Näytä koko versio : psp:stä
eli lähetin psp:ni huolto koska siinä oli kuollutta pikseleitä mut olen ollu tyhmä menin irrotta se tarra pois ja kone on nyt jo huollos eli mitä teen asialle? korvaako takuu sen vai ei?? olen avannut pari kerta psp ja siinä vahingos rikkoin tai hajotin osaa siit niin korvaakohan takuu konsolia?? kiitos jo etukäteen vastajille :)
Jos konsolissa oleva sinetti on ehjä, ja eivät kykene takuussa todistamaan, että konsoli olisi avattu niin takuun pitäisi korvata, jos niitä kuolleita / viallisia pikseleitä on tarpeeksi.
Jos koneessa oleva sinetti on rikki, tai näkee noista koneesta olevista ruuveista et konsolia availtu, niin siinä vaiheessa takuu ei periaatteessa takaa enää mitään, sekin taitaa loppupeleissä olla ihan siintä kiinni millä päällä se henkilö on kuka sitä sitten siel vastaanottavassa päässä sitä konsolia alkaa tutkimaan.
Jos taasen olet itse jotain konsolista rikkonut, niin sitähän ei konsolin takuu kata, varsinkaan jos olet sen osan saanut rikki takuuehdon vastaisin keinoin, kuten esimerkiksi konsolin avaamisella.
toivottavasti et menis läpiii mut kitoksia!..
Toinen seikka mikä oli niin PSP:n takuuehdot sallii näytössä suhteellisen paljon noita kuolleita / viallisia pikseleitä, ennenkuin ottavat tehtäväkseen sen korjaamisen tai näytön vaihtamisen.
tietäkö kuka et miten kauan psp on huollos tai siis miten kauan siihen menee et sais psp takas?? mulla on jo menny yli 2 viiko eikä o kuulunu mitään..:mad:
Kuluttajasuojan mukaan kohtuuaika laitteelle joka lähetetään on 2 viikkoa, tosin huollolla oli jotain perusteita tuohon jolla se kykenee sitä hieman venyttämään.
Itse pahimmillaan odotellut jotain elektronista laitetta takuuvahdosta 2,5kk.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.