Näytä koko versio : Saitko veronpalautusta vai mätkyjä?
Nyt kun tällaisia kyselyjä muuallakin nähny niin ajattelin tänne laitella :)
Itelle tuli sellaset ~166euroa mätkyjä :(
Noh jos joulukuussa ei olis enään työtön että sais tuon(kin) makseltua :)
Jokos nuo ehdotukset tuli? Itselleni ei ole vielä tullut.
Noo kai sieltä tulee palautusta (kuuluisia viimeisiä sanoja :)), ainakin aina ennen on tullut. Eri asai vaan kuinka paljon. Pyrkiny aina maksaan prosentin tai kaks enemmän veroo, mitä kortissa lukee, niin tulee sitten myöhemmin takasin. Tosin nyt kun on asuntolaina, niin se syö verot aika hyvin. 7000e:hen asti tällä hetkellä 2% veroprosentti. Siinä ei kyllä karhu paljon kostu.
Mäkin olen tähän asti saanut aina palautuksia, mutta nyt jouduin maksamaan.
Tosin vaan jotain reilu 20€
thorwald0
27.05.2005, 22:42
sain takasin ~650€.
Ollessani opiskelijana tämä helpottaa aika paljon :)
takasin 520€ + matkakorvaukset
Semmoset 295e tulee takasin :)
Ihan mukava "lisä" jouluksi :)
Tulihan sitä 227e ja risat. Kaippa tuolle jotain tekemistä keksii.
Tulihan tota 740 eskoa +matkakulut
BTW: Kiitokset rouda:lle ja Rede78:lle. Ei olisi itse tullut mieleen, että matkakulut saa verovähennyksiin. Nyt meni sopivasti kaikki Tampere Parkano välin kulut kaavakkeeseen, kuitenkin tullut käytyä aina töissä viikonloppuisin kotona. Saas nähdä mitä verottaja vaan tuumaa.
Kunhan kirjallinen selitys on jokseenkin asiallinen niin rahat tulee.
Itse saanut aina.
Kunhan kirjallinen selitys on jokseenkin asiallinen niin rahat tulee.
Itse saanut aina.
Taisi olla, että "Käynyt kouluaikoin viikoloppuisin töissä XXX XXX:ssä Parkanossa." :)
Noo, kyllä niitä matkakuluja sai siihen lappuun 500e edestä. Saas nähdä mitä tulee, kai ne kaikki silti on "kotiopäin".
_Rurouni
31.05.2005, 22:25
Prkl... Suistavat mut konkurssiin 30€ mätkyillä... Tosin mullakin ois neljä kuukautta kokopäivätyötä niin että joka päivä matkat kaupungin ulkopuolelle... Kokonaisen kilometrin kaupungin ulkopuolelle, mutta kuitenkin.
Sellaisen pienimuotoisen vero ehdotuksen ei onneksi muuta.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.