Näytä koko versio : Asemien vaihto päittäin D2B-D2C
Mazerazi
31.03.2008, 02:05
Voiko D2B aseman laittaa konsoliin jossa oli alunperin asema D2C piirillä? Eli onko itse koneessa eroa vai onko ero vain se piiri asemassa.
Miksi ei voisi. Vaikutus konsolin toimintaan loppu peleissä sama kun vaihtaisit vanhan xboxin Samsungin aseman paikalle esim vaikka Hitachi LG:n. Samahan se sille Wiille on mitä elektroniikkaa ja piirejä siinä itse asemassa on, eli onko aseman ohjaus toteutettu D2B vai D2C piirillä.
Miksi ei voisi. Vaikutus konsolin toimintaan loppu peleissä sama kun vaihtaisit vanhan xboxin Samsungin aseman paikalle esim vaikka Hitachi LG:n. Samahan se sille Wiille on mitä elektroniikkaa ja piirejä siinä itse asemassa on, eli onko aseman ohjaus toteutettu D2B vai D2C piirillä.
Olisihan tuossa voinut olla joku x360 tyyppinen hardis/firmis-lukko..
Olisihan tuossa voinut olla joku x360 tyyppinen hardis/firmis-lukko..
Oishan tuossa voinut. Ilmeisesti mitään rajoitusta ei tosiaan ole, koska etenkin noita D2C-asemia myydään ihan julkisesti vaihtoasemina mille tahansa Wii-konsolille. Joten eiköhän nuo mene ihan ristiin.
Eikös toi X360:sen asemakin ole vaihdettavissa, kunhan ensin saa vanhasta asemasta tiedot talteen? Vai olenko ymmärtänyt lukemani täysin väärin.
Onhan se, mutta tosiaan vaatii vähän muutakin sitten, kuin fyysistä remonttia.
Onhan se, mutta tosiaan vaatii vähän muutakin sitten, kuin fyysistä remonttia.
Joo, enkä ole nähnyt Wii:lle missään mitään aseman firmiksen päivitysohjeita tms.
Tuossa muuten on joku korjannut yhden aseman, joka ei ota sisään eikä ulosta levyjä. Aika pahannäköinen vaan tuo emolevy.
http://forums.maxconsole.net/showthread.php?t=50528
Jep, selkee vika tosin. Sulake vain palanut.
Mazerazi
31.03.2008, 13:39
Oishan tuossa voinut. Ilmeisesti mitään rajoitusta ei tosiaan ole, koska etenkin noita D2C-asemia myydään ihan julkisesti vaihtoasemina mille tahansa Wii-konsolille. Joten eiköhän nuo mene ihan ristiin.
Missä noita vaihtoasemia myydään ja onko minkä hintaisia?
Jossain ulkomailla noita oli myynnissä. Ei nyt kyllä heti tule mieleen missä ja mihin hintaan.
Mazerazi
31.03.2008, 19:45
Voiko D2B aseman laittaa konsoliin jossa oli alunperin asema D2C piirillä? Eli onko itse koneessa eroa vai onko ero vain se piiri asemassa.
Jep hyvin toimii... Eli toimivat siis ristiin.
flanagan
03.06.2008, 11:18
http://www.modsupplier.com
täältä saa aika hyvin varaosia. laseria, asemia...
itsellä paloi päreet ja ohjainkortti argonin kanssa. tilasin sieltä dms-levyn ja wiikeyn. pelaa mainiosti.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.