Näytä koko versio : DVD-aihiot varmuuskopiointiin?
ranXerox
01.02.2008, 11:00
Mulla on Wii ja Cyclowiz v2. Mitkä dvd-aihiot toimivat parhaiten konsolissa? Kuulemma Verbatim DVD-R 16x on hyvä, mitä muita?
Mistä kauppaketjuista saa(ja mitä levyjä) ostettua sopivia levyjä? Itse kun ostan yleensä 10kpl kerrallaan, en viitsi käyttää verkkokauppoja postimaksujen takia.
Onko jossain jotain listaa tehty miten hyvin mikäkin aihio toimii?
:hapokas:
pakko tuo oli pistää..
Mistä kauppaketjuista saa(ja mitä levyjä) ostettua sopivia levyjä? Itse kun ostan yleensä 10kpl kerrallaan, en viitsi käyttää verkkokauppoja postimaksujen takia.
Moni tuntuu nierleltä tilaavan tms. Itse kuitenkin tilailen Verkkokauppa.comin Tallinnan pisteestä (eli verkkokauppa.com -> suoratoimitukset)
Sieltä saa tuota Verbatimiakin usein ilman postikuluja. 100kpl spindle Verbatim DVD+R x16 29,90eur tms.
Suurissa erissä tuo nierle taitaa tosiaan olla halvimpia. Negatiivisia seikkoja kyseisestä paikasta, jos tulee jotain kämmejä niin reklamointi tapahtuu sitten englanniksi tai saksaksi, joista jälkimmäisellä saa parempaa palvelua jos sen kielen hallitsee. Nierlessä tuo Verbatimin 100kpl spindle on noin euron halvempi, mutta jos mitään muuta ei ole tilaamassa, niin verkkokauppa.comin suoratoimitus tulee halvemmaksi koska tuohon tuotteen hintaan
sisältyy jo paketin toimituskotiin, nierlellä kun postikulut on sen noin 10euroa, ensimmäisestä 30kg paketista.
Toinen seikka mikä esim nierlestä tilatessa kannattaa muistaa, tuotteisiin lisätään joku noin 6% hintaa lisää, tilauksen yhteydessä koska saksassa on hieman erillainen verotus noiden alvien suhteen, ja nierle maksattaa tuon erotuksen nykyisin asiakkaalla.
Noiden medioiden toimivuuteen juuri sinun konsolilla ei sinäänsä ole sellaista varmaa tietoa, Verbatimin levyt olleet sellaisia ns toimintavarmoja, koneella kuin koneella, tosin satunniasesti sellaisiakin koneita vastaan tullut jotka ei Verbatimia ole mukisematta syönyt.
Itse itseäni lainaten ..
Toimimatomiksi itse käpistelemien konsoleiden kanssa todennut.
Konsolit: 4kpl Wiinja Deluxe ja 2 Wiikey:llä modattua Wiitä.
Polttimina LG GSA-4167B DL13 /Gigabyte GO-W1623A
Levyt jotka eivät ole saaneet aikaan toivottua tulosta
- Imation 16x DVD-r
- TDK 8x ja 16x DVD-r ja DVD+R
- Philips 8x DVD-R
- Prodye no-label 8x DVD-R
- Prodye Silver DVD-R (MCC 02R...)mahdollisesti viallinen levyerä
(vastaavasti Prodye White labelit ( toimi sama media code)
- Intenso DVD-R 16x DVD-R
- Mirror 8x DVD-R
- Platinum 8x DVD-R
Käytetty itse alkuperäisestä tehtyä imagea, peli ei joko ole tunnistunut ollenkaan tai sitten jumittuu valikkoon, samainen image samoilla nopeuksilla poltettuna Prodye White, Sony 16x tai Verbatim 16x dvd-r levylle niin toiminut ongelmitta.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.