Näytä koko versio : Logitech G51
Sattuuko kukaan tietään et saako logitech g51 tietokoneeseen ja esim. Xboxiin kiinni ?
Ajattelin kysäistä tollasta ku just tilasin kyseiset kaiuttimet. Vanhoissa oli se vikana et ku jos esim. musiikkia kuunteli nii ääni alkoi säriseen... ja oli ne jo sen verran vanhatki (2001 ostettu)
ja sitten tohon vielä lisäisin et mistä näkee et onko äänikortissa 6 kanavan suora sisäänmeno
äänikortti on creative Sound Blaster live! 24-bit
Valitettava tosia asia on ettei noissa kotikäyttöön tarkoitetuissa äänikorteissa harvemmin on stereoääntä parempaa sisään menoa, tai jos on niin liitäntä yleensä mallia optinen. Valmistajan sivuilta tai laitteen mukana tulevista manuaaleista pitäisi selvitä kyseisen kortin liitäntä arsenaali ja ja ominaisuudet.
Logitech G51:set nyt ainankin tietokoneeseen kiinni saa, ja tuolla äänikortilla pitäs kai saada jokasesta pöntöstä ääntä pihallekkin. Xboxin kyllä siihen saa kiinni ainakin stereona, useamman kanavan käyttöön saaminen vaatiikin sitten jo hieman luovuutta.
kiitoksia tiedosta. Kysäsen vielä et ku niihin kaiuttimiin voi laittaa skinejä niin oisko mitään sivua mistä niitä laata... itse oon jotai katellu mut eii oikee löytyny mitää
Logitechin sivulta löytyy ainakin kyseisen kaiutinsarjan alta / tiedoista ohjelma jolla niitä voi tehdä suunnitella ja tulostella.
ei tuolta logitechin sivulta löytyny oikee mitää nii aattelin et jos joku osais tehä tollasia... sil ohjelmalhan se onnistuu jotenki mut ite en saa niistä oikeen minkään näkösiä...
jos ois mahollista nii käyttäisitte niissä sitä systeemiä et sen saa peilikuvaks ja silleen et se pelin teksti näkyis siinä kokonaan.
-linkki ohjelmalle:http://www.logitech.com/index.cfm/439/3549&cl=gb,en
pelejä joista haluaisin skinit:
-call of duty 4
-world of warcraft
-battlefield 2
-hitman blood money
jos joku ois vapaaehtonen tekeen nii ilmottelee joko täs tai pistää mulle viestiä.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.