PDA

Näytä koko versio : Mitähän minä nyt tein...?

kartsas
29.05.2005, 13:07
Hommasin sellaisen IR-modin ja virittelin paikalleen, mutta sitten kun laitoin piuhat kiinni niin boxi käynnistyi itsestään ja tyrkkäsi levykelkan ulos.Tarkistin ir-modin kytkennän joka oli ok. Eject-namiskasta ei tapahtunut mitään,virtanapista sammuu hetkeksi.Levykelkkaa kun tökkää sisälle niin menee kyllä itsestään mutta kohta jo tunkee taas pihalle.Olen tarkistanut että mikään ei ota runkoon tms. ja ir-modin olen purkanut pois.Boxi käynnistyy aina modattuna ja mediacenter toimii ok, samoin kuin kovolla olevat pelitkin.Tilannetta ei auttanut vaikka irroitin modin(duox2). Olisiko jollakulla ajatuksia missä mättää?

Shadown
29.05.2005, 14:01
Joku kyllä nyt asennuksessa rikkoutunut tms. Itse en enään kylläkään noita iR-modeja asentele, koska jengi hankkii millon mistäkin noita ja niissä on yleensä yksilölliset asennusohjeet.

kartsas
29.05.2005, 15:09
Joku kyllä nyt asennuksessa rikkoutunut tms. Itse en enään kylläkään noita iR-modeja asentele, koska jengi hankkii millon mistäkin noita ja niissä on yleensä yksilölliset asennusohjeet.

Jahas,eli boxista tais tulla sitten entinen.Modpiiri.com oli ostopaikka ja niiden ohjeilla väsäsin. Mielestäni en ainakaan itse aiheuttanut kolvilla tai muulla mitään vahinkoa, voisiko olla et se modi vioitti jotain? Onkos tässä mitään muuta tehtävissä kuin marssia kauppaan ja ostaa uus boxi?

Shadown
29.05.2005, 15:15
En kyllä osaa sanoa tuohon mitään. Sen vain sanon, että noi iR-modit on perseestä.

kartsas
29.05.2005, 16:05
En kyllä osaa sanoa tuohon mitään. Sen vain sanon, että noi iR-modit on perseestä.

Joo, kyllä tässä tilanteessa täytyy tuohon yhtyä.
Kiitoksia kaikesta huolimatta.

rouda
29.05.2005, 21:53
vika vaikuttaisi siltä että eject ottaa runkoon kiinni

kartsas
30.05.2005, 16:56
vika vaikuttaisi siltä että eject ottaa runkoon kiinni

Yleismittarilla vähän mittailin niitä paikkoja mihin piti sen ir-modin ohjeen mukaan juotella piuhat,niin siinä on neljän osan ryhmä kaikki samanlaisia antavat mittarilla 10KΩ lukemat yhtä lukuunottamatta. Taisin sittenkin itse käräyttää tuon osan, lienee vastus,osan numero/koodi piirilevyssä on R3G2(boxi on v.1.1). Ja asiaan,mahtaakohan tuohon käydä juottaa esim bebekiltä tms. hommattu 10KΩ smd vastus tilalle tai peräti tavallinen metallikalvovastus?

rouda
30.05.2005, 22:50
kyseinen vastus on juuri ejecttiin vaikuttava

Shadown
31.05.2005, 07:32
Voit laittaa minkä laisen vastuksen vain. Kunhan oikean arvoinen.

kartsas
31.05.2005, 16:28
No niin nyt boxi pelaa jälleen, juotin tavallisen metallikalvovastuksen kärähtäneen tilalle ja onnellinen hymy palasi kasvoilleni. Jos tästä jotain voi ja pitää oppia niin voi olla että enää en juottele boxiini mitään...ainakaan pariin päivään. Kiitoksia kaikille vinkkejä ja neuvoja antaneille.