Näytä koko versio : avalaunch asennuksessa probleemia
pavilionzv
28.05.2005, 20:35
Eli olen avalaunchin uusimman version asentanut ilman ftp-yhteyttä tdubelin ohjeiden mukaisesti. Asennus onnistuu täysin ohjeiden mukaan mutta avalaunch ei käynnisty ilman levyä. Levyltä kyllä onnistuu. Missä vika?
XBMC:n asennus ilmeisesti pitäisi olla mahdollista asentaa avalauncin file managerin kautta ilman ftp-yhteyttä. Pitäis saada toimimaan huomenissa. Ftp-kaapelin saan vasta ensi viikolla.
Koneeseen asennettu smartin opx piiri. Biosina on evox m16.
Eli olen avalaunchin uusimman version asentanut ilman ftp-yhteyttä tdubelin ohjeiden mukaisesti. Asennus onnistuu täysin ohjeiden mukaan mutta avalaunch ei käynnisty ilman levyä. Levyltä kyllä onnistuu. Missä vika?
XBMC:n asennus ilmeisesti pitäisi olla mahdollista asentaa avalauncin file managerin kautta ilman ftp-yhteyttä. Pitäis saada toimimaan huomenissa. Ftp-kaapelin saan vasta ensi viikolla.
Koneeseen asennettu smartin opx piiri. Biosina on evox m16.
Mikäs sieltä käynnistyy sitten? Kymmeneen pisteen vinkkinä voisin heittää, ettet ole muutanut tuon CD:llä olevan default.xbe:n (joka on siis alunperin AvaDash.xbe, joka pitää nimetä, jotta se käynnistyy CD:ltä) nimeä takaisin AvaDash.xbe:ksi. Jos taas olet, niin saattaa olla, ettei BIOS suostu käynnistämään sitä sillä nimellä. Voit vaikka nimetä sen silloin evoxdash.xbe:ksi, jolloin EvoX M8 BIOS:n pitäisi käynnistää se mukisematta.
pavilionzv
29.05.2005, 08:36
Joo vika löytyi. Parikymmentä vuotta pc:llä varkännyt oli nimennyt tiedoston avalaunch.EXE :)
verbatim
27.12.2005, 19:50
Yks probleeema. Elikkäs olen asentamassa avalaunchia ja nyt olen siinä vaiheessa, että pitäs xboxissa c-asemalla oleva default.xbe-tiedosto muuttaa nimelle evoxdash.xbe.
Miten tuo nimetään uudelleen? Pitäskö onnistua ihan heittämällä xboxissa?
Pääsin kyllä Rename file-valikkoon, mutta en saanut muutettua sieltä.
En nyt muista ulkoa, mutta kokeilemalla eri vaihtoehtoja selviät kyllä.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.