Näytä koko versio : Modpiiri.com asennusten odotusaika
didlidoo
26.02.2008, 17:04
Voiko joku vihjata suurin piirtein minkälainen odotusaika on tällä hetkellä (Helmikuu v.9 2008) modpiiri.com:in korjaus ja modaus palvelussa? Eli jos esimerkiksi lähettää Wii konsolin tällä viikolla sinne niin kauanko menee että pääsee taas pelamaan.
Lähetä sähköpostia ja kysy, mahdollisesti saat niin kaikkein nopeiten vastauksen siihen et kauan menee. Jostain ruuhkastahan noi tuolla yhteystietojen alla ilmoittelee tosin ei ole ajallistatietoa et millainen jono siel on.
Jep, Dope on oikeassa.
Kannattaa lähettää itse suoraan sähköpostia ja kysyä tilannetta.
Oulun tilannetta vois kysyä info(at)modpiiri.com osoitteesta ja Jyväskylän tilannetta tilaukset(at)modpiiri.com
Vaihda (at) --> @ niin menee perille.
Joulujoonas
27.02.2008, 11:14
Itse lähettämälläni WII:llä kestänyt jo 4,5 viikkoa joten kiirettä riittää näemmä.
Kannattaa ottaa itse suoraan yhteyttä info(at)modpiiri.com ja kysyä tilannetta.
Jotkut lähettävät konsoleita, joita on itse yritetty asentaa ja esim. johtimia poltettu poikki, jolloin korjauksessa menee aikaa, kun etsii uudet asennuspisteet tai tekee mahdolliset hyppylangat. Nämä tietysti viivästyttävät asennuksia, jos korjaus tapauksia on paljon.
Joulun aikana / sen jälkeen on tullut paljon korjattavia konsoleita, joiden korjaamisessa menee valitettavasti runsaasti aikaa, ja nämä tapaukset ovat luonnollisesti ruuhkauttaneet asennuspistettä.
Joulujoonas
27.02.2008, 13:20
Kyllä sitä on muutamankin kerran jo kysytty..
didlidoo
27.02.2008, 15:55
Joo, kokemuksia odotusajasta halusin vain tietää. Että kauanko muilla on mennyt.
didlidoo, lähetä Wii Jyväskylään, niin tulee viikon sisällä takaisin.
Osoite:
Arma Fennica Oy
PL 79
40321 Jyväskylä
didlidoo
27.02.2008, 16:08
Kannattaa ottaa itse suoraan yhteyttä info(at)modpiiri.com ja kysyä tilannetta.
Jotkut lähettävät konsoleita, joita on itse yritetty asentaa ja esim. johtimia poltettu poikki, jolloin korjauksessa menee aikaa, kun etsii uudet asennuspisteet tai tekee mahdolliset hyppylangat. Nämä tietysti viivästyttävät asennuksia, jos korjaus tapauksia on paljon.
Joulun aikana / sen jälkeen on tullut paljon korjattavia konsoleita, joiden korjaamisessa menee valitettavasti runsaasti aikaa, ja nämä tapaukset ovat luonnollisesti ruuhkauttaneet asennuspistettä.
Eikö olisi edullisinta ja nopeinta vaihtaa wii:hin koko se levyasema jos siinä on kerran poltettu johtimia ja jopa komponentteja rikki. sehän on kadella pikaliittimellä kiinni. Eihän uuden levyaseman hinta voi olla paha jos Wii maksaa uutena jopa alle 250€
Tosta kannattanee laittaa mailia tilaukset(at)modpiiri.com ja neuvotella sieltä.
Eikö olisi edullisinta ja nopeinta vaihtaa wii:hin koko se levyasema jos siinä on kerran poltettu johtimia ja jopa komponentteja rikki. sehän on kadella pikaliittimellä kiinni. Eihän uuden levyaseman hinta voi olla paha jos Wii maksaa uutena jopa alle 250€
Netissähän kyllä myydään dvd-asemia valmiiksi modattuinakin. Eli, jos tuntuu siltä, että ryssit asemasi pahemman kerran, kannattaa varmaan ostaa suoraan sellainen.
Joulujoonas
29.02.2008, 18:08
Sain konsolin modattuna tänään. Joten 5 viikkoa siinä meni.
didlidoo
02.03.2008, 21:55
Netissähän kyllä myydään dvd-asemia valmiiksi modattuinakin. Eli, jos tuntuu siltä, että ryssit asemasi pahemman kerran, kannattaa varmaan ostaa suoraan sellainen.
Kerro ihmeessä mistä wii:n asemia saa ostaa...
kysy tilaukset(at)modpiiri.com niin sieltä löytyy
didlidoo
03.03.2008, 18:52
kysy tilaukset(at)modpiiri.com niin sieltä löytyy
Archie on innokas edustaja, niin kuin ne kaikki ovat. Mutta jos pystytte pitämään sen minkä lupaatte niin se on toinen asia... :)
Noita Wii: levyasemia ei muuten löydy modpiiristä . Ja se viisi viikkoa joka Joulujoonaksella meni niin kuullostaa kyllä pitkältä toimitusajalta. Ettäkös Nopea ja luotettava, WWW.MODPIIRI.COM hmm.. :rolleyes: luotettava voi olla, muttei nopea. Kuulin että voi mennä viikkoja ennen kuin ne edes hakee konsolit postista.
No Archie, onko sinulla sanottavaa tähän ? :cool:
Archie on innokas edustaja, niin kuin ne kaikki ovat. Mutta jos pystytte pitämään sen minkä lupaatte niin se on toinen asia... :)
Noita Wii: levyasemia ei muuten löydy modpiiristä . Ja se viisi viikkoa joka Joulujoonaksella meni niin kuullostaa kyllä pitkältä toimitusajalta. Ettäkös Nopea ja luotettava, WWW.MODPIIRI.COM hmm.. :rolleyes: luotettava voi olla, muttei nopea. Kuulin että voi mennä viikkoja ennen kuin ne edes hakee konsolit postista.
No Archie, onko sinulla sanottavaa tähän ? :cool:
Asennuspalvelu linkin alla lukee aika selvästi Oulun toimipisteestä:
Huom! Asennuspalvelu on ruuhkautunut Oulussa, varaudu odottamaan konsolia.
Wii asemia kyllä löytyy modpiiristä, eli älä huoli :D Laita vain mailia kuten neuvoin.
Itse lähetetyistä koneista, tässä kertauksen vuoksi:
Jotkut lähettävät konsoleita, joita on itse yritetty asentaa ja esim. johtimia poltettu poikki, jolloin korjauksessa menee aikaa, kun etsii uudet asennuspisteet tai tekee mahdolliset hyppylangat. Nämä tietysti viivästyttävät asennuksia, jos korjaustapauksia on paljon.
Joulun aikana / sen jälkeen on tullut paljon korjattavia konsoleita, joiden korjaamisessa menee valitettavasti runsaasti aikaa, ja nämä tapaukset ovat luonnollisesti ruuhkauttaneet asennuspistettä Oulussa. Voit lähettää Wiin Jyväskylään asennukseen, jossa ei ole ruuhkaa.
Ehdottamasi wii aseman vaihto on ihan hyvä idea, mutta harva on valmis maksamaan uudesta dvd-asemasta niin paljoa, kuin mitä se tällä hetkellä maksaa.
didlidoo
04.03.2008, 13:38
Asennuspalvelu linkin alla lukee aika selvästi Oulun toimipisteestä:
Huom! Asennuspalvelu on ruuhkautunut Oulussa, varaudu odottamaan konsolia.
Wii asemia kyllä löytyy modpiiristä, eli älä huoli :D Laita vain mailia kuten neuvoin.
Itse lähetetyistä koneista, tässä kertauksen vuoksi:
Jotkut lähettävät konsoleita, joita on itse yritetty asentaa ja esim. johtimia poltettu poikki, jolloin korjauksessa menee aikaa, kun etsii uudet asennuspisteet tai tekee mahdolliset hyppylangat. Nämä tietysti viivästyttävät asennuksia, jos korjaustapauksia on paljon.
Joulun aikana / sen jälkeen on tullut paljon korjattavia konsoleita, joiden korjaamisessa menee valitettavasti runsaasti aikaa, ja nämä tapaukset ovat luonnollisesti ruuhkauttaneet asennuspistettä Oulussa. Voit lähettää Wiin Jyväskylään asennukseen, jossa ei ole ruuhkaa.
Ehdottamasi wii aseman vaihto on ihan hyvä idea, mutta harva on valmis maksamaan uudesta dvd-asemasta niin paljoa, kuin mitä se tällä hetkellä maksaa.
Ok. On siis ristiriitaisia tietoja tästä. Kun olen kuullut että joku kysyi modpiiristä että jos kannataisi laittaa uuden levyaseman jos se on juotettu täynnä siltoja ja johtimia poikki. Mutta sieltä oli tullut vastausta että se olis kyllä hyvä idea jos niitä levyasemia olisi saatavissa.
Mitä minä ajan takaa tässä on se ,että niin kuin Suomessa on kaikkialla aika kovat tuntitaksat. Ja sen tähden ei varmaan kannata laittaa kauheasti työtunteja niihin korjauksiin, vaan asennetaan uusi levyasema, ja aloitetaan modaaminen puhtaalta pöydältä.
Mutta Jos uuden levyaseman hinta on korkeampi kuin kokonaan uusi Wii niin sehän on sitten toinen asia, siinä tapauksessa vois ajatella ettei kukaan olisi valmis maksamaan.
Ok. Archie tehään kopromissi ja sanotaan että Modpiiri.com on "Jyväskylässä Nopea ja luotettava" ja "Oulussa vain luotettava". :D
Jos ei edes hae konsoleita postista pariin viikkoon, niin silloin näen asian niin ettei edes yritä olla nopea. :confused:
Ja voiko vieläkin olla ruuhkaa joulun jäljeltä, kohtahan alkaa kesälomat. :D
Ok. On siis ristiriitaisia tietoja tästä. Kun olen kuullut että joku kysyi modpiiristä että jos kannataisi laittaa uuden levyaseman jos se on juotettu täynnä siltoja ja johtimia poikki. Mutta sieltä oli tullut vastausta että se olis kyllä hyvä idea jos niitä levyasemia olisi saatavissa.
Mitä minä ajan takaa tässä on se ,että niin kuin Suomessa on kaikkialla aika kovat tuntitaksat. Ja sen tähden ei varmaan kannata laittaa kauheasti työtunteja niihin korjauksiin, vaan asennetaan uusi levyasema, ja aloitetaan modaaminen puhtaalta pöydältä.
Mutta Jos uuden levyaseman hinta on korkeampi kuin kokonaan uusi Wii niin sehän on sitten toinen asia, siinä tapauksessa vois ajatella ettei kukaan olisi valmis maksamaan.
Ok. Archie tehään kopromissi ja sanotaan että Modpiiri.com on "Jyväskylässä Nopea ja luotettava" ja "Oulussa vain luotettava". :D
Jos ei edes hae konsoleita postista pariin viikkoon, niin silloin näen asian niin ettei edes yritä olla nopea. :confused:
Ja voiko vieläkin olla ruuhkaa joulun jäljeltä, kohtahan alkaa kesälomat. :D
Jep, erikseen hankittava asema on suhteessa wiin hintaan todella kallis.
Oulusta sen verran, että siellä on aika pieni toimipiste, jossa tilaa on todella niukasti.
Siksi Oulussa konsoleita otetaan postista matkaan, aina vasta kun vanhat on saatu korjattua / tehtyä. Ruuhkaa tosiaan tekee nuo itse kolvaillut konsolit, joita on joskus jopa mahdoton korjata. Pahoittelemme tuota Oulun ruuhkaa, mutta tosiaan Jyväskylässä onnistuu nopeasti.
didlidoo
05.03.2008, 14:50
Jep, erikseen hankittava asema on suhteessa wiin hintaan todella kallis.
Oulusta sen verran, että siellä on aika pieni toimipiste, jossa tilaa on todella niukasti.
Siksi Oulussa konsoleita otetaan postista matkaan, aina vasta kun vanhat on saatu korjattua / tehtyä. Ruuhkaa tosiaan tekee nuo itse kolvaillut konsolit, joita on joskus jopa mahdoton korjata. Pahoittelemme tuota Oulun ruuhkaa, mutta tosiaan Jyväskylässä onnistuu nopeasti.
Ok. Kiitos vastuksista Archie. Joskus pitää kauankin vääntää kättä hakalien asiakkaiden kanssa, kun on epäileväinen kaikille ja kaikkea kohtaan. :p
Eiköhän se mun konsoli sinne modpiirin asennuspöydälle joudu vielä tässä jossain vaiheessa. :)
Vai että 5 Viikkoa.. Sairasta. On sikäli outoa, että 2 päivää sen jälkeen kun lähetin Wii:ni Ouluun, sivulle tuli tieto että Jyväskylässäkin modataan Wii:tä...
Minulla ei ole hermoja 5 Kokonaiseen viikkoon joten onko mahdollista että Saisin Wiini takaisin Heti?
Tai olisko mahdollista että lähettäisitte Wii:ni Jyväskylään. Jos olisi, voisit mainita asiasta Archie ja voisin meilata Infoatmodpiiri.comiin... Mutta tosin on outoa että kun kysyin Infoatmodpiiristä arvioutua odotus aikaa vastaaja sanoi että 2 Vkoa.
Lähetin Wiini ouluun 24.2.. Voisitko varmistaa Arviodun odotus ajan jos mahdollista..?
Huomasin Modpiiri.comin mainoksen ja siinä selvästikkin valehdellaan ;) En voi sano että 5vkoa oisi nopea aika.
Lähetin Wiini ouluun 24.2.. Voisitko varmistaa Arviodun odotus ajan jos mahdollista..?
Huomasin Modpiiri.comin mainoksen ja siinä selvästikkin valehdellaan ;) En voi sano että 5vkoa oisi nopea aika.
Itse voin vahvistaa sun tilauksen ajan, tulee olemaan pitkä!
Oma Wii:ni lähti modpiirin asennukseen...
Oma tarinan meni jotenkunten tälleen:
Tiedossa oli että Wii tulee viikonlopulla, joten tilasin modpiirin jo valmiiksi kotiin. Enpä tullut huomioineeksi että tietenkin uusi wii on tuota uutta mallia johon ei tuo wiikey enää sovi, joten mulla oli sittein ylimääräinen käyttämätön wiikey + alk.per. modaamaton wii.
Olin sähöpostilla yhteydessä modpiiri.com myyntiin jossa sovimme että lähetän tuon modpiirin, sekä wiin heille ja he asentavat siihen D2Ckeyn ja tuo maksamani wiikeyn hinta vähennetään asennushinnasta. Eli siis kaikinpuolin mukavankuuloinen diili (Joskin kaikille ketä uutta on ostamassa, ehdottomasti kannattaa ostaa uutena jo suoraan modattuna, hinta kutakuinkin sama + takuuta, jälkeen modattunahan takuu raukeaa heti).
Lähetin oman Wii:ni ja tuon Wiikeyn 6.2.2008 Ouluun (Kummaa että Ouluun nimenomaan käskettin lähettää, sillä siellähän sitä ruuhkaa näyttää olevan, toisin kuin Jyväskylässä... Vai onko tämä Jyväshyvän asennuspiste sitten kuukauden sisällä avattu, tiedä siitä sitten...)
Pari kertaa Wii:sä kysellyt, vastausta tullut että ruuhkaa on pidellyt ja odottelemalla se Wii sieltä sitten joskus saapuu... Tässä vielä odotellaan...
Tavallaan ymmärrän, tavallaan en... Työskentelen itsekin ammatissa jossa toisinaan ruuhkaisaa... Parissa päivässä luvatut työt saattaa venähtää useampaan viikkoon, pahimmillaan jopa kuukauteen.
Onhan näitä... Toivon vaan että tulis se konsoli niin pääsis muori taas pelailee... Itse kun lähinnä PC:llä pelailen...
Itse voin vahvistaa sun tilauksen ajan, tulee olemaan pitkä!
Oma Wii:ni lähti modpiirin asennukseen...
Oma tarinan meni jotenkunten tälleen:
Tiedossa oli että Wii tulee viikonlopulla, joten tilasin modpiirin jo valmiiksi kotiin. Enpä tullut huomioineeksi että tietenkin uusi wii on tuota uutta mallia johon ei tuo wiikey enää sovi, joten mulla oli sittein ylimääräinen käyttämätön wiikey + alk.per. modaamaton wii.
Olin sähöpostilla yhteydessä modpiiri.com myyntiin jossa sovimme että lähetän tuon modpiirin, sekä wiin heille ja he asentavat siihen D2Ckeyn ja tuo maksamani wiikeyn hinta vähennetään asennushinnasta. Eli siis kaikinpuolin mukavankuuloinen diili (Joskin kaikille ketä uutta on ostamassa, ehdottomasti kannattaa ostaa uutena jo suoraan modattuna, hinta kutakuinkin sama + takuuta, jälkeen modattunahan takuu raukeaa heti).
Lähetin oman Wii:ni ja tuon Wiikeyn 6.2.2008 Ouluun (Kummaa että Ouluun nimenomaan käskettin lähettää, sillä siellähän sitä ruuhkaa näyttää olevan, toisin kuin Jyväskylässä... Vai onko tämä Jyväshyvän asennuspiste sitten kuukauden sisällä avattu, tiedä siitä sitten...)
Pari kertaa Wii:sä kysellyt, vastausta tullut että ruuhkaa on pidellyt ja odottelemalla se Wii sieltä sitten joskus saapuu... Tässä vielä odotellaan...
Tavallaan ymmärrän, tavallaan en... Työskentelen itsekin ammatissa jossa toisinaan ruuhkaisaa... Parissa päivässä luvatut työt saattaa venähtää useampaan viikkoon, pahimmillaan jopa kuukauteen.
Onhan näitä... Toivon vaan että tulis se konsoli niin pääsis muori taas pelailee... Itse kun lähinnä PC:llä pelailen...
Pahoittelemme viivettä tuossa asennuksessa.
Wii asennus otettiin Jyväskylään auttamaan Oulun ruuhkaa.
On tullut paljon korjattavia konsoleita, joiden korjaamisessa menee valitettavasti runsaasti aikaa, ja nämä tapaukset ovat luonnollisesti ruuhkauttaneet asennuspistettä Oulussa.
Tuossa olet oikeassa, että valmis paketti kannattanee ostaa.
Pääsee huomattavasti helpommalla kun ei tarvitse konsolia lähetellä edes takaisin ja hintakin tulee halvemmaksi yleensä.
Selvittelin asiaa ja konsoli on viety postiin perjantaina postiin koodilla JJFI61133600000602211
Konsoli näyttää olevan Turun postissa, kannattaa käydä postissa ja kysyä mikä siellä postissa mättää.
Mainos koskee tuotteita joita tilaat. Asennustyö on luonnollisesti hieman eriasia.
Meille on valitettavasti tullut paljon itse asennuksia yrittäneiltä korjattavia konsoleita, joiden korjaamisessa menee erittäin runsaasti aikaa, ja nämä tapaukset ovat luonnollisesti ruuhkauttaneet asennuspistettä Oulussa.
Pistin tänään menemään Wii:n Jyväskylään, että kauan siinä menee.
Toivoisin saavani takaisin n. 2 viikon sisällä.
Wii asennus otettiin Jyväskylään auttamaan Oulun ruuhkaa.
On tullut paljon korjattavia konsoleita, joiden korjaamisessa menee valitettavasti runsaasti aikaa, ja nämä tapaukset ovat luonnollisesti ruuhkauttaneet asennuspistettä Oulussa.
Tarkoittaako tuo että Kaikki (Tai ainakin Monta) Wii:tä on lähetetty Jyväskylään, vai pelkästään Tumphun Wii? Omani on kohta siellä jo kolmasta viikkoa ja tahtoisin päästä pelaaman.. :P Voisitko Archie arvioda oman odotusaikani jos mahdollista? Lähetin omani kai joskus 24.2-28.2.. en ole aivan varma mutta tuossa välissä. -_-'
Jyväskylässä on 2 kpl Wiitä, toinen on 10.3 lähetetty ja toinen aikaisemmin.
OlviQ, mikäköhän on nimesi? Tai millä nimellä konsoli lähetetty? Luulenpa että konsolisi on jo tehty ja postissa.
Toinen konsoli on sellainen jota on itse yritetty modata. Yritimme soittaa gsm numeroon, mutta annettu numero ei vastaa. Olisi hieman sovittava että mitä konsolin kanssa tehdään, kun ei lue edes alkuperäisiä ja ruuvit yms puuttuu ku tänne tuli.
Noista kannattaa kysyä suoraan tilaukset(at)modpiiri.com, eli OlviQ laita mailia niin saat vastauksen / seurantanumeron.
Vaihda tuo (at) merkki --> @
Eikö mun Wii ole tullut vielä Jyväskylään, vaikka lähetin viime perjantaina?
Tunnetusti posti ei kulje viikonloppuna.
Lienee ehkä fiksuinta laittaa mailia tilaukset(at)modpiiri.com
Jyväskylässä on 2 kpl Wiitä, toinen on 10.3 lähetetty ja toinen aikaisemmin.
OlviQ, mikäköhän on nimesi? Tai millä nimellä konsoli lähetetty? Luulenpa että konsolisi on jo tehty ja postissa.
Toinen konsoli on sellainen jota on itse yritetty modata. Yritimme soittaa gsm numeroon, mutta annettu numero ei vastaa. Olisi hieman sovittava että mitä konsolin kanssa tehdään, kun ei lue edes alkuperäisiä ja ruuvit yms puuttuu ku tänne tuli.
Noista kannattaa kysyä suoraan tilaukset(at)modpiiri.com, eli OlviQ laita mailia niin saat vastauksen / seurantanumeron.
Vaihda tuo (at) merkki --> @
Omaani ei ole yritetty modata, ja kyllä siinä ruuvitkin on ollut tallella kun lähetetty. Meilaan tilaukset(at)modpiiri.comiin ja kyselen sitten sieltä.
Jep, noista kannattaa laittaa aina mailia suoraan tilaukset(at)modpiiri.com
Täällä foorumilla on aika hankala selvitellä, koska en asennustilannetta suoraan näe tästä ja asiakkaiden nimiä yms yhteystietoja ei liene järkevää kirjoitella foorumeilla.
Mikäli olet lähettänyt konsolin Ouluun, voit tiedustella sitä
info(at)modpiiri.com osoitteesta.
Ystävällisin terveisin,
Modpiiri.com
Tuollainen vastaus tuli, pitäisikö sinne mailata?
Jos olet sen Ouluun lähettänyt.
Jos olet sen Ouluun lähettänyt.
....Etkös juuri puhunut tilauksetatmodpiiri.comista?.. aivan sama, pistän Mailia menemään infoon.
Joka tapauksessa katsoin juuri Jyväskylän pisteen wii asennusten tilanteen, ja sieltä on kaikki tehty, yhtään ei ole jonossa.
Tilasin viime sunnuntaina (27.4.) modatun XBOX360:n tästä puljusta. Vieläkään ei ole laitteesta kuulunut, vaikka 24 tunnin sisällä luvataan toimittaa. Sähköposteihin on kyllä vastattu, mutta kun kysyin toimitusajoista, käskettiin kysyä toisesta osoitteesta, info@modpiiri.com. Sieltä ei ole vastattu. Mikähän mahtaa olla toimitusaika tällä hetkellä?
Ammattilainen
04.05.2008, 23:26
Tämä liike ei osaa muuta kuin lupailla erinäisiä asioita. Kokemusta on.
Tilasin viime sunnuntaina (27.4.) modatun XBOX360:n tästä puljusta. Vieläkään ei ole laitteesta kuulunut, vaikka 24 tunnin sisällä luvataan toimittaa. Sähköposteihin on kyllä vastattu, mutta kun kysyin toimitusajoista, käskettiin kysyä toisesta osoitteesta, info@modpiiri.com. Sieltä ei ole vastattu. Mikähän mahtaa olla toimitusaika tällä hetkellä?
Xbox 360 asennusaika on n. 1-2 arkipäivää asiakkaan maksun saapumisesta. Eli jos olet maksanut tilauksen, niin konsolin pitäisi saapua tällä viikolla.
Oulun päässsä on ollut verkonhuolto, mm pppoe clientit jää pois palvleuntarjoajalta, jonka takia info(at)modpiiri.com email osoitteessa on ollut katkoksia. Tänään kuitenkin kaikki mailit ovat saatu serveriltä ja niihin vastataan parhaillaan. Pahoittelemme katkoksia.
Tämä liike ei osaa muuta kuin lupailla erinäisiä asioita. Kokemusta on.
Laitappa viestiä tilaukset(at)modpiiri.com niin selvitetään asia.
Jos olet jotenkin pettynyt palveluumme, niin laitetaan hyvityksiä tulemaan.
Oulun päässsä on ollut verkonhuolto, mm pppoe clientit jää pois palvleuntarjoajalta, jonka takia info(at)modpiiri.com email osoitteessa on ollut katkoksia. Tänään kuitenkin kaikki mailit ovat saatu serveriltä ja niihin vastataan parhaillaan. Pahoittelemme katkoksia.
Miten Oulun hemmon nettikatkokset vaikuttaa siihen miten teidän sähköpostit saapuu Int2000 palvelimelle Turkuun (vai onko nykyään noidenkin palvelimet kaikki Virossa)?
Ammattilainen
05.05.2008, 12:02
Laitettu on viestiä mutta mitään ei kuulu.
Xbox 360 asennusaika on n. 1-2 arkipäivää asiakkaan maksun saapumisesta. Eli jos olet maksanut tilauksen, niin konsolin pitäisi saapua tällä viikolla.
Vielä ei ole muuten vastattu tuolta. Maksoin sen tilausta seuraavana päivänä (28.4.) tilisiirtona. Oma pankkitilinikin on samassa pankissa kuin modpiiri.com:in, joten rahojenkin pitäisi olla perillä saman tien. Tilasin toki aika rankasti modatun boksin, eli modchip + tuulettimet + kotelo, mutta oletan että te ammattilaisina polkaisette tuollaisen valmiiksi vähintään tunnissa. Varastosaldon mukaan kaikkia tuotteita oli "hyllyllä".
Vielä ei ole muuten vastattu tuolta. Maksoin sen tilausta seuraavana päivänä (28.4.) tilisiirtona. Oma pankkitilinikin on samassa pankissa kuin modpiiri.com:in, joten rahojenkin pitäisi olla perillä saman tien. Tilasin toki aika rankasti modatun boksin, eli modchip + tuulettimet + kotelo, mutta oletan että te ammattilaisina polkaisette tuollaisen valmiiksi vähintään tunnissa. Varastosaldon mukaan kaikkia tuotteita oli "hyllyllä".
Kotelo ja tuuletin piti valitettavasti lähettää erikseen Ouluun, jolloin posti ottaa väkisin sen muutaman päivän tavaroiden siirrosta. Tunnissa ei oikein kunnollista jälkeä tule. Konsolit täytyy kuitenkin asentaa todella huolella, että ne kestävät postin käsittelyn yms mahdolliset kolhut. Juotokset pitää tehdä todella huolella ja pitäähän konsoli myös testata huolella. Valitettavasti tämä vie oman aikansa. Pyrimme toimittamaan konsolit aina mahdollisimman nopeasti.
Suivaantunut
14.06.2008, 11:31
Mun konsoli seiso kans postissa pari viikkoa oulussa ja sähköpostiin ei vastata sekä luvatusta asennusajasta ei tietoakaan. Kohta alkaa varmaan kesälomat ja menee syksyyn ilmeisesti ennenko oulusta laitettaan pois saa. Pikkuhiljaa alkaa paskanmaku olla suussa. Jos viikkotolkulla kone seisoo jossain ja silti pitäs olla nopee ja ystävällinen palvelu ja maksaa siitä viel täys hinta ni alkaa pikkuhiljaa olla viiminen kerta ko oon koko puljun kanssa tekemisissä.
Nyt on tullut markkinoille uutta wii mallia ja modpiirit menivätkö uusiksi? - laitoin d2pro9 tilaukseen tuleekohan tuohon nyt muutos?
ps. onko parempi kyselle suoraan sp:llä vai tämän kautta :)
Eihän modpiirit mitenkään "uusiksi" menneet. Samat modit toimii vanhemmissa asemissa kuten ennenkin ja jollei vastaan tule uutta D2C2 asemallista Wiitä, niin ei tarvitse laittaa D2Pro/9 modia.
Niin ja oliko Modpiiri mukamas ilmoittanut, että heiltä löytyy D2Pro/9 modia? Ei ainakaan sivuilla mitään mainintaa.
kävi niin että tuli uutta wiitä ja nykyset modit eivät toimi vakaasti. Odotellaan ensiviikkon uutta modia jotta toimisi vakaasti.
kyllä sivuilta löytyy wii+modi yhdistelmällä.
Itse asiasa sielä on tarkalleen D2Pro 9-johdon asennuksella. Tällä varmaan ajetaan alunperin D2Pro+SPI yhdistelmää, joihin sielä onkin kamppeet erikseen myytävänä. D2Pro/9 on nimenomaan modi, jossa on D2C2 asemaa tukeva FPGA plus tietysti samalla PCB:llä se Flash-muisti kiinteänä.
...ja kyllä ne D2Pro+SPI yhdistelmätkin pelaa ihan "vakaasti", jos ne ylipäätään on toimiakseen. Olikohan se nyt niin, että osassa D2C2-asemissa tuo D2Pro+SPI sekä Wasabi (Original) pelaa ihan hyvin. Argonin SPI-mallihan sisältää kloonin D2Pro:n 9-johdon firmiksestä. Alunperin se käytti Wasabin.
Niin ja oliko Modpiiri mukamas ilmoittanut, että heiltä löytyy D2Pro/9 modia? Ei ainakaan sivuilla mitään mainintaa.
Täältä löytyy D2Pro 9-johdon versiota:
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=598&ak=1&cid=26
Täältä löytyy D2Pro 9-johdon versiota:
http://www.modpiiri.com/?sivu=lisatieto&id=598&ak=1&cid=26
Joo joo, varmaan nyt, muttei sillon kun alunperin oli puhetta (Mikä idiootti).
hei modpiirin edustaja.. Olette ilmeisesti saaneet uutta piiriä, saatteko postitettavaksi ensimmäisiä eriä millon? :)
hei modpiirin edustaja.. Olette ilmeisesti saaneet uutta piiriä, saatteko postitettavaksi ensimmäisiä eriä millon? :)
D2Pro9 oli viime viikolla pieni testierä, jotka meni jo viime viikolla.
Isompi erä saapui äsken ja tänään / huomenna lähtee konsolia liikkeelle.
Kiitoksia tiedosta. Työn iloo!
00520 aluelle lähtevä konsoli kärjessä tulemaan :D
Täytyyhän sinun väärät väittämät korjata. Piiriä sattui olemaan myös viime viikolla pieni testierä, mutta sitä ei riittänyt kuin asennettaviin konsoleihin, joten sen verran nosta sinun valehteluista.
Jälleen kerran mainiota toimintaa Foorumin pitäjältä kun oikein idiootiksi haukutaan. GJ!
Täytyyhän sinun väärät väittämät korjata. Piiriä sattui olemaan myös viime viikolla pieni testierä, mutta sitä ei riittänyt kuin asennettaviin konsoleihin, joten sen verran nosta sinun valehteluista.
Jälleen kerran mainiota toimintaa Foorumin pitäjältä kun oikein idiootiksi haukutaan. GJ!
Kokemuksesta voin sanoa, että todennäköisesti puhut paskaa. Sinulla tuskin on ollut mitään "pikku erää". Mutta se on sen sama mitä höpiset. Fakta on kuitenkin se, että sinulla on ollut tarjolla esim. koko tämänkin viikon sivujen perusteella D2Pro "9-johdon" konepaketteja. Näillä "9 johdon asennuksilla" todennäköisesti tuumailet D2Pro+SPI yhdistelmää, joka on identtinen D2Pro/9 modin kanssa, jollei lasketa D2C2 tukea, jota ei luonnollisesti tarvita, jos modi on vanhemmassa asemassa, kuin D2C2. Vai pidätkö lämpimiksesi varastosaldoa pikkasen plussalla, että tippuu tilauksia?
BTW: Lakkaa myöskin mainostamisesi, koska sinulla ei ole siihen enää oikeutta, koska satuit sössimään sopimuksesikin.
Kokemuksesta voin sanoa, että todennäköisesti puhut paskaa. Sinulla tuskin on ollut mitään "pikku erää". Mutta se on sen sama mitä höpiset. Fakta on kuitenkin se, että sinulla on ollut tarjolla esim. koko tämänkin viikon sivujen perusteella D2Pro "9-johdon" konepaketteja. Näillä "9 johdon asennuksilla" todennäköisesti tuumailet D2Pro+SPI yhdistelmää, joka on identtinen D2Pro/9 modin kanssa, jollei lasketa D2C2 tukea, jota ei luonnollisesti tarvita, jos modi on vanhemmassa asemassa, kuin D2C2. Vai pidätkö lämpimiksesi varastosaldoa pikkasen plussalla, että tippuu tilauksia?
BTW: Lakkaa myöskin mainostamisesi, koska sinulla ei ole siihen enää oikeutta, koska satuit sössimään sopimuksesikin.
Viime viikolla tuli 10 kpl d2pro9 piiriä. Käsittämätöntä että valehtelet täällä meidän toiminnasta. En jaksa enempää kirjoitella koska tunnut olevan hieman vainoharhainen tai muuten sekaisin.
BTW: Itse rikoit sopimuksen pykälää numero 4 ensimmäisenä ja joudut siitä myös vastuuseen.
Viime viikolla tuli 10 kpl d2pro9 piiriä. Käsittämätöntä että valehtelet täällä meidän toiminnasta. En jaksa enempää kirjoitella koska tunnut olevan hieman vainoharhainen tai muuten sekaisin.
Se on hyvä, että on tullut. Olihan tuolla valmiissa pelikonsolipaketeissakin sitten jossain vaiheessa noita D2Pro/9 koneita, vaan ei eksynyt tälle sankarille sitten vaikka oli tilannut moisen jo aikapäiviä sitten? Ette jaksanut lähettää vai pidätkö varastosaldoa plussalla ihan huvikseen?
BTW: Itse rikoit sopimuksen pykälää numero 4 ensimmäisenä ja joudut siitä myös vastuuseen.
Sopimuksen kohta neljä sanoo:
"Foorumeilla (www.consoleforums.net) tulee Modpiiri.commille mainosbanneri samanlailla kuin muillakin mainostajilla."
Viittaat varmaan tuohon isoon banneriin viestiketjujen välissä minkä otin pois ensin? Sehän alunperinkin kuului suulliseen erilliseen sopimukseen, jonka ehdot varmaan tiedätkin? Tietenkään suullista sopimusta ei voi mitenkään todistaa puolin eikä toisin, mutta hyviin liikemiestapoihin kuuluu siitä pitää kiini?
Enywey... Otin mainoksen vasta sen jälkeen pois, kun ilmeni näitä sinun kirjallisten lausontojen levityksiä minusta. Sehän rikkoi kohtaa 13, jonka putteissa sopimus raukeaa käytännössä heti, jollei päästä yhteisymmärrykseen. Noh. Tämän teitin lakimiehen kanssa "soviteltiin". Varatuomari Pekka Lyytinen Jyväskylästä käytännössä uhkaili jne. Näin ollen mnulle ei jäänyt muuta mahdollisuutta, kuin purkaa koko sopimus kanssanne.
Mutta pistäähän se vituttaan kun maksoo pari tonttua ja ite ryssii sitten.
Ylipäätään soitit ja halusit silloin uudestaan yhteispeliä, kun sopimusta tehtiin. Todellisuudessa ilmeisesti halusit jollain lailla lahjoa minua hiljaikseksi.
Enywey... Otin mainoksen vasta sen jälkeen pois, kun ilmeni näitä sinun kirjallisten lausontojen levityksiä minusta. Sehän rikkoi kohtaa 13, jonka putteissa sopimus raukeaa käytännössä heti, jollei päästä yhteisymmärrykseen. Noh. Tämän teitin lakimiehen kanssa "soviteltiin". Varatuomari Pekka Lyytinen Jyväskylästä käytännössä uhkaili jne. Näin ollen mnulle ei jäänyt muuta mahdollisuutta, kuin purkaa koko sopimus kanssanne.
Niin meinaatko "kirjallisten lausontojen levityksiä minusta" sitä kommenttia jossa kerroin että sinun asennuksissa voi tulla ongelmia? Tämä siis sen jälkeen kun sinulta oli tullut noita playstation 2 konsoleita rikottuna takaisin useamman kerran. Eikö täällä saisi puhua siis totta?
Mutta pistäähän se vituttaan kun maksoo pari tonttua ja ite ryssii sitten.
Sinähän se päätit yhtäkkiä purkaa sopimuksen ja ryöstää mainostussopimuksen rahat.
Ylipäätään soitit ja halusit silloin uudestaan yhteispeliä, kun sopimusta tehtiin. Todellisuudessa ilmeisesti halusit jollain lailla lahjoa minua hiljaikseksi.
Halusin mainostaa foorumillasi maksua vastaan ja tietysti estää tällaista turhaa kirjoittelua. Eniten harmittaa sinun valheellinen kirjoittelu meidän asioista.
Keskustelua olisi ehkä fiksuin jatkaa sähköpostitse?
Leinonen
26.06.2008, 14:24
Eikä olisi :D Tästä tulee ihan matias13 mieleen :D
Jatkakaa tässä niin pääsen lukemaankin =)
Niin meinaatko "kirjallisten lausontojen levityksiä minusta" sitä kommenttia jossa kerroin että sinun asennuksissa voi tulla ongelmia? Tämä siis sen jälkeen kun sinulta oli tullut noita playstation 2 konsoleita rikottuna takaisin useamman kerran. Eikö täällä saisi puhua siis totta?
Rikottuna? Noh onhan niissä toki takuu. :D
No mutta kohta 13 kieltää molemmin puolin haitallisen sisällön levittämisen. Sitä kohtaa rikoit. Sillä ei sinänsä ole merkitystä onko sisällössä perää.
Enkä siis vittaa täällä foorumeilla kirjoitettuihin asioihin. Tarkoitan ihan mitä sieltä päästä on ihan kirjallisena paperina lähtenyt tai suullisena lausuntona. Siitä on näyttöä.
Sinähän se päätit yhtäkkiä purkaa sopimuksen ja ryöstää mainostussopimuksen rahat.
Kyllä ja hyvä, että nyt myönnät, että se olin nimenomaan minä. Vetosin kohtaan 13 ja suullisen sopimuksen kohdalla vetosin Timo Hyytisen sähköposteihin, jotka on siis nyt tutkinnassa laittomana uhkauksena. Ne tuli kaiken lisäksi melko puun takaa, kun juuri oltiin tämän "Lauran" (vaimosi?) kanssa puhuttu asiat selväksi ja oli tarkoitus jatkaa kuten ennenkin.
Halusin mainostaa foorumillasi maksua vastaan ja tietysti estää tällaista turhaa kirjoittelua. Eniten harmittaa sinun valheellinen kirjoittelu meidän asioista.
Eli halusit lahjoa, ettei tule ilkeitä asiasisältöjä.
Ehkä, mutta eiköhän ne keskustelut ole jo käyty. Siitä pitää jo yksin Pekka Lyytinen huolen. On muuten harvinaisen asiaton asianajaja.
Tosta kohdasta neljä vielä, että olisitko sinä sitten ollut valmis poistattamaan foorumeiltani kaikki mainokset, jos muutkin mainostajat olisi lähteneet? Sehän olisi pilkulleen sopimuksen mukaista.
Rikottuna? Noh onhan niissä toki takuu. :D
Niin asentamasi konsolithan kävivät jo 4 kerta huollossa, ja lopuksi päätit 1 ½ kuukauden jälkeen lähettää ne postiennakolla jälleen kerran rikkinäisinä takaisin. Eli eipähän sinne uskalla oikein mitään lähettää.
No mutta kohta 13 kieltää molemmin puolin haitallisen sisällön levittämisen. Sitä kohtaa rikoit. Sillä ei sinänsä ole merkitystä onko sisällössä perää.
Eihän sopimus sillä rikkoonnu jos puhutaan totta.
Itse rikoit jo aikaisemmin sopimusta sanomalla että asennuksesi ovat nyt korjattu ja lähtevät postiin (tuli sitten 2 viikon päästä rikkinäisinä edelleen), eli valehtelit ja toteutit haitallista toimintaa.
Kyllä ja hyvä, että nyt myönnät, että se olin nimenomaan minä. Vetosin kohtaan 13 ja suullisen sopimuksen kohdalla vetosin Timo Hyytisen sähköposteihin, jotka on siis nyt tutkinnassa laittomana uhkauksena.
Timon ja sinun väliset asiat eivät liity tähän, ne ovat teidän henkilökohtaista sähköpostikeskustelua. Tuota ennen olit jo itse rikkonut sopimuksen kohtaa 13.
Ehkä, mutta eiköhän ne keskustelut ole jo käyty. Siitä pitää jo yksin Pekka Lyytinen huolen. On muuten harvinaisen asiaton asianajaja.
Nuo ovat sinun ja Pekan välisiä asioita, niistä en oikein osaa sanoa. Mutta ainahan vika on joissain muissa kuin sinussa.
Niin asentamasi konsolithan kävivät jo 4 kerta huollossa, ja lopuksi päätit 1 ½ kuukauden jälkeen lähettää ne postiennakolla jälleen kerran rikkinäisinä takaisin. Eli eipähän sinne uskalla oikein mitään lähettää.
Eihän sopimus sillä rikkoonnu jos puhutaan totta.
Itse rikoit jo aikaisemmin sopimusta sanomalla että asennuksesi ovat nyt korjattu ja lähtevät postiin (tuli sitten 2 viikon päästä rikkinäisinä edelleen), eli valehtelit ja toteutit haitallista toimintaa.
Valitettavasti sopimus ei kerro pitääkö asian olla totta tai tarua mitä olette levitelleet ja kuten lopun kirjoituksestasi tässä lainauksesta voidaan todeta, niin ei sillä ole sinullekkaan merkitystä.
Todellisuudessahan siinä paketissa oli randomina kaikenlaisia koneita eri ajanjaksoilta ja yksi nistä tuli muistaakseni kuntoon ja loput oli niitä modbon hajottamia koneita, joissa oli se vastusverkko palanut. Olivat siis asiakkaan käytön aikana pimentyneet. Siitä muistaakseni täälläkin aiemmin kirjoittelin.
Postiennakolla lähetin, koska olitte pystyssä asennuksia (ette toki niistä takuukoneista sinänsä) ja otaksuin siinä vaiheessa, etten rahojani muulla keinolla saa.
Timon ja sinun väliset asiat eivät liity tähän, ne ovat teidän henkilökohtaista sähköpostikeskustelua. Tuota ennen olit jo itse rikkonut sopimuksen kohtaa 13.
Herran jestas, siitähän koko juttu lähti, kun sinun isäsi ja sinun takana oleva yhtiön johtaja alkaa uhkailemaan. Onhan sillä nyt hiivatin iso teko kokonaisuudessa!
Nuo ovat sinun ja Pekan välisiä asioita, niistä en oikein osaa sanoa. Mutta ainahan vika on joissain muissa kuin sinussa.
Herran jestas, et osaa sanoa vaikka Pekka on teidän palkkaama asianajaja! Se edustaa teitä, eikä itseään silloin kun se on teidän asioilla ja sinä sanot "ei osaa sanoa".
Kävin paskahuusia pesemässä ja tulikin kuningasajatus mieleen.
Miten voit selittää koneittenne kohtalon noin haitalliseksi ja pahaksi, jos kuitenkin Timolta tulee vielä kuukausienkin jälkeen sähkösposteja, joiden asiasisältö on luokkaa "koneita tulee ensiviikolla lisää, yksi pitäisi olla jo". Ei noita koneita tosin koskaan tullut, mutta kun vastasin ettei koneet ole tervetulleita, niin Timo alkaa uhittelemaan, että pakko ottaa vastaan, koska on tehnyt jonkun sopimuksen koko kesäksi, jolla niitä tulee määräajoin tänne lisää.
Joko te todellakin olette idiootteja koko poppoo ja lähettelette minulle tuhottavaksi uusia konsoleita tai asia on kuten olen asian tähän asti esittänyt julkisesti.
Kävin paskahuusia pesemässä ja tulikin kuningasajatus mieleen.
Miten voit selittää koneittenne kohtalon noin haitalliseksi ja pahaksi, jos kuitenkin Timolta tulee vielä kuukausienkin jälkeen sähkösposteja, joiden asiasisältö on luokkaa "koneita tulee ensiviikolla lisää, yksi pitäisi olla jo". Ei noita koneita tosin koskaan tullut, mutta kun vastasin ettei koneet ole tervetulleita, niin Timo alkaa uhittelemaan, että pakko ottaa vastaan, koska on tehnyt jonkun sopimuksen koko kesäksi, jolla niitä tulee määräajoin tänne lisää.
Joko te todellakin olette idiootteja koko poppoo ja lähettelette minulle tuhottavaksi uusia konsoleita tai asia on kuten olen asian tähän asti esittänyt julkisesti.
Kuten jo sanoin, niin sinun ja Timon puheista en valitettavasti osaa sanoa.
Kuten jo sanoin, niin sinun ja Timon puheista en valitettavasti osaa sanoa.
No se nyt kuitenkin halusi lähettää koneita asennukseen ja onhan se Modpiirin johtaja. Vai koetatko väheksyä Timon asemaa Arma Fennicassa?
Todellisuudessahan siinä paketissa oli randomina kaikenlaisia koneita eri ajanjaksoilta ja yksi nistä tuli muistaakseni kuntoon ja loput oli niitä modbon hajottamia koneita, joissa oli se vastusverkko palanut. Olivat siis asiakkaan käytön aikana pimentyneet. Siitä muistaakseni täälläkin aiemmin kirjoittelin.
Erikoista sinänsä ettet saanut konsoleita kuntoon ja toisekseen hauskaa että syytät huonoista asennuksista piirejä. Kyseiset konsolit ovat onneksi kyllä jo korjattu ja samat piirit toimivat kyseisissä konsoleissa loistavasti. Kannattaisi ehkä johdottaa paremmin ja eristää tarvittavat kohdat niin ongelmia ei tulisi.
Pahinta noissa oli se, että joka kerta kun lähetit ne korjauksesta takaisin, sanoit niiden olevan "nyt kunnossa".
Ainahan voit syyttää piirejä/ muita ihmisiä, mutta joskus kannattaa katsoa peiliin.
Herran jestas, et osaa sanoa vaikka Pekka on teidän palkkaama asianajaja! Se edustaa teitä, eikä itseään silloin kun se on teidän asioilla ja sinä sanot "ei osaa sanoa".
Valitettavasti sinä osaat sotkea asiat niin perinpohjaisesti, että lakimies on oikea mies kanssasi asioimaan. Kanssasi väitellessä tuhraantuu todella paljon aikaa, ettei muut ehdi sitä tekemään. Parasta sinun kanssa keskustellessa on tapasi vääristellä asioita ja muokata viestejä sinulle edullisiksi. Keskustelussa ole mitään järkeä loppuen lopuksi, kun sotket asioita niin paljon keskenään.
No se nyt kuitenkin halusi lähettää koneita asennukseen ja onhan se Modpiirin johtaja. Vai koetatko väheksyä Timon asemaa Arma Fennicassa?
Tässäpä loistava näyte kuinka osaat lähteä sotkemaan keskustelua.
Erikoista sinänsä ettet saanut konsoleita kuntoon ja toisekseen hauskaa että syytät huonoista asennuksista piirejä. Kyseiset konsolit ovat onneksi kyllä jo korjattu ja samat piirit toimivat kyseisissä konsoleissa loistavasti. Kannattaisi ehkä johdottaa paremmin ja eristää tarvittavat kohdat niin ongelmia ei tulisi.
Pahinta noissa oli se, että joka kerta kun lähetit ne korjauksesta takaisin, sanoit niiden olevan "nyt kunnossa".
Ainahan voit syyttää piirejä/ muita ihmisiä, mutta joskus kannattaa katsoa peiliin.
Hyvä, että on tullut kuntoon. Olisinhan minäkin ne saanut jos olisin ne vastusverkot vaihtanut omaan laskuun. ;)
Valitettavasti sinä osaat sotkea asiat niin perinpohjaisesti, että lakimies on oikea mies kanssasi asioimaan. Kanssasi väitellessä tuhraantuu todella paljon aikaa, ettei muut ehdi sitä tekemään. Parasta sinun kanssa keskustellessa on tapasi vääristellä asioita ja muokata viestejä sinulle edullisiksi. Keskustelussa ole mitään järkeä loppuen lopuksi, kun sotket asioita niin paljon keskenään.
Minähän en tehnyt muutakuin purin sopimuksen kohtaan 13 vedoten ja Timo halusi nimenomaan, että Pekka Lyytinen sen hoitaa. Ei siinä sen kummempaa. Sinä mokasit.
Mitähän viestejä olen muokannut omaksi eduksi? Onhan noissa noi merkinnät jos olen editoinut ja nykyisin on jopa ominaisuus, joka kerää historian muokkauksista.
Tässäpä loistava näyte kuinka osaat lähteä sotkemaan keskustelua.
Miten niin? Eikös Modpiiri ole Arma Fennica ja Arma Fennican omistaa Timo Hyytinen? Jos se aikoo lähettää koneita minulle, niin se edustaa samalla modpiiriä, joka on niin perin tyytymätön mun asennuksiin. :D
Miten niin? Eikös Modpiiri ole Arma Fennica ja Arma Fennican omistaa Timo Hyytinen? Jos se aikoo lähettää koneita minulle, niin se edustaa samalla modpiiriä, joka on niin perin tyytymätön mun asennuksiin. :D
Tässä jälleen loistava esimerkki miten sotket keskustelua.
Valitettavasti en ehdi enempää kommentoimaan kirjoituksiasi.
Tässä jälleen loistava esimerkki miten sotket keskustelua.
Valitettavasti en ehdi enempää kommentoimaan kirjoituksiasi.
Niin, äkkiä tulee kiirus kun jää housut kintuissa kiini. :D
Niin, äkkiä tulee kiirus kun jää housut kintuissa kiini. :D
Just, et taida ihan täysillä käydä?
Mitäpä voi kaverilta odottaa jos asuu äitinsä luona ja kasvattaa muurahaisia.
Just, et taida ihan täysillä käydä?
Mitäpä voi kaverilta odottaa jos asuu äitinsä luona ja kasvattaa muurahaisia.
Just tätä koetinkin, että menetät malttisi ja menet tuolle linjalle. :D
Kun Artolta pettää lopullisesti hermo ja se joutuu kertakaikkiaan umpikujaan, niin tuollaistahan sieltä tulee.
Mitä pahaa muuten on asua äidin luona joka vanhuuttaa kaipaa apua? Tai mitä pahaa on murkkujen kasvatuksessa?
Just tätä koetinkin, että menetät malttisi ja menet tuolle linjalle. :D
Kun Artolta pettää lopullisesti hermo ja se joutuu kertakaikkiaan umpikujaan, niin tuollaistahan sieltä tulee.
No sehän on hienoa jos tavoitteesi on vain saada toinen hermostumaan. Kertoo paljon sinun motiiveista kirjoitella. Ei muutakuin onnea vain, tuolla asenteella pääsetkin todella pitkälle.
No sehän on hienoa jos tavoitteesi on vain saada toinen hermostumaan. Kertoo paljon sinun motiiveista kirjoitella. Ei muutakuin onnea vain, tuolla asenteella pääsetkin todella pitkälle.
Se on kuule paras keino saada toinen munattua ja aukomaan päätään. On varmaan tosi edustava viestiketju tämäkin, jossa kilpailija alkaa mollaan asiattomuuksilla toista.
Mietin vaan, että jospa olisit vaan ollut hiljaa, niin ei olisi näitä "turhuuksia" tänne tippunut. Minua ne ei toki haittaa, mutta joitain voi.
Sille Laurallehan minä sillon aikoinaan ehdotin, ettei Arto vastailisi foorumeille, koska se ei ole Modpiirille kovin edustavaa. Meni puolisen tuntia, niin Timppahan sieltä soitteli uhkaillen. :D
Pitää korjata, Timo ei soittanut, se kirjoitteli.
Se on kuule paras keino saada toinen munattua ja aukomaan päätään. On varmaan tosi edustava viestiketju tämäkin, jossa kilpailija alkaa mollaan asiattomuuksilla toista.
Puhuit nyt itsesi aikahyvin pussiin. Tässä taidat itse aloittaa. :D
Mietin vaan, että jospa olisit vaan ollut hiljaa, niin ei olisi näitä "turhuuksia" tänne tippunut. Minua ne ei toki haittaa, mutta joitain voi.
Sille Laurallehan minä sillon aikoinaan ehdotin, ettei Arto vastailisi foorumeille, koska se ei ole Modpiirille kovin edustavaa. Meni puolisen tuntia, niin Timppahan sieltä soitteli uhkaillen. :D
Pitää korjata, Timo ei soittanut, se kirjoitteli.
Niin ja edelleen en osaa sinun ja Timon välisistä keskusteluista sanoa.
Puhuit nyt itsesi aikahyvin pussiin. Tässä taidat itse aloittaa. :D
Niin ja edelleen en osaa sinun ja Timon välisistä asioista keskusteluista sanoa.
No joo, menin sanomaan idiootiksi, joka tulee lähinnä mieleen, kun A Mainostat täällä vaikka sinulla ei ole siiihen enää oikeutta ja B Mainostat aiheeseen, joka meni jo. Oli ehkä asiatonta, mutta on myöskin asiatonta vastailla noin kuin vastasit alunperin ja mihin minä vastasin. Mielestäni kuitenkin on melko pikkumaista lähteä sanomaan siitä, jos asun äitini luona. Joskus siitä sinulle mainitsin ja sanoin myöskin samalla miksi asun. Se oli nimenomaan avunanto.
Muurahaisten kasvatus nyt on mielestäni paljon vaikeampaa kuin koiran pito. Noh, jos se on sinusta halventavaa, niin on sitten.
Mutta joo, et voi isäsi ja esimiehesi kirjoituksiin ottaa kantaa. Kuitenkin isäsi edustaa Modpiiriä ja varmana toimii Modpiirin edun mukaisesti. Ilmeisesti kuitenkin olisi Modpiirin edun mukaista asennuttaa koneita minulla sitten. Muussa tapauksessa esimiehelläsi ja samalla Arma Fennican/modpiirin toimitusjohtajalla on melko erikoinen ajatusmaailma, jollei olisi edun mukaista tänne lähetellä koneita asennukseen.
original
26.06.2008, 22:26
Siis modpiirin banneri poistettu sponsoreista :/
Siis modpiirin banneri poistettu sponsoreista :/
Kyllä, se poistettiin sopimusrikkomuksesta.
vBulletin® v3.7.3, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.