Näytä koko versio : Säännöt!
Ainoa sääntö on, ettei jaa laitonta materiaalia.
Tärkeä huomautus on, että lähettää aiheen mukaisia tiedostoja.
Tiedostojen koko on tällä hetkellä 2 megaa. Rajoitusta tullaan kasvattamaan tarvittaessa.
Erityishuomautuksena.
Xboxin modeihin laitettavat biossit ovat laittomia.
Vaikka joku/jotkut sivut niitä jakaa, on ne silti laittomia.
Lisä huomautuksena, että tämä alue on vain tiedostojen jakoa varten. Ei siis mitään kysymyksiä varten koskien ohjelmia tai pelejä tms.
Omasta mielestäni ei voida suoraan sanoa ovatko bios piirit laittomia, ostaessasi xboxin ostat ns lisenssin myös bios-ohjelmistoon. ja ainakaan suomen lainsäädäntö ei suoraan kiellä muokatun ohjelmiston käyttämistä tai tekemistä (jos siis omistat xboksin). Toisaalta jos sinulla ei ole xboksia niin silloin ei myöskään ole ns lisenssiä. Eli kaksi piippuinen juttu.
Itsekkin olen toki levityskiellon kannalla tässä tapauksessa, olisi vain mielenkiintoista tietää että mikä olisi oikea tulkinta laista.
Omasta mielestäni ei voida suoraan sanoa ovatko bios piirit laittomia, ostaessasi xboxin ostat ns lisenssin myös bios-ohjelmistoon. ja ainakaan suomen lainsäädäntö ei suoraan kiellä muokatun ohjelmiston käyttämistä tai tekemistä (jos siis omistat xboksin). Toisaalta jos sinulla ei ole xboksia niin silloin ei myöskään ole ns lisenssiä. Eli kaksi piippuinen juttu.
Itsekkin olen toki levityskiellon kannalla tässä tapauksessa, olisi vain mielenkiintoista tietää että mikä olisi oikea tulkinta laista.
Niinpä. Kuten Shadown jo mainitsti (linkki), että sitä BIOS saa muokata itse omaan käyttöön. Joten noiden jakaminen olisi luultavasti tämän nojalla kiellettyä. Toisaalta sekin on ehkä hivenen auki, että onko nuo BIOS:t kuinka paljon kopioituja alkuperäisestä.
Aivan, mutta kuten myöskin mainitsin, niiden levittäminen muokattuna on laitonta. Tuo säännös kun tarkoittaa nimenomaan omaan käyttöön.
Mutta tdubelinin laillisissa bioseissa ei ole evox biosia. Joten duox 2 mod-piirillä tulee laiton biosi?
Mutta tdubelinin laillisissa bioseissa ei ole evox biosia. Joten duox 2 mod-piirillä tulee laiton biosi?
Kyllä tulee joo.
vBulletin® v3.7.2, Copyright ©2000-2008, Jelsoft Enterprises Ltd.