Näytä koko versio : dvd kit?
ongelma on, että laittaessani dvd:n sisään tavan dashboardilla se sanoo, että invalid dvdkit region, eikä näytä videota. Voikohan config Magicilla tehdä jotain?
Et pysty asialle tekemään paljoakaan. Tuo DVD-Kit sisältää itsekkin aluekoodin. Magicilla pystyt muuttamaan vain itse konsolissa olevan koodin EEPROM:lta.
no voi voi.Se dvdx2 mikälie ohjelma, niin sekään ei näytä sitä dvd:tä, jos siihen vaikuttaa se aluekoodi niin mikä sen pitäis olla? Oon kokeillu vaihtaa sen 2:sta nollaan, mutta se ei vaikuta. Sen ei kyllä pitäis olla dvd:stä kiinni koska siitä voi katsoa osia xbmc:llä
DVD-X2:n pitäisi näyttää aluekoodista riippumatta. Voit myös patchata MS Dashboardin aluekoodittomaksi:
http://www.tdubel.com/artikkelit/dvdelokuvat.html#patch
tein kaikki ohjeitten mukaisesti. poltin sen ison cd-rw:lle ja xbox luki levyä, mutta kun käynnistin sen levyn niin avalaunch sanoi, että launching linux, sitten ruutu meni pimeäksi, oranssi valo paloi ja kelkka avautui. Ainakaan config magicista katsottuani aluekoodi ei ollut muuttunut. kokeilin myös lukitulla hdd:llä ja sama juttu...
Sattuneesta syystä en pääse tarkistamaan asiaa kun netin surffaus on mitä on nyt minulla. Mutta tuo Patchaus ei varmaan EEPROM tiedoille tee mitään. Vaan tekee MSDashista sellaisen, ettei se suuremmin tarkistele Rommien tietoja.
Joten olethan tuon operaation jälkeen myöskin kokeillut, että/ettei levyt toimi?
ainiin no senhän vois tarkistaa.
Jostain syystä itsellänikin on ruutu mustana, kun käynnistän sen Avalaunchista (kuva näkyy EvolutionX:stä tai UnleashX:stä käynnistettäessä). Vaikka kuvaa ei näy, patchayksen (xboxdash.xbe-tiedoston) pitäisi kuitenkin onnistua (on valmis, kun DVD-aseman luukku aukeaa).
EDIT: Huomaa myös, että jos xboxdash.xbe-tiedosto on patchatty ja käytät levyä uudelleen, ohjelma palauttaa tiedoston alkuperäiseksi. Eli jos olet kokeillut sitä kaksi kertaa, olet ilmeisesti lähtötilanteessa.
Ok. pitää kokeilla vielä uudelleen
Sen ei kyllä pitäis olla dvd:stä kiinni koska siitä voi katsoa osia xbmc:llä
XBMC ei toista DVD-levyä vaan sen sisältämiä videotiedostoja. Et voi tarkistaa sillä, toimiiko "DVD-Video" eli kokonaisuus
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.