PDA

Näytä koko versio : Gamecube pelien tallennus.

jartar
27.03.2008, 22:44
Eli tarkoituksena on ostaa nyt lähiaikoina wii. Olen ajatellut sillä sitten pelata joitain gamecube pelejä ja täten gc-ohjain on hankintalistalla.
Kyseisten pelien tallennukset ovat jääneet kuitenkin epäselviksi joten jos haluan tallentaa gamecube peleissä niin tarvitsenko siihen gc-muistikortin?

Shadown
27.03.2008, 22:48
Muistaakseni valitettavasti tarvitset.

jartar
28.03.2008, 16:44
Tälläisen kuvan itsekkin olen saanut ja lähinnä halusin varmistaa etten turhaan sellaista tilaa. No, onneksi nuo muistikortit ovat melko halpoja :)

WolVenom
31.03.2008, 16:33
Tälläinen (http://modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=445&ak=1&cid=26) on mielestäni aika kätevä tähän pulaan :)

MADmike
02.04.2008, 15:19
Itseasiassa minulla oli tuo sama ongelma ja ostinpa melkein turhaan SD-kortin (kai sitä vielä joskus tarvii) ja jouduin sitten ostamaan heti perään GC muistikortin. Tämä GC muistikorttikaan ei toiminut vaan piti ostaa vielä KOLMAS muistikortti joka oli GC muistikortti, mutta tehty wiille (vieläpä valkoinen väriltään).

jartar
04.04.2008, 08:50
Itse siis jo kerkesin ennen neuvoja tilaamaan gamecube muistikortin jolle kyllä luvataan toimivuus wiissä. Paketissa lukee gamecube/wii yhteensopiva.
En vaan ole vielä päässyt kokeilemaan sitä missään....

Shadown
04.04.2008, 16:45
Kyllä se GC:n muistikortti pakosti toimii siinä Wiissä. Ihan GC:n muistikorttilukijoitahan ne sivulla olevat aukot on.

Jollei ole toiminut, niin sitten on kyllä korteissa vika.