassa boxissa kun kovalevy oli liian täynnä taikka boxi luuli sen olevan täynnä, joku tiedostojärjestelmä virhe kenties..?
mutta kuitenkin aina kun yritti jotain esim 700mb tiedostoa siirtää niin siirto jämähti 89% eikä liikkunut minnekkään, sitten päätin formatoida kovon ja kaikki toimi jälleen kuten pitikin..
Pete
chewmeister
09.06.2005, 01:52
Boksi meni vaihtoon ja ainakin toi Soul Caliburi meni moitteetta xboxin kovolle ja monet ongelmat ainakin näyttäisivät korjaantuneen, kun siirrän tavaraa pc:ltä xboxin kovolle. Boksi vaihtui EA-400 -> EA501:seen takuuvaihtona :) totesivat että boksissa liikaa hävikkiä jatkuvasti. Mutta kuulostaa merkilliseltä, että boksi voisi aiheuttaa pc:n kaatumisen peliä siirrettäessä xboxiin, saas vaivaako nuo ongelmat minua vielä vastaisuudessa.
Boksi meni vaihtoon ja ainakin toi Soul Caliburi meni moitteetta xboxin kovolle ja monet ongelmat ainakin näyttäisivät korjaantuneen, kun siirrän tavaraa pc:ltä xboxin kovolle. Boksi vaihtui EA-400 -> EA501:seen takuuvaihtona :) totesivat että boksissa liikaa hävikkiä jatkuvasti. Mutta kuulostaa merkilliseltä, että boksi voisi aiheuttaa pc:n kaatumisen peliä siirrettäessä xboxiin, saas vaivaako nuo ongelmat minua vielä vastaisuudessa.
No kyllä tuolta Telehell:ltä voi odottaa vaikka mitä. Itselläni oli aikoinaan EA-716, joka hajosi (onneksi :)) ja tämä onnistui katkomaan yhteyttä (ping ei mennyt läpi) PC:n ja itsensä välillä. Johtoa oli välissä tuollaiset 1,5m. Tilalle hommasin ZyXEL:n (Prestige 660HW), joka on pelannut ainakin toistaiseksi moitteetta. Ominaisuuksia on _tarpeeksi_.
Myöskin XBox:ssa oleva dash saattaa vaikuttaa asiaan. Itselläni oli joskus käytössä EvoX (tuon Telehell:n kanssa) ja se tuntui siloin tällöin katkovan yhteyttä. Vaihto Avaan auttoi osittain ja ADSL-boxin vaihto korjasi ne viimeisetkin ongelmat :)
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.