Näytä koko versio : ongelma qwixin(ftp) kanssa
chewmeister
28.05.2005, 13:12
Eli ongelma on tälläinen yhteys toimii xboxin ja adsl boxin(boxissa reititin) kanssa, mutta kun uploudaan peliä niin joskus se vaan jämähtää esim 44% ja average speed alkaa laskea kohti nollaa... muuten kyllä tavara liikkuu nopeasti 5000kb/s-7000kb/s. Onko jollain hajua mistä tälläinen ongelma voisi johtua?
Eli ongelma on tälläinen yhteys toimii xboxin ja adsl boxin(boxissa reititin) kanssa, mutta kun uploudaan peliä niin joskus se vaan jämähtää esim 44% ja average speed alkaa laskea kohti nollaa... muuten kyllä tavara liikkuu nopeasti 5000kb/s-7000kb/s. Onko jollain hajua mistä tälläinen ongelma voisi johtua?
Mikä dash Boxissa? Iteslläni oli samanlaisia ongelmia aikoinaan EvoX:n kanssa, mutta Avalaunch:lla on ainakin toistaiseksi pelannut. *koputtaa puuta* ;)
chewmeister
28.05.2005, 21:50
Mikä dash Boxissa? Iteslläni oli samanlaisia ongelmia aikoinaan EvoX:n kanssa, mutta Avalaunch:lla on ainakin toistaiseksi pelannut. *koputtaa puuta* ;)
Evoxihan tuossa en oo muita koittanutkaan onko toi avalaunch paljo parempi?
Evoxihan tuossa en oo muita koittanutkaan onko toi avalaunch paljo parempi?
No omasta mielestäni on. En tosin mene varmaksi sanomaan korjaantuuko tuo ongelma Avalla, mutta kannattaa ainakin kokeilla. Asennat vaikka sen vaan ohjelmaksi, niin EvoX:iin paluu ei ole edes ongelmallista.
Viruksentorjunta? Esim. Norton hidastaa yhteyttä koska se tutkii liikennettä.
chewmeister
28.05.2005, 22:56
Mulla on viruksentorjuntasoftana Panda titanium 2005 en sitte tiiä voisko toi sotkea sitä mut annon sen kautta kuitenkin oikeudet qwixille toimia.
Mulla on viruksentorjuntasoftana Panda titanium 2005 en sitte tiiä voisko toi sotkea sitä mut annon sen kautta kuitenkin oikeudet qwixille toimia.
Sulje ulkomaailma ja kokeile suoraa yhteyttä, virustorjunta pois päältä.
Luulen että toimii.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.